fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC

דור חדש להונדה סיוויק- בארץ

דור חדש להונדה סיוויק- בארץ

שי שיוביץ

צילום: רונן טופלברג

 

חברת מאיר, יבואנית הונדה ו- וולוו בישראל, השיקה את הדור החדש והעשירי במספר של הסיוויק הפופולארית. הסיוויק החדשה מביאה לא מעט חידושים תחת כנפיה, כאשר החידוש המרכזי הוא זניחת המנועים האטמוספרים (כולל מנוע ה- 1.8 הוותיק ששירת את הדורות הקודמים של הסיוויק מעל 10 שנים) לטובת מנועי טורבו בנפח קטן יותר, כאשר המנוע הקטן מציע נפח של ליטר אחד בלבד ושלושה צילינדרים (כמו באוקטביה המחודשת). 


שרון גלזר, מנהל חטיבת הרכב הפרטי במאיר, מסר כי: "הסיוויק החדשה מייצרת עניין רב בכל העולם מאז נחשפה על ידי היצרן, ומקבלת ביטוי בזינוק משמעותי בהיקפי המכירות. אנו שמחים להביא את הדגם לישראל ולהציג רכב משפחתי שמאפשר הנאת נהיגה לצד בטיחות מקסימאלית. בחודשים האחרונים נוצרה התעניינות רבה על הגעת הדגם לישראל, הן בקרב הלקוחות הנאמנים של המותג והן בקרב לקוחות חדשים, אנו בטוחים כי השקת הדור ה-10 של הסיוויק בישראל תהיה הצלחה גדולה בקרב הלקוחות הפרטיים לצד ציי הרכב". 

 

הסיוויק החדשה זכתה לפלטפורמה חדשה לחלוטין, והיא רחבה יותר ב- 30 מ"מ), ארוכה יותר (ב- 130 מ"מ)  ונמוכה יותר (ב- 20 מ"מ) מהדגם המוחלף. כמו כן הונדה העניקה לה מערכת מתלים חדשה, והונדה טוענת כי יחד עם מרכז כובד נמוך יותר ומרכב קשוח יותר מבעבר, הסיוויק תעניק חווית נהיגה "מרתקת ומהנה". הונדה מספרת כי בנוסף לשינויים שנעשו מתחת לעור, הסיוויק מרווחת יותר לנוסעים, ומציעה תא מטען גדול מאוד של 478 ל'.

הסיוויק החדשה היא הדגם הראשון באירופה שמציע את מנועי הטורבו-בנזין של הונדה, עם 3 צילינדרים בנפח של 1.0 ליטר ו- 4 צילינדרים בנפח של 1.5 ליטר. הונדה אומרת כי מנועי VTEC TURBO החדשים מתוכננים בראש ובראשונה "להציע ביצועים דינמיים שתומכים באופי מלא הרגש והספורטיבי של הסיוויק החדשה", עם הצהרה לחיסכון בדלק ויעילות ברמה תחרותית ביותר. שני המנועים יהיו זמינים עם תיבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים שפותחה לאחרונה או תיבת הילוכים אוטומטית רציפה (CVT).   

מנוע הבנזין VTEC TURBO 1.0 ליטר 3 צילינדרים מספק מומנט מרבי של 20.4 קג"מ הזמין ב-2,250 סל"ד עם תיבת ההילוכים הידנית בעלת שישה הילוכים, ומומנט של 18.3 קג"מ בין 1,700 ל-4,500 סל"ד עם תיבת ההילוכים CVT. בשני המקרים, ההספק המרבי הוא 129 כ"ס ב- 5,500 סל"ד.

 

the new honda civic
press conference

 

מנוע VTEC TURBO הגדול יותר, עם 4 צילינדרים ו- 1.5 ליטר, מעניק ביצועים טובים יותר באופן משמעותי – במונחי הספק ומומנט – מאשר אלה של מנוע 1.8 ליטר VTEC של הסיוויק הקודמת. ההספק המרבי הוא 182 כ"ס ב- 5,500 סל"ד (6,000 סל"ד עם תיבת הילוכים CVT). עם תיבת ההילוכים הידנית בעלת שישה הילוכים, המומנט המרבי עומד על 24.4 קג"מ וזמין בין 1,900 ל-5,500 סל"ד. כאשר עם תיבת ההילוכים CVT המומנט עומד על 22.4 קג"מ הזמין בין 1,700 ל-6,000 סל"ד.

 
חידוש נוסף שהונדה העניקה לסיוויק הוא חבילת טכנולוגיות הבטיחות האקטיבית והפסיבית והסיוע לנהג, אשר תהיה זמינה בכל הגרסאות של הסיוויק החדשה ונקראת  "Honda SENSING". המערכת משתמשת בשילוב של מידע מרדאר, מצלמות וחיישנים כדי להזהיר את הנהג ולסייע לו בתרחישים שעלולים להיות מסוכנים, וכוללת:

• מערכת בלימה להפחתת סכנת התנגשות: מסייעת להביא את המכונית למצב של עצירה מוחלטת אם היא מזהה שההתנגשות עם הרכב הנוסע מלפנים היא בלתי נמנעת

• התראת סטייה מנתיב: מזהה שהמכונית סוטה מנתיב הנסיעה הנוכחית מבלי שאיתות הפנייה הופעל

• מערכת להפחתת סכנת ירידה מהכביש: משתמשת בנתונים המתקבלים מהמצלמה המותקנת על השמשה הקדמית כדי לגלות אם המכונית סוטה מהכביש. היא משתמשת בהגה הכוח החשמלי כדי לבצע תיקוני היגוי קלים שישמרו על המכונית בנתיב הנסיעה שלה, ובמקרים מסוימים היא עושיה גם להפעיל כוח בלימה

• מערכת סיוע לשמירה על נתיב: מסייעת לשמור את המכונית במרכז הנתיב בו היא נוסעת, על-ידי זיהוי הסימונים על הכביש וביצוע התאמות קלות של ההיגוי כדי לשמור את המכונית בין הקווים הלבנים

• מערכת בקרת שיוט מסתגלת: מאפשרת לנהג לקבוע את המהירות הרצויה והמרחק הרצוי מרכב הנוסע מלפנים

• זיהוי תמרורים: מגלה ומזהה באופן אוטומטי תמרורים ומציגה אותם על גבי לוח המחוונים של המכונית

• סיוע חכם למהירות: משלב את  המהירות שנקבעה על ידי הנהג עם זיהוי התמרורים כדי להתאים את מהירות המכונית באופן אוטומטי למהירות שהופיעה בתמרור האחרון

• מערכת בקרת שיוט מסתגלת חכמה ((i-ACC: צופה מראש ומגיבה באופן אוטומטי לכלי רכב אחרים ה"חותכים" לנתיב שלך בכבישים מהירים מרובי נתיבים
 
מערכות נוספות המותקנות כציוד סטנדרטי הן מערכת סיוע ליציבות הרכב (VSA®) עם בקרת אחיזה, שמגבירה את יכולת השליטה כשהמכונית מאיצה, בולמת או פונה, ומערכת עקיפה לניטור לחץ האוויר בצמיגים (TPMS).

מחיר גרסת ה- 1.0 עומד על 131,900 ₪

מחיר גרסת ה- 1.5 עומד על 144,900 ₪.
 

7 תגובות ל דור חדש להונדה סיוויק- בארץ

  1. חשוב לזכור שהיום נפח המנוע כבר לא מעיד על הכוח. זוכרים איך אנשים הזדעזעו כשהאוקטביה הגיעה עם מנוע 1.2?
    במקרה של הסיוויק, מנוע הליטר מספק כוח כמו מנוע 1.6 ממוצע, והמומנט שלו שווה ערך למנוע 2.0 מלפני לא הרבה שנים.

  2. You just "forgot" to point out that a high moment is reached only at a relatively high rpm. The car will start to move very lazily. I am writing this as the owner of Golf 1.4, who moved to it from Focus 2.0

  3. מנוע ה-1.0 (וגם ה1.5) של הסיוויק מנפק את שיא המומנט שלו ב-1700 סל"ד. זהו סל"ד מאוד נמוך, בטח בהשוואה לכל מנוע אטמוספרי באשר הוא. אני מתאר לעצמי שהגולף שלך מצויידת בתיבת ה DSG, והיא זו שאחראית לתחושה שלך שהאוטו עצל קצת בזינוק, בוודאי בהשוואה לרכב שמצוידת בתיבה אוטומטית פלנטרית רגילה. בכל מקרה, עדיין לא נסענו בסיוויק החדשה כך שאני עדיין לא יודע איך הרכב מתנהג בפועל בחיי היומיום. מבחן דרכים מלא יגיע בקרוב.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל