fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן

סובארו משלימה את ליין האימפרזה החדשה עם ה-WRX

סובארו משלימה את ליין האימפרזה החדשה עם ה-WRX

מערכת דוגרי

צילום: יצרן

סובארו אמנם כבר לא משתתפים בסבב בראלי העולמי, אך זה לא מפריע ליצרן היפני למלא את דרישת הקהל הרחב שהתגעגע למכונית הספורט מבוססת דגם הראלי. סובארו נענו לדרישות הקהל ובנו את ה-WRX עם פזילה מאד רצינית למקורות. המנוע המודגש טורבו (ברור) חזר לנפח 2,000 סמ"ק ומפיק 268 כוחות סוס מרשימים (ב-5,800 סל"ד) ומומנט בן 35.6 קג"מ (ב-5,200 סל"ד – עם עקומה מאד שטוחה שמתחילה להרשים כבר ב-2,000 סל"ד). אלו יעברו אל הכביש דרך מערכת הנעה כפולה, כראוי לשושלת ובעזרת תיבת הילוכים בת 6 מהירויות (או תיבת הילוכים רציפה בת 8 הילוכים קבועים מראש – לעצלנים).
את ה-WRX אפשר יהיה לזהות בקלות על פי כונס האוויר הבולט במכסה המנוע אך חדי העין יבחינו גם כי הדגם שונה מדגם האימפרזה "המשפחתי" ברוחב ומותח את מוטת הגלגלים עוד 5.5 ס"מ נוספים ורוחבו עומד על כמעט 180 ס"מ. מבפנים אפשר יהיה למצוא ב-WRX מושבי עור ספורטיביים, גלגל הגה קטן יותר מצופה עור בעל חלק תחתון קטום (שטוח כדי לאפשר מרחב נוח לרגלי הנהג), לוח מחוונים שונה וצג במרכז הקונסולה שיציג נתונים על הביצועים בזמן אמת.
סובארו מצהירים כי כיילו את המתלים לשילוב בין נוחות הנסיעה לבין התנהגות ספורטיבית. המכונית תצוייד במערכת הגה בעלת מנוע חשמלי, מערכת בקרת יציבות משוכללת (עם אופציית הגבלת החלקת דיפרנציאל על ידי המחשב) לשיפור אחיזת הכביש.

דגם ה-STI, ככל הנראה יוצג בהמשך ויסגור למעשה את שורת הדגמים בליין האימפרזה.למתעניינים – לארץ אמורה להגיע ה-WRX  לקראת סוף שנת הדגם 2014 ואנחנו מכירים כבר יותר משניים שמוכנים לפתוח הזמנה למכונית כבר עכשיו.

8 תגובות ל סובארו משלימה את ליין האימפרזה החדשה עם ה-WRX

  1. אחד זה בטוח חייב להיות אריק רוזנבלום.
    מי השני?

  2. כנראה שלא ראית את הסרטון, זה ממש נראה כמו הDNA של הWRX הישנות יותר…
    בגדול, חבל שהאחזקה ל הסובארו הולכת ומתייקרת מדגם לדגם. הטכנולוגיה החדשה שמכניסים לרכבים האלה מייקרים את האחזקה שלה וגורמים לרכב לאבד מהנשמה שלו..

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל