fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70

מדור פרסומי: נחתו במסגר: ב.מ.וו C650 ספורט ו-C650GT

מדור פרסומי: נחתו במסגר: ב.מ.וו C650 ספורט ו-C650GT

צילום: יח"צ

— ידיעה פרסומית —

דור שני של קטנועי BMW , עם עיצוב חדש,  מערכות הנעה חדשות , מנוע 650 סמ"ק ומערכות בטיחות מתקדמות.  
C650Sport:
הקטנוע החדש מתאפיין בעיצוב  ספורטיבי חדש של חזית הקטנוע,כידון ומושב חדשים ואגזוז כפול. 
בדומה לדגם המוחלף הקטנוע שומר על יחידת ההנעה החזקה [60 כ"ס] מערכת נגד נעילת בלמים [ABS] ולראשונה בקטנועים בעולם מגיעה בסטנדרט מערכת נגד החלקה [ASC]. כמו כן שודרגה ת"ה הרציפה לקבלת תאוצות חזקות וחלקות אשר משפרים את היכולת הספורטיבית של הקטנוע.
לנוחות ופינוק הרוכב הקטנוע מגיע עם משקף מתכוונן ותא מטען יחודי [flexcase] המאפשר אחסון של 2 קסדות מלאות בחניה.
ובדומה לכל ליין הכלים של BMW  מוצע ליין עשיר של אבזור: אגזוז ספורטיבי אקרפוביץ,משענת גב,מחזיק טלפון נייד, אזעקה מקורית כולל מערכת איתור, מחזיק מספר ספורטיבי, ידיות בלם ספורט, ארגז אחורי, תיק תעלה ועוד.
C650GT:
הקטנוע החדש שומר על העיצוב המוצלח של הדגם המוחלף עם נגיעות עיצוביות לשיפור החיים במושב הנהג והנוסע, המושב עוצב מחדש לנוחות מירבית כולל משענת גב חדשה מתכווננת, המשקף הקידמי מתכוונן חשמלית וקיבל מנגנון בעל זיכרון  אוטומטי חדש להרמה בתחילת נסיעה.בדומה לאחיו הספורטיבי [C650Sport] הקטנוע מגיע עם מערכת נגד נעילת בלמים [ABS] ולראשונה בקטנועים בעולם מגיעה בסטנדרט מערכת נגד החלקה [ASC]. כמו כן שודרגה ת"ה הרציפה.
לראשונה בעולם הדו גלגלי הקטנוע מצויד במערכת בטיחות חדשה: 
מערכת אזהרה "לרכב בשטח מת"  ]side view assist] המערכת מגיעה מעולם הרכב ומצוידת בחישנים  המתריאים לרוכב בתאורת אזהרה על גבי זרועות המראות על הימצאות רכב בשטח שאינו נראה במראה הקטנוע.
לנוחות מצויד הקטנוע בתא המטען הגדול בקטגוריה המכיל 2 קסדות סגורות וכמו כל ליין הכלים של היצרן מציע  אבזור עשיר:
ידיות רוכב מתחממות, מושב מתחמם, משענת גב לנוסע, אגזוז ספורטיבי, ארגז אחורי מקורי,תיק תעלה ועוד.
כמו בעבר הקטנועים מותאמים לרישיון A1 עם הגבלה ל47 כ"ס או  ללא הגבלה עם 60 כ"ס.

— ידיעה פרסומית —

 
דוגרי-אינסטגרם: MOTODOOGRI 

6 תגובות ל מדור פרסומי: נחתו במסגר: ב.מ.וו C650 ספורט ו-C650GT

  1. אנשים פריאירים, קנו בורגמן רנו טימקס ולמי שיש שכל בקודקוד שירכוש אופנוע אפילו MT עולה 25 פחות. אז למה בגלל הסמל?

  2. יבואן גזלן, מחירים בשמים על טיפולים ושלא נדבר שהאיכות פלסטיקה מאכזבת. מנוע קימקו אז על מה שילמתי? התאכזבתי לצערי

  3. תמיד היה להם מנוע בוקסר.
    ראו שהיפנים מוצאים מנוע טורי התחילו גם.
    לוקחים מנועים מקימקו. מה עוד אתם רוצים.
    BMW של הדו גלגלי זה לא המכוניות.
    זה סתם.

  4. למה החליפו את המנו בוקסר שלהם?
    ניסיתי פעם אחת לשבת על האופנוע אתה נותן גז כל האופנוע זז ימינה ושמאלה.
    זה כמו שאומרים שאמריאי קונה הרלי רק לרכב לפאב. אם הוא רוצה לצאת לטיול יש לו אופנוע יפני כי עם ההרלי הוא יתקע.
    לא אוהב במוו. פשוט לא אוהב.

  5. שימו לב כמה שאנשים לא אוהבים את הקטנועים של הבמוו. אין אפילו לייקים לכתבה.
    הרי בטוח שנכנסים אנשים ורואים אבל לא מפרגנים בשיט.
    במוו זה שיט. מחיר בשמים מחירי חלקיפ מופקעים ואין הצדקה לכלום כאן. מי תריך יותר מימהה, בורגמן סילבר ודומים להם ובכללל שעכשיו הגיע האינטגרה אז על מה יש להם להשוויץ ובמה?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל