fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

תשוקה ושמה חשמלית

תשוקה ושמה חשמלית

נח אבגר הלוי

צילום: יח"צ

מועדוני מותג קמים בדרך כלל למותגים מיתולוגיים או לכאלו שהרוכבים מתחברים אליהם חזק יותר מהממוצע. למשל – יש מועדון בורגמן ואין מועדון ג'וימקס למרות שג'וימקס הוא כלי מצוין שמי שרוכב עליו מרוצה ממנו, ואפילו מאוד. אבל הבורגמן מצליח ליצור חיבור חזק יותר אל הרוכבים.

לורסיס ולויסטרום – יש מועדון לכל מותג, אבל לאופנועי הספורט יש מועדון שכולל את כווווולם.

בקיצור – הקמת מועדון למותג יחיד אומר, בדרך כלל, שהרוכבים מחוברים חזק-חזק למותג.

והנה צץ לו מועדון חדש, מצד אחד מועדון מותג (בליץ), מצד שני למותג יש כרגע רק שני דגמים כך ששניהם חברו למועדון אחד, הלוא הוא המועדון החשמלי הלבנטיני הראשון (לבנט – למי שלא מכיר את המושג, זו המילה הלטינית למזרח התיכון).
היות ובקטנועים חשמליים עסקינן, מדובר ככל הנראה במועדון השקט ביותר מבין מועדוני האופנועים בעולם כולו.

המועדון הוקם על ידי הרוכבים שלא הסתפקו בהכרזה ובהצהרה אלא הוציאו לפועל מפגש הקמה: בשבת האחרונה נפגש המועדון לראשונה בתל אביב, מפגש שכלל ארוחה במסעדה ורכיבה משותפת.

כמו בכל מפגש מועדוני שכזה – העיקר היה להתחיל להכיר פנים מול פנים ולהשוויץ כל אחד בשידרוגים של הכלי שלו.
אז אם תראו פתאום כמה עשרות קטנועים עוברים על פניכם בדממה, בלי שתשמעו אותם, דעו לכם שהקטנועים החשמליים יצאו מההגדרה של כלי רכב שימושי והפכו מושא לגאווה ולתשוקה לבעליהם.

להצטרפות למועדון החשמל:
רכז מועדון הבליצרים: דרור 054-4744355
אולם תצוגה בליץ מוטורס 0722555722, בליץ מוטורס.

13 תגובות ל תשוקה ושמה חשמלית

  1. במנוע שריפה פנימי. יקח עוד זמן למנועים חשמליים טובים.

  2. אם יש תקלה ואתה בכיבש מהיר. אין התראה. אתה פתאום מאבד את כל הכח וגם לא שומע שזה קרה. נראה לי מעט מליחץ. מה אומרים?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל