fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC

מרצדס מתחברת לעתיד

מרצדס מתחברת לעתיד

כתב וצילם: שי שיוביץ

קבוצת כלמוביל, יבואנית מרצדס, פותחת את שנת 2017 עם השקת 5 דגמי פלאג-אין היברידיים חדשים. סדרות ה- PHEV יכללו בשלב הראשון את דגמי ה- S-Class 500, ה-  C350, ה- GLC, ה- GLE וה- E-Class, ובהמשך השנה גם את דגם ה- GLC COUPE.
במסגרת הטמעת דגמי ה-PHEV של מרצדס בשוק הישראלי ונגישותו ללקוחות, תעניק כלמוביל מעטפת פתרונות הכוללת אפשרות טעינה במוד 3 ובהמשך גם במוד 2 (טעינה משקע ביתי) לבחירת הלקוח ומערך התקנות ייעודי של צוותים להתקנה, הדרכה ושירות. דגמי ה- PHEV מוצעים עם מפרט אבזור גבוה במיוחד, ועם הטבת מס משמעותית ממנה ייהנה הלקוח.
השקת דגמי הפלאג אין היבריד הינה צעד נוסף בחזון ה- EQ של הקונצרן, המאחד את טכנולוגיות ההנעה העתידניות תחת הקונספט של "Electric Intelligence" שתכליתו טיפול כולל להיבטים הטכנולוגים והתפעוליים של הנעה חשמלית עתידית.

 

בנוסף לדגמי ה- PHEV, תשיק כלמוביל השנה את מתיחת הפנים של ה- S קלאס וה- GLA. כמו כן תשיק כלמוביל השנה את ה-E-coupe  ואת הסמארט החשמלית, המצטרפים לכ- 30 דגמי מרצדס המשווקים בישראל.

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל מרצדס, אומר: "אנו נמצאים באחת התקופות המאתגרות של ענף הרכב העולמי בה משתלבות  תעשיות, טכנולוגיות והרגלי צריכה משתנים. שיתופי פעולה, רכישות ומיזוגים פיתוחים טכנולוגיים, ותשתיות נהיגה ותנועה חדשות מכתיבים ומחייבים את היצרנים כמו גם את משווקיהם ברחבי העולם להתאים את היצע השירותים והטכנולוגיות בדגמים חדשים כפי שנביא לידי ביטוי בסדרות ה- PHEV שאנו משיקים. אנו ממשיכים להרחיב את היצע הדגמים ומציעים תמהיל מוצרים, המותאם לצרכים המשתנים של הלקוחות, וכן נמשיך במגמת הגדלת נתח השוק של מותג מרצדס בשוק הישראלי".
כאמור למעלה, דגמי ה- PHEV כוללים 5 דגמים חדשים: 
1- C350e, המשלבת בין המנוע הקיים של ה- C250, עם נתונים של 211 כ"ס ו- 35.7 קג"מ, לבין מנוע חשמלי עם הספק של 82 כ"ס ו- 34.7 קג"מ. ההספק המשולב עומד על 279 כ"ס ו- 61.2 קג"מ, ויחידת הכוח משודכת לתיבת ה- 7G tronic המוכרת. הביצועים עומדים על 5.9 ש' ל- 100 קמ"ש, הטווח המקסימלי המערכת החשמלית הינו 30 ק"מ ועד למהירות מרבית של 130 קמ"ש. הרכב יוצע ברמת גימור Luxury Line וכוללת תאורת LED , בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על רכב בשטח מת, חיישני חניה היקפיים עם סייען חנייה אקטיבי, מצלמת נסיעה לאחור מקורית  עם פסי הכוונה דינמיים, מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, מערכת שמע עם צג בגודל 7 אינץ' ולראשונה בקטגוריה, כסטנדרט ברכב, מתלי אוויר.

 

מחיר ה- c350e  עומד על 320,000 ש"ח.
2- GLC 350e. דגם ה- GLC הינו ה- Mid Size SUV הראשון בארץ שמציע טכנולוגיית Plug-in. יחידת הכוח משלבת בין המנוע הקיים ב- GLC 250 לבין מנוע חשמלי בהספק 116 כ"ס עם 34.7 קג"מ, כאשר ההספק המשולב עומד על 320 כ"ס ו- 57.1 קג"מ. תיבת ההילוכים היא ה- 7G-tronic, והתאוצה ל- 100 נמשכת 5.9 ש'. טווח המערכת החשמלית עומד על 34 ק"מ ומהירות של 135 קמ"ש. הרכב יוצע ברמת הגימור Premium הכוללת תאורתLED  חכמה, כניסה ויציאה ללא מפתח, הנעה ללא מפתח, גג שמש פנורמי, תא מטען עם פתיחה חשמלית, מושבים חשמליים עם זיכרונות וחימום, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על רכב בשטח מת, התראה על סטייה מנתיב, חלונות אחוריים כהים, מערכת שמע עם צג 7 אינץ', מצלמת רברס מקורית עם פסי הכוונה דינמיים, חיישני חנייה היקפיים עם סייען חנייה אקטיבי ומתלי שטח מוגבהים (20 מ"מ).
מחיר ה- GLC 350e עומד על 370,000 ש"ח.

3- E350e. החברה החדשה במשפחת ה- E משלבת בין מנוע הבנזין מה- E250 ובין מנוע חשמלי עם הספק של 82 כ"ס ו- 44.9 קג"מ. ההספק המשולב עומד על 286 כ"ס, כאשר המומנט המשולב הוא 56 קג"מ. כל הכוח עובר דרך תיבת 9 הילוכים לגלגלים האחוריים של הרכב, וההאצה ל- 100 עומדת על 6.2 ש'. טווח הנסיעה המקסימלי על סוללה עומד על 33 ק"מ עד מהירות של 130 קמ"ש.ה- E350e תוצע ללקוח ברמת הגימור הגבוהה Edition הכוללת תאורת MULTIBEAM חכמה המכילה 84 נורות לד מאחורי כל עדשה, חיישני חנייה היקפיים עם חניה אוטומטית מלאה, מצלמת רברס מקורית עם פסי הכוונה דינמיים, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום מלאה, שמירה על נתיב אקטיבית, היגוי אקטיבי, מערכת אקטיבית למניעת תאונות צד כתוצאה מרכב בשטח מת, מושבים חשמליים עם זיכרונות, צגי קוקפיט רחב, שליטה במערכת באמצעות משטחי מגע על ההגה, APPLE CarPlay ו- Android Autoותאורת אווירה עם 64 גוונים.

מחיר ה- E350e הוא 450,000 ש"ח.

4- GLE 500e. ה- SUV הגדול של מרצדס משלב בין מנוע ה- V6 המוגדל של ה- GLE 400  ובין מנוע חשמלי עם הספק של 116 כ"ס ו-34.7 קג"מ. תיבת ההילוכים היא ה- 7g tronic וההספק המשולב עומד על 442 כ"ס עם מומנט של 66.3 קג"מ. הנתונים האלה מספקים ביצועים של 5.3 ש' ל- 100 קמ"ש. טווח הנסיעה המרבי עומד על 30 ק"מ במהירות מרבית של 130 קמ"ש. הדגם יוצע בשתי רמות גימור – Exclusive  ו- Premium. רמת הגימור הראשונה מציעה כסטנדרט מושבים חשמליים, חימום מושבים, צג 8 אינץ', חיישני חנייה היקפיים, סייען חנייה אקטיבי, מצלמת נסיעה לאחור עם פסי הכוונה דינמיים, תאורת LED חכמה, כניסה ויציאה ללא מפתח, תא מטען עם פתיחה חשמלית, התראה על רכב בשטח מת, התראה על סטייה מהנתיב, גג  שמש נפתח וסגירה חשמלית לדלתות. דגם הפרמיום יכלול בנוסף חבילת עזר לנהג, מתלי אוויר, מצלמות היקפיות 360 מעלות וזיכרונות למושבים.

מחיר ה- GLE500e הוא 515,000 לרמת גימור אקלוסיב ו- 565,000 לרמת גימור פרימיום.

5- ספינת הדגל ה- –S500e מוצעת עם  מנוע V6 מוגדש ומנוע חשמלי עם הספק של 116 כ"ס ו- 34.7 קג"מ. יחידת הכוח משודכת לתיבת ה- 7g tronic, וטווח הנסיעה המרבי על הסוללה עומד על 33 ק"מ עד למהירות מרבית של 140 קמ"ש. ה- S500e תוצע במרכב LONG ובאבזור זהה לדגם ה- S500 וכוללת אבזור של מושבים חשמליים, מאווררים ומחוממים בריפוד עור עם זיכרונות לנהג ולנוסע, קוקפיט רחב 2×12.3 אינץ', נגן DVD, מערכת שמע משודרגת של חברת Burmester® עם 13 רמקולים בהספק של 590w , גג שמש פנורמי, וילונות חשמליים לשורה אחורית, כניסה ויציאה ללא מפתח, תא מטען חשמלי, חבילת עזר לנהג, חישוקי 19 אינץ', מתלי אוויר ותאורת LED חכמה. מחיר ה- S500e עומד על 750,000 ש"ח.

סיבוב התרשמות קצר:

לאחר מסיבת העיתונאים לקחתי את ה- C350e לנסיעת התרשמות קצרצרה. התרשמתי לטובה מפעולת המנוע החשמלי שהצליח לשנע בקלות את הרכב עד למהירויות בין-עירוניות, וזאת ללא צורך למנן בדיוק ובעדינות את עוצמת הלחיצה על דוושת התאוצה (כמו למשל בפריוס, שם כל לחיצה שלא מתבצעת בקלילות של נוצה מדליקה את מנוע הבנזין). כמובן שהדבר מתבצע בשקט מוחלט שמחמיא מאוד לאיכויות תא הנוסעים של ה- C קלאס.

כאשר שני המנועים עובדים בצוותא, ה- C הזו מרגישה כוחנית ומהירה מאוד (כאמור, 5.9 ש' ל-100), וזאת בזכות המומנט הרב שמגיע כבר מסל"ד אפסי ומטיס את הרכב הלא-קל הזה (מעל טון וחצי) למהירויות גבוהות בחוסר מאמץ מופגן. מעניין לראות שהביצועים של ה- c350e מקבילים לאלה של ה- c300 הקונבנציונאלית, וזאת כשהדגם ההיברידי עולה כמעט 63,000 ש"ח פחות מדגם הבנזין- ומציע הרבה יותר. 

באנר פרסומי:

גלריה

5 תגובות ל מרצדס מתחברת לעתיד

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל