fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
סטפן
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

שישי כתום, גם בכביש וגם בשטח

שישי כתום, גם בכביש וגם בשטח

טיול שטח מאת רן ציוני 

יום שישי 14.11 הגיע, וטיול מועדון הלקוחות של KTM יצא לדרך כמתוכנן. 
בכפר קיש הוקם מתחם כתום, אשר שנועד להפגיש את כל מועדון הלקוחות המאסיבי של KTM, בין אם מדובר ברוכבי הארד אנדורו, דו"שים גדולים או אופנועי כביש. המתחם כלל שפע של כיבוד, בירות ולבסוף גם בשר. 
מדובר בטיול ענק בכל קנה מידה, שכלל בנוסף לקבוצת השטח גם קבוצת כביש שעברה דרך כבישי בית אורן, כרמל, ומגידו. קבוצת רוכבי סופר מוטו, בהובלת אבי לילה, נסעו מחדרה לכפר קיש דרך שבילים ושטח משתנה הכלל את יערות מנשה, ו- 5 קבוצות הארד אנדורו המחלקות כ- 70 רוכבים לפי רמות אשר עברו הקפה מדהימה דרך רמות סירין, נחל תבור ומשם חזרה לכפר קיש, בהדרכתם המסורה של ירון יעקובוביץ', גיל קינן, אייל קינן, רווה תבורי ונתי זיו. 
צוות דוגרי נשלח לסקר את האירוע מכל הכיוונים, כאשר מיקי כהן הרכוב על ה- 1190 אדוונצ'ר הצטרף לטיול הכביש בהובלת גיא רדר, ואילו עבדכם הנאמן נשלח לסקר את טיול ההארד אנדורו רכוב על EXC 300 דו"פ (אותו נבחן לעומק כאן באתר בקרוב), והצטרף לקבוצה של עוד 15 רוכבים בהובלת רוכב קבוצת המרוצים של KTM- ירון יעקובוביץ'. 
אני חייב להודות: שכשיצאנו לדרך הייתי מלא חששות, כיוון שאני רוכב על אופנוע חזק וגדול כשאין לי כמעט ניסיון עליו, ושלא לדבר על כך שהוא לא שלי- ואני לא יכול להרשות לעצמי לגרום לו נזק, ולקינוח אני מצטרף לקבוצה של רוכבי אנדורו מבלי לדעת מה צופה השטח- כאשר עברו שנתיים מרכיבת האנדורו האחרונה שלי.
יעקובוביץ' מרגיע ומסביר שניתן להקיף כל מכשול מסביב- ואנו יוצאים לדרך. הק.ט.מ הגדול עתיר מומנט אך יחד עם זאת ידידותי, רך ומגהץ את השבילים כאילו היו ישרים. אנו מתחילים את ההקפה בחימום על מספר עליות, ולמרות שאני כל כך חלוד- הק.ט.מ עוזר לי וסוחב אותי במעלה העליות ללא כל דופי – ממש כאילו הייתי שק תפוחי אדמה, ואני מתחיל לקבל ביטחון בשותף שלי. בהמשך הדרך השביל מתהדק לסינגל אשר נכנס ויוצא לסירוגין מן הוואדי, ולפילפול העניינים- בצדדים ניצבות עליות תלולות מכוסות דרדרת, כאשר על רובן ניתן לוותר ולהמשיך דרך הוואדי. 
אני מחליט לנסות עליה אחת, אך החלודה עדיין מכסה את הגוף, מה שגרם לי לעשות טעות אחר טעות על הדרדרת, ולאבד שליטה לקראת סוף העלייה. קיבלתי מכה טובה בישבן מסלע, וסיפקתי לעצמי אחלה פדיחות… לאחר מכן, כאשר העליות מסביב נהיות יותר קיצוניות, אני מחליט לתת לאמיצים לספק לנו את הבידור, ולמקצוענים- כדוגמת יעקובוביץ'- לספק לנו מופע של טכניקה והרמוניה של רוכב ומכונה. 
אחרי שעצרנו ליד כל עליה, אנו ממשיכים על הסינגל אשר עולה ויורד בין הגבעות, ומספק שטח טכני מעניין עם ירידות דרדרת חדות- ורכיבה על שיפועים צידיים שמובילים אותנו חזרה לוואדי המפותל והמלא סלעי בזלת, כאשר בסופו אנו יוצאים למקום עצירה ומנוחה ליד נחל מים מתוקים, שם אנו פוגשים את הקבוצה של גיל קינן. כבר כאן אני רואה כמה מועדון הלקוחות של KTM מגובש ומרוצה מפעילות המועדון, כאשר הם יושבים יחד, משבחים את הכלים ומדברים על טיולים האחרונים- כאשר האחרון היה רק לפני שבוע במדבר יהודה.
 
שתינו, נחנו- ועכשיו הרעב עולה. המשכנו חזרה על השביל למתחם הכתום, שם אבי ששון- מנהל המותג- כבר מניח את הבשר על המנגל, על השולחנות פרוסים שלל הסלטים ומסביב ערבוב של אופנועים כתומים מכל הסוגים ורוכבים מגוונים, כאשר כולם באו לחוות את החוויה הכתומה יחד, ולחלוק אחד עם השני את החוויות שכל אחד עבר בדרך. 
אין ספק ש- KTM בנו כאן דבר נפלא שקשה להשיג, ועשו הרבה חשק להיות חלק מהחוויה הזו. 
המסלול היה מדהים, החבר'ה היו מדהימים, הנופים היו מדהימים והבשר היה מעולה! 
אני רוצה להודות לאבי ששון מנהל מותג KTM שנתן לי לטעום מן החוויה ומן ה- 300EXC, עוד לפני שבחנו אותו לעומק. 

תודה לירון יעקובוביץ' על ההובלה וההיכרות עם האזור המדהים, ותודה לישי ויקורוביצקי שדאג להרגיע אותי לפני כל טיפוס, עליה או מכשול, ולהזכיר לי כי "זה קטן עלייך", תפקד כמאסף הקבוצה וגם הכין לנו סרטון מסכם מן הטיול.

טיול כביש – מאת מיקי כהן 
יום שישי 8:00 בבוקר. אני מגיע לתחנת הדלק במתחם גלילות,שם מתגלה מולי חבורת רוכבי הכביש של KTM, הכוללת אדוונצ'רים 1190 ו- 990, DUKE 690, SMT ועוד.
לאחר קפה דלוח מהקפיטריה, סבב הכרות קצר ותדריך, יצאנו בהובלתו של גיא רדר ברכיבה מנהלתית לכיוון בית אורן. עם הגיענו לצומת בית אורן התחיל האטרף, כשגיא הוביל אותנו דרך הפיתולים של כביש בית אורן לנשר. אט אט כולם התחילו לקבל יותר ביטחון, והשיירה זרמה לה בקצב הולך ומתגבר. כשהגענו לנשר, המשכנו משם, שוב ברכיבה מנהלתית,  לכרמיאל ולאזור צפת. הפעם הכביש פתוח יותר, העיקולים ארוכים והכביש רחב, והאופנועים הגדולים מרגישים פה בבית ומכתיבים בעצמם את הקצב.
עצרנו לקפה ליד עמיעד, עם נוף מופלא המשקיף על הכינרת. מעט חילוץ עצמות, תדלוק למי שצריך, מעט מנוחה לכלים- וממשיכים בירידה לכינרת. ושוב רכיבה דרך כבישים צדדים המשופעים בפניות, והחבורה כולה מבלה יותר על החלקים החיצוניים של הצמיגים מאשר על האמצע.
מעבר בתוך העיר טבריה שמראה כי כלום לא השתנה בה במשך עשרות שנים- והלאה לכפר כיש דרך פוריה. הפעם אנחנו בעליה עם פניות הדוקות, והדיוקים חוגגים.
בהגיענו לכפר קיש, המתינו לנו אנשי ד.ל.ב עם כל טוב: בירות לרוב, שתיה קלה והמון בשר. תודה לגיא רדר על ההובלה, ולאנשי ד.ל.ב על האירוע כולו.
כן ירבו אירועים כאלו גם ע"י יבואנים אחרים, כיוון שרק ככה בונים מועדון לקוחות מאושרים.

4 תגובות ל שישי כתום, גם בכביש וגם בשטח

  1. ציוני היה כיף לרכוב איתך 🙂
    המועדון, המותג, אבי ששון.
    פשוט חוויה
    האמת..צריך להיות שם שזה קורה פשוט ככה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל