fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מדור פרסומי: הונדה CB1000R במבצע בלעדי באישימוטו תל אביב

מדור פרסומי: הונדה CB1000R במבצע בלעדי באישימוטו תל אביב

גיא בן ברק

צילום: יצרן

בית העסק אישימוטו בתל אביב נבחר על ידי מאיר יבואן הונדה להיות המשווק הבלעדי של דגם העירום המוביל של הונדה CB1000R. דגם זה מוצע על ידי אישימוטו בשני מסלולים: 1. אופנוע "לא רשום", כלומר עם 0 בעלים קודמים וכמובן 0 קילומטרים, ישווק באישימוטו במחיר מבצע של 99,900 שקל; 2. אופנוע "רשום" בבעלות היבואן ועם 0 קילומטרים ישווק באישימוטו במחיר מבצע של 94,900 שקל. בשני המסלולים מדובר במחיר "על הכביש", כלומר כולל מע"מ וכולל אגרות, וכולל אחריות יבואן לשנתיים ללא הגבלת קילומטר. במחיר זה נכללת כסטנדרט גם מערכת ABS ממוחשבת לבלימה בטיחותית גם על כבישים חלקים.

ההונדה CB1000R הוא דגם העירום המוביל של הונדה מאז יצא לשוק בשנת 2008. העיצוב מרהיב, מסובב ראשים כפי שמצופה מסטריט פייטר עצבני, החזית "חייזרית" עם פנס כפול, המנוע העוצמתי חשוף כמו שצריך, גם הגלגל האחורי חשוף לגמרי בזכות זרוע חד-צידית יפייפיה, זו מאפשרת אף מיקום האגזוז בצד ימין נמוך נמוך, מה שמוריד את מרכז הכובד ותורם רבות ליכולת התמרון המדהימה של הדגם במגוון רחב מאוד של מהירויות.

למרות שמדובר באופנוע פול-סייז בעל נוכחות של ממש הרי שהרכיבה עליו לגמרי לא מאיימת, כמיטב המסורת של אופנועי הונדה המובילים גם בהנדסת אנוש ובתפעול חלק ונעים. הכידון הגבוה והתנוחה הזקופה, מיקום הרגליות האידיאלי והמושב הנוח והתומך מספקים לרוכב שליטה מעולה הן בעיר והן מחוץ לעיר; המנוע המתקדם עם ארבע צילינדרים והזרקת דלק ממוחשבת מבוסס על זה של ההונדה פיירבלייד אלוף העולם, עבר כיוונים והתאמות לשימוש במיוחד באופנוע עירום בכל הקשור לכוח זמין ושימושי, רובו המכריע של הכוח מתקבל בסיבובי מנוע נמוכים כדי 6,000 מה שמקל מאוד על הרכיבה ביום יום, חוסך החלפות הילוכים מעצבנות ומאפשר רכיבה זורמת ונינוחה. 

עם זאת כשעולה הרצון חושף ה-CB1000R שיניים, ועם 125 כוח סוס על משקל נמוך כדי 220 קילו הוא מאיץ כהרף עין למהירויות פליליות, כושר התמרון והקלילות הופכים אותו לטורף סיבובים ופיתולים בכבישים הרריים, במיוחד עם מתלים מעולים כולל מזלג הפוך, אך בשום שלב לא גולש לעצבנות ועל הבלימה הבטוחה מופקדת מערכת בלימה רדיאלית מעולם המירוצים – וכאמור עם מערכת ABS.

האופנוע המדוגם מוצע בשלוש דוגמאות צביעה: לבן מט על זהב; שחור מט על זהב; אדום לבן עם נגיעות כחול. מספר האופנועים במבצע מוגבל כך שמומלץ להזדרז וכאמור את ההונדה הזאת אפשר להשיג רק באישימוטו, רח' הרצל 115 תל אביב. 

דברו עם שרון אביר אחראי המכירות והתיווך באישימוטו בטלפון 03-5186666

— מדור פרסומי —

גלריה

9 תגובות ל מדור פרסומי: הונדה CB1000R במבצע בלעדי באישימוטו תל אביב

  1. זו אומנם פרסומת אבל זכינו בקצרה גם למבחן דרכים.

  2. עושה וולים לא רע בכלל התנהגות כביש מעולה ולא מבייש את הרוכב גם בהשכבות עם ספורטיבים לגמרי.
    מצד שני נוח בטרוף ביום יום.
    ממליץ בחום.

  3. שהסוכנים יצאו כל פעם במבצע על כלי כלשהו ואז תעלו גם כמה מילים על האופנוע.
    כולנו נרוויח גם מחיר וגם סיקור.
    רק שתוציאו רשימה ותאריכים שנראה מה עולה ומתי.

  4. כשבעליו של דגם 2009 כבר שש וחצי שנים יכול להעיד שכל מה שכתוב נכון.
    המחיר גבוה בטירוף ולמעשה נקנה זול יותר עוד שהיותו היה גבוה ב 25%. לא להוציא עליו יותר מ 90k(חדש)
    אם צריך, להביא ביבוא אישי

  5. אתה ממש טמבל.
    בשביל 10 אלף או 5 על יד 1 אני יביא ביבוא אישי?
    אני מעדיף לשלם את ה5 תלפים שח ולקנות כאן מהיבואן עצמו וישר מהם עם האחריות למרות שזה הונדה ובחיים לא תהייה בעיה.

  6. אתה בטח עובד באבניר או מטרו ורוצה לעצור להונדה את המכירות של האופנוע הזה.
    זה אופנוע פשוט פצצות וכאן המחיר נשמע ממש טוב והגיוני לאלף סמק.

  7. העובדה שלא החלפתי אותו שש וחצי שנים אומרת שאני מרוצה מאוד!!!
    אין לזה שום קשר לזה שהמחיר לא ירד יחד עם ירידת היורו. היום במחיר המתקרב ל s1000r אין לו מה להציע. תראה את פערי המחיר בחו"ל ותבין למה אני מתכוון.
    ואין שום בעיה עם האחריות ביבוא אישי. זו צרכנות נבונה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל