fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

קאדילק פונה לדרך חדשה

קאדילק פונה לדרך חדשה

שי שיוביץ


חברת UMI השיקו אתמול, 27.02.17 את ספינת הדגל החדשה שלהם, ה- CT6. ה- CT6 ורכב הפנאי של החברה, ה- XT5, הם הסנוניות הראשונות שמבשרות על כוונתה של קאדילק להפוך את המותג הוותיק המזוהה עם אוכלוסיה בוגרת ושמרנית יחסית למותג "צעיר, תרבותי ושוקק". 

ה- CT6 מתחרה במרצדס E-class וב-BMW סדרה 5, מגיעה עם אבזור רב ומידותיה הןמהגדולות בקטגוריה. הודות לשיטת ייצורייחודיתשל שימוש נרחב בחלקי אלומיניום יצוקים בשלדה ורכיבים חיצוניים בנויים מאלומיניום (דלתות,מכסה מנוע, מכסה תא מטען וגג הרכב), משקל הרכב הוא 1680 ק"ג בלבד. יחידת ההנעה היחידה המגיעה לישראל מורכבת ממנוע V6 3.6 ל' אטמוספרי שמפיק 335 כ"ס ו- 39.1 קג"מ המשודך לגיר 8 הילוכים. הכוח עובר לכביש דרך הנעה כפולה קבועה המסייעת ל- CT6 להציג ביצועים מרשימים.UMI  אינה שוללת הגעת גרסאות מנועים נוספות בעתיד. 

למרבה הפתעה (ובניגוד למתחרות), בשלב זה הCT6 – תשווק בגרסה אחת בלבד–LUXURY. האבזור כולל בין היתר רמקולים של BOSE, מערכת מולטימדיה-QUE עםמסך ענק ("10.2), משטח הטענה אלחוטי לטלפון נייד, חימום וקירור המושבים, מערכת מצלמות "ממעוף הציפור", מצלמת מראה אחורית,משטח הטענה אלחוטי לטלפון נייד, ריפודי עור, הגה מצופה עור כולל חימום, תא כפפות עם פתיחה חשמלית,מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית ל-16 מצבים כולל חימום ואוורור, מושבים אחוריים מחוממים כולל שליטה של היושבים מאחור.מערכת התנעה מרחוק, שלט חכם לזיהוי נהג ופתיחה/נעילה,כפתור התנעה, מערכת בקרת אקלים עם שליטה נפרדת לנהג ולנוסע, פתח מיזוג מאחור, חלון גג פנוראמי חשמלי כולל פתיחה מהירה וצלון חשמלי קדמי ואחורי,ווילון אחורי חשמלי כולל שליטה של הנהג והיושבים מאחור.

אבזור הבטיחות כולל 8 כריות אוויר, מערכת התראה מפני התנגשות חזיתית כולל אינדיקציה על המרחק בזמן מהרכב מלפנים, ואף האטה ועצירת הרכב במהירויות נמוכות למניעת התנגשות.כמו כן קיימת מערכת התראה על סטייה מנתיב כולל מערכת אוטומטית למרכוז מסלול במידה והאיתות כבוי, אור גבוה משתנה אוטומטי, התרעה על תנועה חוצה מאחור בעת נסיעה לאחור. התראה במראות צד על זיהוי "שטח מת" בצדי הרכב, מצלמת רוורס וסייעני חנייה קדמיים ואחוריים עם אפשרות לחנייה אוטומטית. כמו כן, התראות הבטיחות ניתנות להצגה ע"י בחירת הנהג, כשהאופציות הן רטט במושב צד ימין/שמאל או שניהם, או ע"י צליל התראה.



מחיר ה- CT6: 549,900 שקלים.

ה- CT6 החדשה היא חלק מתהליך התחדשות כללי שעובר על מותג קאדילק, בעולם כולו- וגם בישראל. המהלך החלק בעזיבתו של מטה חברת קאדילק את העיר דטריוט לטובת ניו-יורק. פי קאדילק, המעבר הזה לא היה מעבר פיזי בלבד אלא סימן מהפך של ממש במותג האמריקני הוותיק, כיוון שבמקביל למעבר החלה קאדילק במבצע Head Hunting חסר תקדים לבניית הרכב הנהלה חדש ומגוון שיצעיד את המותג למטרות שסימנה החברה לשנת 2020. כך גייסה קאדילק את מנהל השיווק- Uwe Alligton מ- BMW, פייר אלכסנדר לברד הגיע מ Belvedere vodka, אמנדה קנור הגיעה מגודייבה וג'וני ווקר בלו. הדרים-טים החדש של ענף הרכב האמריקני הם חלק מריענון רחב היקף של המותג והפיכתו ל"נועז, חדשני ופורץ דרך". לצורך כך, קאדילק מתכננת להשקיע 12 מיליארד דולר ולהציג 8 דגמים חדשים עד שנת 2020. לפי החברה, ה- XT5 וה- CT6 הם ראשי החץ המסמנים את העתיד לבוא. 

גם בישראל מתרחשים לא מעט שינויים, ו- UMI תקים חטיבת יוקרה שתאגד את מותגי היוקרה  פרארי, מזראטי וקאדילק. 
חטיבת היוקרה תנוהל על ידי  אור קליין, ועיקרה הוא בניית פלטפורמת יוקרה ייעודית בתוך קבוצת UMI  במטרה לחזק את האחיזה בפלח היוקרה הגדל על כל פעולותיו; מכירה רכב חדש, מתן שירות,  מכירת רכב משומש וטרייד אין. מכירת רכב חדש תתבצע על ידי הקמת רשת מכירות ייעודית למותגים הללו, וחווית השירות תתבצע גם היא על ידי הקמת רשת שירות ייעודית, מוקד אנושי  24/7 ואפליקציה יעודית.
שירותי הפרימיום יזכו את הלקוחות במענה ושירות אקסקלוסיבי במשך כל שעות היממה, איסוף לטיפולים ושירותי רכב חילופי, נסיעות מבחן מהבית ונסיעות מבחן בליווי נהג מקצועי. 

צירוף קאדילק לחטיבה היוקרה ושינוי המבנה הארגוני, הוא למעשה הכנת הקרקע לתוצאות המהלך העולמי של  GMוקאדילק, שבסופו צפוי להגיע לישראל  ליין רחב של דגמי פרימיום שכולל רכבי SUV, סדאן ועוד.  יש למה לצפות.

גלריה

4 תגובות ל קאדילק פונה לדרך חדשה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל