fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

שליחות צרכנית – חדשות ומבצעים בענף

שליחות צרכנית –  חדשות ומבצעים בענף

נח אבגר הלוי

צילום: מערכת דוגרי

מאלוסי

מאלוסי ישראל שברה את חוקי המסחר בישראל והצליחה להביא אליכם אין סוף מוצרים במחיר המקורי שלהם באירופה. קודם כול זה מראה שהמורה שלכם ביסודי צדקה: אם מישהו רוצה אז הוא יכול. עכשיו מאלוסי ישראלי הביאה רצועה להונדה סילברווינג 600, מחוזקת קבלר, מתוצרת מאלוסי במחיר של 558 שקלים, שזה בערך מחיר רצועה של ג'וימקס או כלי מקביל. מי יש לו סילברווינג 600 והחליף רצועה לאחרונה, צפוי לרוץ ולהחליף עוד אחת סתם כדי לא לפספס את המחיר הזה.

אוקסיג'ן

פלסטיק. הכל עשוי מפלסטיק. כמעט הכול. טוב שהמנועים עדיין עשויים ממתכת ולא נתפלא אם גם הם יהפכו להיות מפלסטיק כלשהו בקרוב. פלסטיק הוא זול, פשוט לייצור, במיוחד לייצור המוני, ולפעמים הוא אפילו יפה אבל הוא, איך נגיד… פלסטיק. אבל רגע. עצרו סוסים, בתוך כל הררי הפלסטיק האלו יש אי של שפיות, אי של יופי ופאסון, קטנוע שעשוי ברובו, כמו ב"גוד אולד דייז" – מפח. אתם כבר יודעים על איזה קטנוע מדובר? למברטה, כמובן, למברטה. אחד הקטנועים הותיקים והטובים בעולם, ללא ספק אחד היפים שבהם נמכר ב-16,500 שקלים, כולל אחריות לשנתיים, טיפול ראשון חינם וקסדת שלושה רבעים מותאמת-פאסון ללמברטה. הלמברטה מגיעה בשלל צבעים: ירוק, אדום, כתום, כחול וצהוב – כולם בגוונים מרהיבים שיהפכו להיות כרטיס הביקור שלכם כשתרכבו על הלמברטה, הקטנוע שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו.
 

אופנועית

גרביים? מכל הציוד המדהים של אופנועית, הם הציגו בפנינו גרביים. בתחילה הרמנו גבה. גרביים, אתם יודעים, זה לא מעיל רכיבה ולא שום דבר אחר שבולט כלפי חוץ. גרביים. לא רואים אותן, הן אי שם מתחת לנעל. אבל מסתבר שגרב איכותית עשויה לשנות לחלוטין את חווית הספורט שלכם, בין אם רכיבה על אופנוע ובין אם כל ספורט אחר. מדובר ביצרן גרביים שמייצר בארבע מידות שונות ולא בשתיים כמקובל בגרביים, עם הפרדה בין ימין ושמאל, עם חומרים מתקדמים, מנדפי זיעה, שומרי חום וכל מה שאפשר לדמיין כדי ליצור התאמה מושלמת בין הגרב לרגל. ההתאמה הזו תיצור אצלכם נוחות מסוג מפתיעה. פתאום תמצאו את עצמכם תוהים איך לא חשבו על זה קודם. הרי חווית רכיבה, כמו גם ריצה, ספורט כדור, רכיבה על אופניים או כל דבר אחר עלולים לההרס לגמרי עם נעליים לא נוחות. אז למה בנעליים בכלל ובמגפי רכיבה בפרט משקיעים כל כך הרבה ובגרביים לא? אז קבלו הבטחה: רק מלראות את הגרביים האלו אפשר להבין שמדובר במשהו "אחר". מדידה שלהן בכלל יגרמו לכם להתמכרות מיידית.
 

אופנו סנטר

תפסו את הראש, הכינו את הפאסון, אתם הולכים לקבל באיטלקית את הקסדה שעליה חלמתם. לרשת אופנוסנטר הגיע משלוח חדש של קסדות BEON כל הדגמים וכל הצביעות. קסדות מעוצבות באיטליה נוחות וקלות. קסדות מלאות החל מ 323 שקלים, קסדות נפתחות החל מ-527 שקלים קסדות 3/4 החל מ 290 שקלים וקסדות שטח החל מ 447 שקלים.
 

אישימוטו

אחד הדברים היחידים בעולם שמוזרים יותר מסנדביץ עם שוקולד ובצל ירוק זה אופנוע ספורט עם ארגז. זה כמו שתשימו את הראש של סילבסטר סטאלון על הגוף של אילנה דיין. כדי להימנע ממחזות מוזרים שכאלו פותחו תיקי מיכל שמתחברים באמצעות מגנט עוצמתי למיכלי המתכת ולכן מתאימים לכל אופנוע עם מיכל מתכת. אבל מה הטעם לתיק מיכל אם כשאתה יורד מהאופנוע אתה אמור לסחוב גם תיק וגם קסדה? אז זהו שאתה לא. מה שאתה צריך לעשות זה להיכנס לאישי מוטו ולבקש את התיק של scoyco. ולמה, מה התיק הזה יעזור לך? או-הו, חכו חכו. רשימת היתרונות שלו לא הולכת להיגמר כל כך מהר. בואו נתחיל מזה שיש לו ריצרץ סודי כזה, שכאשר הוא נפתח, התיק מכיל קסדה מלאה. יש לו גם רצועות שיכולות לקבע אותו למיכל, כך שאם תרד לרגע לא תצטרך לדאוג שיקחו לך אותו, וגם רצועות שהופכות אותו לתיק גב. החלק הקדמי שלו מתפרק והופך לפאוץ נייד ויעיל, יש לו כיס ייעודי למשקפי שמש, תיקים צדדיים ואפילו חלק קדמי שקוף, שפעם לפני עידן הוויז שימש כמקום למפה והיום יכול לשמש גם מקום לשים כל מה שתרצו ושתצטרכו לקרוא תוך כדי רכיבה או בזמן חנייה. מה שמוזר זה שהעיצוב שלו הוא כזה שלמרות כל התוספות האלו התיק עדין וקומפקטי. וכמה כל התענוג הזה עולה לכם? עכשיו, במבצע – 599 שקלים בלבד.

אחד על אחד

אומרים שהרבה יותר קל למצוא מישהו שהוא גם מצביע מרצ, גם מתנחל, גם דתי וגם קיבוצניק מאשר למצוא מוסך שהוא גם אמין, גם נחמד, גם ישר וגם לא יקרן. אז תרשו לנו לספר לכם על אחד כזה – מוסך אחד על אחד בשוקן 7 בתל אביב. אם לא תנסו, איך תדעו?
 

בליץ
בליץ הוא קטנוע חשמלי ומכאן שהוא טיפוס שקט. מאוד שקט. אגב, הנתון הבא נעלם מרוב האנשים, אבל לבליץ 6000 יש גם הילוך אחורי, מה נקרא: רוורס. העיצוב שלו אמנם מיוחד מאוד ונראה מעודן ויוקרתי, אבל הנה, גם הוא יודע להיות תחרות לפוזה ששייכת בדרך כלל לקטנועים בגודל ובסגנון של טימקס וצפונה. בנוסף לכל השיפורים, כמו לכל דגמי ה-6000 של בליץ, יש לו גם הילוך רוורס. אם תכנסו לבליץ מוטורס במקווה ישראל 7 בתל אביב, תגלו שבצד אולם התצוגה עומד לו בליץ 6000 משופר ומוחצן, אחד שהצוות של בליץ הדביק לו את הכינוי – הבליצ'מוביל – על משקל הבאטמוביל, וגם לו יש הילוך אחורי – רוורס. יש לו נורות קסנון, מדרסי אלומיניום, משקולות בידיות, הוא צבוע בשחור מאט ואפילו יש ל נורות לד שמאירות את הכביש וכמובן, כמעט שכחנו, יש לו גם הילוך אחורי, כלומר: רוורס. מה אתם מתפלאים, אמרנו לכם טימקס לא? עם כל התוספות מחירו עומד על 32,500 שקלים לעומת המחיר של הדגם הרגיל שעומד על 29,000 שקלים. אגב, סיפרנו לכם כבר שלכל דגמי ה-6,000 של בליץ יש הילוך רוורס?

ד.ל.ב.
כמו שאתם יודעים  אופנועי KTM הם אופנועים של אלופים, ואם אתם רוצים אופנוע שטח החל מכלי פאן חביב לרוכב הקליל ועד לכלים שנועדו לשרוף מסלולים ולנצח תחרויות, כמעט ואין לכם ברירה אלא ללכת על KTM. והנה, במיטב המסורת, רוכבי המפעל של KTM פותחים את שנת 2014 בהובלת טבלאות המרוצים, קן רוקזן וריאן דאנג'י מובילים את ליגת הסופר קרוס, מארק קומה במקום השני במרוץ הדקאר – וזו רק ההתחלה. אז רוצים להצטרף לצוות מנצח? חפשו את האופנועים הקטומים ולכו על זה.
 
 

ירימי רייסינג

מה ליפול, מי ליפול, מי דיבר על נפילה? אף אחד אף פעם לא נופל. אבל רק "למקרה ש…", אם חס וחס טפו טפו טפו מישהו כן יפול, אתם יודעים מה הכי מסוכן? נכון. הצעקות שהוא יחטוף מאישתו על המחירים שהוא מוציא על תיקון. אבל חוץ מזה, תמיד יש את הפחד הזה שהצוואר יתעקם. לנזק שנגרם מעיקום הצוואר, מהטחתו קדימה ואו אחרוה קוראים וויפלאש, כלומר – הצלפת שוט. אם הצוואר הלך רחוק מידי אחורה או לצדדים, אתם צפויים לחטוף, כלומר לא אתם, ההוא שחס-וטפו-טפו-טפו נפל, צפוי לחטוף כזה זעזוע בצוואר שיכאיב לו את כל עמוד השדרה. חוץ מזה, יתפס לו הצוואר ובמשך שבוע שבועיים הוא יילך בתנוחת ראש שאפילו אריק בנאדו לא מסוגל להגיע אליה. טוב, חלאס עם ההפחדות של מה יקרה מצוואר שיתעקם, נעבור למה עושים: בעצם זה נורא פשוט. קונים מגן צוואר של ATALS, מותג אמריקאי שמיוצג על ידי אלוף הסופר קורס וילאפוטו. מניחים אותו על הצוואר כמו שרשרת, מתחת לקסדה, וזהו. וויפ-שוט כבר לא יהיה לכם. ומאחר ומדובר באחד האברים הכי עדינים ורגישים בגוף שלכם, כדאי מאוד לא להתקמצן ולקנות איזה פלסטיק עלוב אלא להיכנס לירימי רייסינג בבר יוחאי 9 בתל אביב, ולנצל את מחיר ההיכרות עם מגן הצוואר. מחירו העתידי צפוי להיות 1890 שקלים ומחירו בימים אלו הוא 1590. יש גם דגם קרבון מקצועי שעולה 2,790 ויש גם דגמים לילדים ולנוער שעולם פחות מ-1,590. אגב, אם תנקו את מחיר המשלוח והמע"מ, המחירים מאוד מאוד קרובים למחירים של אותו מוצר בארה"ב ובאירופה.
 

כולבוטקס

בואו נודה באמת: מסכנים נהגי המכוניות. פקקים, חלונות סגורים, אין להם חנייה, רוב המכוניות שלהם משעממות-תחת ויש אפילו עוד כמה וכמה חסרונות נוראיים. אבל מעל כל זה יש להם יתרון אחד עלינו האופנוענים, יתרון שאי אפשר להתעלם ממנו, יתרון שיש כאלו שרק בגללו יישארו בתוך הקופסנוע הזה ולא יעברו לאופנוע: יש להם מטען אינטגרלי לסלולרי ולשאר מכשירים שנטענים מ-USB בזמן שהם בדרכים. אנחנו האופנוענים נאלצים, בכל פעם שאנחנו עוצרים, לרוץ עם הסלולרי ולקושש חשמל מכל מקום אפשרי. יש אמנם כמה אופנועים וכמה קטנועים שיש להם חיבור למצית, שאליו אפשר לחבר מצית עם יציאת USB, ויש כמה חדשים שבאים עם שקע USB אינטגרלי. ומה יעשו כל השאר? ילכו לכולבוטקס. ולמה, כדי לבכות למשה הבעלים על מר גורלם? לא,הממש לא. תגיעו לכולבוטקס כדי לקנות ב-149 שקלים בלבד שקע USB מותאם לאופנועים, אחד כזה שמחברים בקלות למצבר של האופנוע, נועלים לכידון ו…זהו. גם אנחנו האופנוענים יכולים להפסיק לרוץ עם הסלולרי שלנו משקע לשקע כדי לנסות להתקשר גם בסוף היום, כשאנחנו בדרך הביתה.

לרט

שאלה ילדותית, שבגיל מסוים אפילו נחשבת לבדיחה שואלת: מה הדבר הכי מייאש בעולם? והתשובה: לנסות להוציא קוץ מהתחת עם כפפת אגרוף. ולמה נזכרנו בזה עכשיו? הרבה מאוד רוכבים, ובמיוחד אלו שרוכבים רכיבה ספורטיבית, מכירים את הקונפליקט: מצד אחד צריך כפפות מעולות, מגוננות, עם הגנת קרבון לעצמות גב היד, והגנות נוספות לחלק הפנימי של כף היד. מצד שני הכפפות צריכות לספק רגישות כדי לתפעל מערכת עדינה למדי של ידית המצמד, מצערת, איתות, צופר ועוד כמה דברים קטנים שכאלו. וכאן מגיע הרגע שבו אתם אמורים לבחור: הולכים על יותר רגש או על יותר הגנה. אז לפני שאתם מחליטים, כנסו לחנות לרט בהרצל 91 בתל אביב ותבקשו לראות את Laret Hi-Viz  – הטופ של הכפפות לרכיבת ספורט מקצועית. פתאום תראו שלא צריך לבחור, אפשר גם וגם. הכפפות עשויות עור בקר, משולב בד רשת לאוורור ו-clarino. בטנת פוליאסטר. מיגוני TPU  בעלי עמידות מצוינת בשחיקה. המחיר הרגיל שלהן הוא 590 שקלים אבל לרט מציעה אותם במבצע היכרות במחיר של 470 שקלים.
 

ניפוניה

הנה קצת עתידנות מניפוניה: ניפוניה עומדת לפתוח בהסתערות על שוק האופנועים בדרגת רישיון של עד 33 כ"ס, הלוא הוא רישיון A1. ואל תטעו – לא קטנועים, אופנועים. רייכמן, יבואני ניפוניה, עומדים להביא לארץ אופנוע שעלול, או עשוי, תלוי מאיזה צד אתם, לשנות את מאזני המכירות של אופנועים בדרגות רישוי A1 באימפריית החומוס של מערב הים התיכון (הדרגה הבינונית, עד 33 כ"ס). בעצם כבר הביאו אחד, אבל עדיין בודקים ובוחנים את התאמתו לשוק הישראלי. מדובר באופנוע מסוג ניפוניה מטריקס 180, שהנפח שלו הוא 162 סמ"ק, מתאים לרישיון A1, נראה כמו אופנוע של מיליון דולר וצפוי להיות אחד הפחות יקרים בקטגוריה. אם תוסיפו לזה את השירות של רייכמן-ניפוניה, שזוכה למחמאות היסטריות מכל מי שבא איתו במגע – יתכן וצפוי מהפך משמעותי במכירות 2014. בקיצור, אם תכננתם לקנות דו גלגלי לרשון A1, שווה לכם לחכות לעדכונים שיבואו בעתיד הקרוב מאוד.
 

פרפקט אופנועים

מי שעוקב אחרי המדור הזה יודע שיש לנו הסתבכות רגשית עזה עם אורנית המוכרנית החיננית מפרפקט אופנועים בראשון לציון. יש לה חיוך שמשכיח ממך אפילו את העובדה שמכבי יפו ממוקמת אי שם במרכז הטבלה של ליגה ב'. ושלא תעיזו לחשוב שאורנית המוכרנית החיננית הייתה פה מאז ומעולם. לא ולא. למרות החיוך הניצחי שלה היא נולדה מתישהו, אי שם לפני כמה וכמה שנים. אבל בדיוק לפני שנים. כלומר כל כך בדיוק שהשבוע יש לה יום הולדת. איזה צירוף מקרים, יום ההולדת שלה הוא גם מסיבת שנה מלאה של עבודה בפרפקט אופנועים. אז אורנית מחייכת, חוגגת, ומנצלת את היד החופשית שנותנים לה בניהול חנות האביזרים ומציעה לכם לבוא לחגוג איתה בשלל של מוצרים, מבצעים, מחירים מיוחדים וכל מה שהיא יכולה לתת לכם לכבוד החגיגה הכפולה. ואת כל זה היא עושה עם החיוך האלוהי שלה, לא תבואו?

פרפר

2014 מתחילה, ואתם רוצים להחליף אופנוע או קטנוע, אמה מה? אין לכם את החשק לפרסם את הכלי שלכם למכירה בעיתונים ואתרים, לקבל טלפונים מאנשים שחלקם מאוד מוזרים, להראות את האופנוע להרבה רוכבים, לשמוע מכל אחד מהם מה רע בו ולהזדהות עם הפרסומת בעלת הטקסט העמוק: "כאב ראש, כאב ראש, כאב ראש, כאב ראש…". אז תתקרבו לכאן ואגלה לכם סוד: אתם לא צריכים את כל כאב הראש הזה. בפרפר, שוקן 7 תל אביב, יש מבצעי טרייד אין שלא כדאי לכם לפספס, מבצעי סוף שנה, תחילת שנה, תקראו לזה איך שאתם רוצים, אבל שלא תעיזו להוציא את האופנוע שלכם ל מכירה לפני שבדקתם מה העסקה שמציעים לכם בפרפר.

תמוז
טיפ מסוכנות הביטוח תמוז: יש כלל מעצבן לאללה, שלא בטוח שנוכל להסביר למה הוא נוצר, למרות שיש מאחוריו איזה הסבר שאמור להיות הגיוני. אבל עזבו רגע הסברים, בואו נדבר על הכלל: אם אתם עצמאיים ומגישים את הקבלות של אחזקת האופנוע, דלק, תיקונים, ביטוח וכל מה שקשור אליו כהוצאות מוכרות לצורך מס אתם מוכרחים לשלם ביטוח לפי "בעלות אחרת" ולא לפי בעלות פרטית. נכון, ניחשתם נכון, זה יקר יותר. העניין הוא שאם הצהרתם בעת מילוי פוליסת ביטוח החובה שהאופנוע אינו משמש לצרכי עבודה, ומצד שני הגשתם את הקבלות לרואה החשבון שלכם – באופן תיאורטי הביטוח שלכם אינו בתוקף. גיורא נדל, הבעלים של סוכנות הביטוח תמוז טוען שלמיטב ידיעתו העניין מעולם לא עמד למבחן בפני שופט, אך באופן עקרוני, על פי הפוליסה – הביטוח לא יהיה בר תוקף במקרה שכזה. מה שצריך ללמוד מזה אומרים לנו בתמוז הוא שכדאי לאמץ כלל שאומר: לעולם אל תשקרו לביטוח. אם משהו יקרה ותצטרכו להפעיל את הביטוח, אתם לא יכולים לדעת מה יעלה במשפט אם יסתבר ששיקרתם. לסיכום, אם אתם מגישים את הקבלת לצורך מס – עליכם לעשות ביטוח "בעלות אחרת". עשיתי חישוב על פי הביטוח אותו אני נדרש לשלם, אופנוע רישיון A בנפח 750 סמ"ק, חמש שנות ותק ברכיבה ללא תביעות קודמות. הסתבר שבבעלות פרטית הביטוח אמור לעלות לי ,5,250 שקלים וביטוח כולל השתתפות עצמית 3,675 וביטוח "בעלות פרטית" אמור לעלות לי 6,824 שקלים וביטוח כולל השתתפות עצמית 4,777. בלי להתעמק נראה שהרווח מהחזרי המע"מ וקיזוזי המס גדול מההפרש שתידרש לשלם במעבר מביטוח פרטי לביטוח "בבעלות אחרת".


11 תגובות ל שליחות צרכנית – חדשות ומבצעים בענף

  1. כשיש במלוסי רצועה טובה יותר בפחות כסף. תפסיקו כבר לעשוק אותנו. דיי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל