fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

חיזיון אור קולי על CRF250M

חיזיון אור קולי על CRF250M

אנאבל ברוס עטאר

צילום: אנאבל ברוס עטאר

בשל המצב הבטחוני בארץ בחודשיים האחרונים, מעטים הם הטיולים של מועדון האופנועים הישראלי שיצאו לפועל, אך הרצון לרכוב בארצנו היפה והכמיהה לטיולים לא פסקה עבור רבים מן הרוכבים הישראלים. כשנודע לי שיתקיים טיול לילי המשלב רכיבה מהנה למצדה וחיזיון אור קולי, היה ברור שאני חייבת להצטרף. חודשיים לא עליתי על אופנוע והנה טיול המועדון הינו הזדמנות פז עבורי.
יום חמישי מגיע ואני במאמצים אחרונים לאתר אופנוע שיתאים לי עבור הטיול. "קפצי לתל אביב, מחכה לך אופנוע מושלם עבורך HONDA CRF250M" מפתיע אותי אריק מנהל דוגרי בדקה ה-90. השעה כבר 16:00 אחר הצהריים, והמפגש עם חברי המועדון נקבע לשעה 18:00 בתחנת דלק על כביש 6 הדרומי. אני קצרה בזמן, חוששת שלא אגיע בזמן ושאפספס את החוויה. אני קופצת על הוי סטרום של בן זוגי וביחד אנחנו דוהרים לתל אביב למצוא את הכלי שיוביל אותי למצדה.
הדרך לתל אביב עוברת בחששות איומים. מה יקרה אם נאחר למפגש? אך שאלה יותר עקרונית מעסיקה אותי. אני יודעת שה-CRF הינו אופנוע שטח במקור, ומטבעו אופנוע גבוה. מה יקרה אם רגליי לא תגענה בקרקע? אני כל כך רוצה לרכוב, אך מתעודדת שאני הולכת לפגוש דגם סופרמוטו ומקווה שגובה המושב הינו נמוך יותר מאחיו התאום המבלה בשטח. 
בתל אביב אני פוגשת אותו, הוא שחור יפהפה עם גלגלים זהובים. אני מתיישבת עליו בהתרגשות רבה ולהפתעתי הגדולה שתי רגליי נוגעות בקרקע. אין שמחה ממני, אני מוכנה לצאת לטיול.
 

אנחנו דוהרים בן זוגי על סוס בוגר ואני על הסייח הקטן לעבר כביש 6. אנחנו באיחור מטורף אך ברגע שנכנסים לתחנת הדלק, נקודת המפגש, אנו מגלים שחברינו למסע טרם יצאו לדרך. כעבור פחות מדקה, כשבעים אופנועים יוצאים לטיול לילי לעבר מצדה. הגענו בדיוק בזמן, ואני על ההונדה הקטן שמחה ומחייכת. 
מכביש 6 אנחנו מתחברים לדרכים מפותלות ונופים מרהיבים של חבל לכיש. הדרך יפה ונעימה, ואני נהנית מכל רגע. בכביש 31 תנאי הדרך משתנים – הכביש בשיפוצים ומשאיות נוסעות לאיטן, אך זה לא יעצור את השיירה להגיע לערד. הסייח שלי אותת לי כבר לפני קילומטרים אחדים שזמן ארוחתו הגיעה ואנחנו עוצרים לתדלק. בתחנת הדלק אנחנו פוגשים עוד שלושה חברים שאבדו, אחרוני השיירה. ביחד אנחנו מחפשים את דרכנו בין רחובות ערד החסומים לתנועה עקב ארוע תרבות כלשהו. לפתע שלט המצביע לכיוון מצדה ניצב מולנו. אנחנו דוהרים לכיוון, חמישה אופנועים אחרונים, בחשיכה מוחלטת, על כביש משובש, בירידות מפותלות ומאיימות. אנחנו חוששים להגיע מאוחר ולגלות את שער האתר סגור, אך כעבור כעשרים קילומטרים אנחנו פוגשים בעובדת האתר המקבלת את פנינו בחיוך רחב. 
בחניון העליון, עשרות אופנועים חונים בסדר מופתי, אליהם אנו מצרפים אתשני הסוסים שלנו המבקשים לנוח מן הרכיבה הארוכה של 160 הקילומטרים האחרונים.
שמחה לעמוד אחרי רכיבה ארוכה אני משחררת עצמות, מאפשרת לדם לזרום ברגליי. אף יותר שמחה לפגוש חברים שמזמן לא פגשתי. מחליפים חוויות, מקטרים קצת על הטוסיק הכואב ומתיישבים מול צלע ההר לצפות בחיזיון האור קולי שלמטרתו נסענו עד הנה. החיזיון יפהפה וסיפור נפילת מצדה מרגש מחדש. כעבור חמישים דקות, אנחנו מוצאים עצמנו שוב על האופנועים בדרך צפונה. 
עוצרים בצומת שוקת להתרעננות. אחרי מנוחה קלה נפרדים מן החברים ורוכבים לכיוון הבית. הכבישים ריקים, האוויר קריר והרכיבה נעימה. העייפות תפסה אותי מזמן אך האדרנלין הזורם בגופי משאיר אותי ערה. רק מחשבה אחת חולפת במוחי, הטיול הבא למצדה בליל ראש השנה. 
למיטה אני נכנסת עייפה אך מאושרת אחרי טיול לילי מדהים שהחל בשעות היום החמות והסתיים בשעות החשיכה. שמחה להיות חלק מן המועדון המדהים הזה שמפתיע כל פעם מחדש. מחכה לטיול הבא.
בקרוב נשמע מאנאבל מה היא חושבת על ההונדה CRF250M והאם מדובר ברומן קצר או שמא אהבת אמת.
 

15 תגובות ל חיזיון אור קולי על CRF250M

  1. מעניין מה בכתבה הבאה על התחושות שלו

  2. בלילו יש את הנהגים הכי טיפשים שאפשר למצוא על הכביש.
    חלקם נרדמים ומי אחראי שהם לא יפגעו בנו בנסיעה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל