fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

מדור פרסומי: מועדון הוסקוורנה הושק בישראל

מדור פרסומי: מועדון הוסקוורנה הושק בישראל

צילום: יח"צ

מועדון רוכבי הוסקוורנה יוצא לדרך. כשבועיים בלבד לאחר ההשקה של המותג בישראל, מכריזה היום עופר אבניר על סדרת אירועי מועדון ללקוחות המותג מכל השנים, כולל הדגמים הותיקים יותר (הוסקוורנה אדום) ולקוחות הוסאברג. במסגרת האירועים, אשר ירוכזו על ידי מדריך הרכיבה ומנהל מועדון לקוחות הוסקוורנה בישראל, שחר עמרמי, יגיעו נציגים מטעם הוסקוורנה ויפגשו עם רוכבי השטח בשטח. האופנועים יוצגו לרוכבים, ואף תינתן האפשרות לבצע בהם רכיבות מבחן. יש לציין, כי פעילות המועדון כבר החלה דה-פקטו, עם הקרנת מירוץ ארצברג, ביום ראשון האחרון, אשר אליו יצא הרוכב הישראלי רז הימן על גבי הוסקוורנה FE 450.
ביום שישי האחרון (6.6), התקיים יום הדגמות של דגמי המותג, בניצוחו של שחר עמרמי, לקבוצת זולו בפייסבוק, באירוע, שהתקיים בשוהם, השתתפו כ 150 אורחים.
 
קבוצת עופר אבניר, אשר לה ניסיון רב בהקמת מועדוני רוכבים (בורגמן, ויסטרום, מועדון BRP וכ') גייסה את שחר עמרמי מחברת extreme 2 כמרכז פעילות זו. במסגרת פעילויות המועדון יושם דגש על מפגשים בלתי אמצעיים עם רוכבי השטח הישראלים, יתבצעו הדרכות וימי רכיבה וכמובן ינתן מענה בפורומים, באתרים ובכל פלטפורמה שבה נמצאים הרוכבים.
המעוניינים להצטרף למועדון הלקוחות, או לקחת חלק בימי ההדגמות, יפנו לשחר עמרמי בטלפון 054-4979759 או במייל Info@oferavnir.co.il
 
להלן רשימת הפעילויות לתקופה הקרובה:
 
12.6 טיול לילה ירח מלא
 
11.7 טיול מועדון לקוחות בצפון
 
20.6 יום הדגמות בצפון
 
27.6 הדרכה מקצועית הוסקוורנה בסניף חיפה
 
קובי גילון, סמנכ"ל שיווק ומכירות דו גלגלי : "ענף השטח (אנדורו), דו שימושי, והספורט המוטורי הישראלי מתקדם ומתפתח ואנו מתחילים לזהות מגמות וטרנדים ייחודיים לישראל. למותג אופנועי הוסקוורנה יש פוטנציאל להפוך ללהיט עקב התאמתו לקהל הישראלי ודרישותיו: חלק הארי של שיטת השיווק הייחודית שבנינו מסתמך על מפגשים בלתי אמצעיים עם הרוכבים, ויציקת משמעות ותוכן וחיבורם לערכי המותג של הוסקוורנה ."
 

— מדור פרסומי —

גלריה

4 תגובות ל מדור פרסומי: מועדון הוסקוורנה הושק בישראל

  1. מלחמת אחים?
    מי יותר טוב?
    אסקורנה?, KTM?
    בשביל מה צריך כל כך הרבה כלים בארץ קטנה כזו?

  2. כמה שיותר כלים כך התחרות תהייה טובה לנו הרוכבים.
    והסקוורנה הוא טוב יותר במספר דברים למרות שזה אוץתו אופנוע.
    לך תלמד לקרוא ותבין.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל