fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

עופר- אבניר משיקה את ה- MAVERICK בישראל

עופר- אבניר משיקה את ה-  MAVERICK בישראל

שי שיוביץ

צילום: מערכת דוגרי

צילום תמונה ראשית: טופלברג.  צילומים: גיא סחריה ושי שיוביץ

שוק הסייד-ביי-סייד הולך ותופס תאוצה בלתי נשלטת, וכמובן שחברת CAN AM לא תשאר מאחור. עופר-אבניר, היבואנית, השיקה היום בישראל את שני דגמי הMAVERICK: האחד- מיועד לשני נוסעים, והשני- לארבע נוסעים מאושרים.
אין ספק שהעיצוב החיצוני מרשים ומודרני, עם זוויות "מרושעות" וסכמת צבעים בולטת שלא משאירות מקום לדמיון באשר ליעוד הכלי וליכולתו. 

המפרט הטכני מגבה את המראה החיצוני , ואפילו מצליח להרשים עוד יותר: על הזזת משקל של 588 ק"ג לדו-מושבי ו7- 702 ק"ג למשפחתי,  מופקד V טווין  מרכזי מבית רוטקס בנפח 967 סמ"ק המפיק 101 כ"ס צוהלים, אשר מספקים יחס הספק-משקל מכובד ביותר שלא יבייש גם מכוניות ספורטיביות. ההנעה כפולה ונשלטת ממתג חשמלי, כאשר הדיפרנציאל הקדמי הינו מסוג visco lok מוגבל החלקה, פועל באופן אוטומטי ושקוף לנהג ומעביר את הכוח לגלגל בעל האחיזה הטובה יותר. 
מערכת המתלים מתוחכמת גם היא עם מתלה רב חיבורי מסוג LINK 5, אשר מנטרל באמפ-סטיר ומאפשר נוחות נסיעה מרשימה ביותר גם בתנאי שטח קשים. גם בתחום ההיגוי יש חידושים לא מעטים, עם הגה מתוגבר חשמלית העובר באופן אוטומטי בין שלושה מצבי תגבור, והכל לפי אופי הנהיגה והשטח.
בטעימת השטח עזרה לנו לגלות כמה דברים, ותרשו לי להתחיל עם המושבים: המרווח לנוסעים פשוט ענק, בדגש על מרווח כתפיים גדול. המושבים עצמם, למרות מראה ספורטיבי והדוק- נוחים מאוד, וגם רחבי גרם ירגישו בהם בנוח, וההגה הניתן לכיוון תורם מאוד למציאת תנוחת נהיגה אידיאלית לכל נהג, לא משנה מה גודלו או גובהו.
שלא במפתיע, הדבר השני שבולט מאוד הוא כוח המנוע. ה- הMAVERICK פשוט חזק ביותר, מאיץ בהתלהבות ובצורה חלקה לחלוטין, ומאפשר להגיע למהירויות נכבדות גם בקנה מידה "כבישי" למהדרין. 
ספיגת הזעזועים פשוט מופלאה, עם גיהוץ כמעט מושלם של כל תוואי, לא משנה באיזה מהירות מדובר. הסיבוב הקצר שעשינו והעדר יכולת השוואה לכלים אחרים לא מאפשרים לי לקבוע האם ההגה החשמלי טוב יותר או פחות מהמתחרים. בכל מקרה- לי הוא הרגיש בסדר גמור, עם תגובות מהירות המאפשרות לתפוס את הזנב במקרה והאחרון יחליט לסרור פתאום.

שילוב ההנעה הכפולה מתבצע ע"י מתג, מה שמאפשר נסיעת שבילים מהירה בבטחון רב ובלי לפחד שהזנב יחליט לתפוס חיים עצמאיים. לטענת CAN AM, מיקום המנוע באמצע המרכב (ולא מאחור כמו במתחרים) תורם ליציבות הכלי בסיבובים, ובהחלט אפשר לתת להם את הקרדיט הזה. 

ולמי מכם שגם רוצה אחד בחניה, הנה המחירים לכל הכיף הזה
דגם 1000R הבסיסי:
117,950 ₪. 

לדגם MAVERICK 1000 XRS (שני מושבים, ללא הגה כוח):
127,950 ₪. 

לדגם DPS  MAVERICK 1000 XRS (שני מושבים כולל הגה כוח ומערכת הvisco lok):
137,950 ₪.
לדגם DPS   MAVERICK  1000 MAX  XRS (4 מושבים):
145,950 ש"ח

13 תגובות ל עופר- אבניר משיקה את ה- MAVERICK בישראל

  1. השאלה איפה מאחסנים איפה נוהגים למי שגר בעיר למי זה מתאים ובכלל האם זה שווה את הכסף

  2. זה עולה יותר מג'יפ של קאיה?!
    מה קרה שם בהנהלה? הם על סמים?

  3. תמשיכו להסתלבט על העם שלכם,ולזלזל בנו 45.000$
    לדגם DPS MAVERICK 1000 MAX XRS שנמכר בארה"ב ב 18.800$ אין גבול לחזירות ולרפיסות שלנו בתור צרכנים.פשוט לא להתקרב לאולמות התצוגה ולא לרכוש,עד שיבינו שהצרכן הוא זה שמפרנס אותם.

  4. מה המחירים האלה איך אפשר לרכוש כזה במחיר של רכב
    מספיק עם החזירות לא צריך להריוח מיליונים על חשבון אחרים

  5. מאיפה החלטת שהרייזר חזק יותר? מר בוחן או מי אתה? קרא מפרטים ותראה שאתה טועה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל