fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן

וידאו: סדום ערד וחבורת הזבל

וידאו: סדום ערד וחבורת הזבל

צילום וידאו: עמית גוטליב, מנדי לוין      עריכה וידאו: מנדי לוין      סטילס: ריבקי רוטשילד

דוגרי שואל בקצרה: מי אתם חבורה מגניבה וכשרונית שכזאת:

"אנו קבוצה מגוונת עם רמות רכיבה שונות. נפגשים באמצע שבוע לבירה ולעל האש אצל אחד החברים,
אנו חלק בלתי נפרד מהאספלט של פס סדום ערד. חשוב לציין שאין ברכיבה שלנו משחקי אגו ואנחנו שומרים אחד על השני בפס ומחוץ לו."

הסרטון:



23 תגובות ל וידאו: סדום ערד וחבורת הזבל

  1. שלשום ממליצים וטוחנים לנו לראש לבוא עם הסופרבייק המהיר שלנו לחנייה של הסופרמרקט, והיום מראים לנו שאפשר גם לרכב בטוח בסדום ערד וזה רק עניין של טיימינג… אז בעצם מי שרוכב בעמותת הסופרמרקט הוא בעצם אוהב לישון?

  2. האם בשביל רכיבה בסיבובים קונים דו גלגלי יקר ? עדיף לקפוץ מקומה 10 ואז אין העמסת ביטוח על אנשים אחרים.

  3. לא ראיתי את השם הזה ואני לא מרגיש ככה.
    כל אחד קונה כל מוצר בעולם ומשתמש בו כרצונו וכראות עיניו.
    לשאלתך: סופר ספורט זה יעודו. והמחיר שלו זה הכיס שלי, אל תכנס לי לכיס.

    אחוז התאונות בסדום ערד הוא כנראה 0.5% מסך התאונות של דו גלגלי בארץ.
    קפיצה נעימה.

  4. די די ! ניכר שמוחך נשטף היטב ע"י סיפורי העלי בבא שמוכרים לעם השרוי באפילה מוטורית תמידית .מי שאחראי ראשי לסיכון הסביבה ,זה אתם נהגי הרכבים הישראלים, המבצעים ברכב כל פעולה אפשרית מלבד נהיגה וגורמים לכל הקטל בדרכים ולא רוכבי אופנוע המסוכנים בעיקר לעצמם .הפלא ופלא למרות כל הקטל שהינכם גורמים בגלל עיוות חולני, ביטוח האופנועים גבוה בצורה שאין לה אח ורע באף מקום בעולם. ספורט מוטורי הינו דבר לגיטימי ,מהנה, שתפקידו העיקרי להטמיע תרבות מוטורית אך ממשלות ישראל הגלותיות והקרתניות מונעות מחובבי המוטוריקה למיניהם את ההנאה וזאת התוצאה .

  5. שקונים אופנוע מהיר רק כדי לרכב בקו ישר ולאט לא מוטי ? ככה אין העמסות בחייאת כאילו שזה קשור הרי כל הבולשיט הזה של העמסה קיים רק במדינת הגנבים שלנו אחרת לך תסביר איך זה אותו ביטוח בעולם המערבי עולה עשירית מעניין רק פה מבינים כלכלה בגרמניה ארה"ב ושאר מדינות הטמבלים לא מבינים כלום כנראה , יאאלה תן לרכב בשקט גם ככה הארנק ריק לא צריכים גם ראש נפוח מכל מיני מביני עניין .

  6. כמי שרוכב 29 שנה על דו גלגלי (בן 60 פלוס) לא ברורה לי כל ההתלהבות להגיע "עד הקצה" שלפעמים מסתיימת בפציעה קשה או במוות. האופנוע נועד להגיע מנקודה א ל-ב בבטיחות ובמהירת יותר מארבע גלגלי . זה הסדר ולא להפך.

  7. האם יש איזושהי הגדרה בינלאומית למטרת אופנוע כשאתה אומר "נועד להגיע מנקודה א לנקודה ב?"
    כמובן שהתשובה היא לא. שתהיה נסיעה טובה מנקודה א לנקודה ב….

  8. אופנוע אמור לנסוע מנקודה א' לב', לנוע במעגלים,שווה ערך לקפיצה מקומה 10 ועוד שלל דברים. מה השטויות האלה? אין שום דבר יוצא דופן בסרטון הזה שאיש מרוכבי הדו"ג בארץ לא עשה או עושה.
    אף אחד לא רוצה להיפצע או למות, למרות שעם תגובות כאלה מוות נשמע לי כמו פתרון נוח. לפחות לא אצטרך לשמוע את השטויות האלה.
    החבר'ה האלה נפגשים בימי שישי יוצאים לרכב ולהתאוורר זה הפאן שלהם. בלי משחקים בלי שטויות, נטו רכיבה. ולגבי הפניות/סיבובים ובכן פעם אחרונה שבדקתי, אופנוע לא יכול לבצע פניה בלי להטות את עצמו. יש לו נטיה לעוף. אולי לזה הכוונה "לקפוץ מקומה 10" ולגבי הביטוח אל חשש שאנחנו מכבידים. אצלנו בדרום רוכבים בלי ביטוח. למעשה מרבית מהקבוצה כלל אין להם רשיון לדו"ג 😉

  9. מה רשמתי לך בתגובה 8 ומה אתה עונה!? אתה מתעלם מהעיקר! היכן כתבתי מילה על להגיע לקצה ומה הקשר בכלל? הכל שקרים, בולשיט, סיפורי עליבבא. הביטוח בארץ יקר מסיבה אחת, מכיוון שממשלות ישראל רוצות להעשיר עוד יותר את בעלי ההון, בעלי חברות הביטוח ואין לכך כל קשר לאף סוג רכיבה או הגעה לקצה ,זה כבר דיון אחר לחלוטין. האם בחו"ל רוכבים אינם מגיעים לקצה? מדוע איפה הביטוח שם זול בעשרות מונים ? אם ללכת על פי הסיכון, נהגי הרכבים הישראלים חסרי התרבות המוטורית ,המבצעים ברכב כל פעולה אפשרית מלבד נהיגה (כמובן לא כולם רובם) צריכים לשלם ביטוח הרבה יותר גבוה ממה שהם משלמים, הם מהווים סיכון סביבתי עצום לעומת דו"ג המסוכן בעיקר לרוכב בודד! מתי שמעת לאחרונה על רוכב דו"ג שקטל הולך רגל, רוכב אופניים ,רוכב אופנוע אחר , נהג רכב אחר או נוסעיו? לא שמעת!? מדובר על מקרים סופר נדירים ,לעומת זאת חדשות לבקרים אנו שומעים על נהגי הרכב שדרסו רוכב אופניים, הולך רגל ,גרמו לתאונת אופנוע וכיוב….

  10. אני יכול לומר לך שאתה מדבר שטויות בשביל להגיע מנקודה א ל ב לך ברגל סע בפחית או אפילו בקטנוע אופנוע זה לנשמה וזה רק תוצר הלוואי הוא שהגעת לאיזה נקודה בקיצור אתה בן 60 פלוס נסה להנות בן אדם או שתקנה מסרגה וצמר שם בטוח לא יקרה לך כלום הצדקנות הזו לא במקומה, לי כבר לא יוצא להתבשל בחליפה בכבישים הנכונים אבל אני בהחלט מתגעגע לזה ואני מבין לגמרי את החבר'ה הצעירים האלו שנהנים מהחיים ועושים זאת אפילו בזהירות ואחריות כמתבקש .

  11. עוזב יד שמאל בתוך פניה ימינה גולש לשוליים הכל תמורת וידיאו.
    על זה נאמר זהירות גמלים בשוליים.
    רוצים לראות ערד במיטבו ? חפשו סטפן בערד על 600 סמ"ק שימחק לכם את החיוך ותבינו שאתם רוכבים גרוע ללא תכנון פניות וקווים ובטח שלא זהיר.
    וזה בא ממקום של דאגה למשפחות שלכם ולשאר אלו שמסביבכם.
    והנה אני מודה אני בדיוק כמוכם קורע את כבישי הצפון ונס הרים אבל מחושב מסודר
    בלי פוזות למצלמה

  12. אח ישראלים ישראלים, באים עושים לכם סרטון כייפי וקליל ואתם נכנסים לקטנות.

    זה אופנועי סופר בייק ויש אולי רק מקום אחד בארץ שאפשר לשחרראת הסוסים כמו שצריך בהעדר מסלול וזה שם.אף אחד אחר ממשתמשי הדרך לא היה בסכנה והרוכבים שנסעו שם תאמינו או לא יודעים מה הם עושים כי הם עושים את זה כל שבוע בזמן שאתם שותים מיץ גזר בבר בהר ומתחמקים מרוכבי אופניים.

    קצת פפורציות

  13. די חאלס בחחיאת אין שום דבר בטיחותי בלצלם תוך כדי מבט אחורה למצלמה ולרכיבה בשוליים.

  14. כל הכבוד על הסרטון תהנו ותמשיכו לרכב זהו סם החיים

  15. רק תשמרו על עצמכם כדי שימי ההשחזות לא יגמרו אף פעם

  16. לא חושב שהייתה כוונת להציג בסירטון התגרזנות מטורפת.
    הכוונה כנראה הייתה להציג סירטון פאן וערוך יפה.

    כנראה שבמציאות אין כ"כ צורך להסתכל על אחרים בשביל לעשות את הפס על 230.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל