fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מדור פרסומי: דור חדש לקטנוע המנהלים הנמכר בישראל:

מדור פרסומי: דור חדש לקטנוע המנהלים הנמכר בישראל:

צילום: יח"צ

— ידיעה פרסומית —

מטרו מוטור, יבואנית סאן יאנג לישראל, מודיעה על הגעתו של הדור החדש של קטנוע המנהלים הנמכר ביותר בישראל מעל לעשור. הסאן יאנג JOYRIDE צבר פופולאריות יוצאת דופן בשוק הישראלי מאז הגעתו לראשונה בשנת  2002 (בנפח 150 סמ"ק) ולמעשה טבע את המושג  "קטנוע מנהלים" בישראל – בעיקר בזכות העיצוב רחב הגוף, מיגון הרוח היעיל, נוחות הנסיעה, ותא המטען השימושי. עם מחיר אטרקטיבי, אמינות וסחירות רבה בשוק היד שנייה, הפך ה-JOYRIDE לקטנוע לשימוש פרטי הנמכר בישראל, ומאז התחלת שיווקו, נמכרו כעשרות אלפי כלים מדגמיו השונים.

כעת ב-2017, מציגה סאן יאנג את הדור השישי והמתקדם ביותר – ה-JOYRIDE S. ה-JOYRIDE 125 S ו- ה-JOYRIDE 200 S מציגים מנועים חדשים וחזקים יותר בתקינת יורו 4, עיצוב חדש, ומערכות בטיחות חדשות.


מבחינת עיצוב, זוכה הדגם החדש  (בשתי הגרסאות) למספר רב של שינויים ושדרוגים ביניהם:

חזית חדשה  בהשראת דגמי ה-JOYMAX
חזית אחורית ותאורה אחורית חדשים
פנסי חזית בטכנולוגיית LED
לוח שעונים חדש עם מסך דיגיטלי המכיל מד דלק, ומד מרחק.
עיצוב חדש ויוקרתי בתצורת קרבון לחיפוי הכידון
מתג אורות חירום – חדש


צמד ה-JOYRIDE S גם מתחדשים במנועים חדשים, עומדים בתקינת יורו 4, ומציגים נתונים משופרים לעומת הדגם הקודם:

JOYRIDE 125 S

ה-JOYRIDE S 125 מציג מנוע חדש, בעל הזרקת דלק, בנפח 125 סמ"ק, בעל הספק מרבי של 14 כוחות סוס, לעומת 12 כוחות סוס בדגם היוצא. בנוסף, מקבל ה-JOYRIDE S מערכת בטיחות CBS (בלימה משולבת), בהתאם לתקנות יורו 4. 
 

JOYRIDE 200 S
ה- החדש מציג מנוע חדש גם הוא, בעל הזרקת דלק בנפח 175 סמ"ק לעומת כ-170 סמ"ק בדגם הקודם, והספק של 17 כוחות סוס, לעומת כ-15 בדגם ה- EVOהקודם. בנוסף, מצויד ה-200 S במערכת ABS כסטנדרט.

מנועי ה-JOYRIDE S מציעים הספק ומומנט החזקים בקטגוריה ועדיפים על המתחרים הקיימים בשוק מתוצרת פיג'ו או קימקו (מצורפת  להודעה טבלה השוואתית).

גם בתחום צריכת הדלק נושא ה-JOYRIDE S בשורה, עם צריכת דלק של 47 ק"מ לליטר לדגם ה-125 S, ו-45 ק"מ לליטר לדגם ה-200 S (צריכת דלק במהירות של 50 קמ"ש)

מלבד השוק הפרטי, עומד ה-200 S בדרישות תקנות משרד התחבורה ללימוד נהיגה עבור רישיון נהיגה אוטומטי בדרגת A1, והוא צפוי להימכר במספרים גדולים גם עבור ייעוד זה, בעיקר בזכות קלות הרכיבה עליו ואמינותו.

לאור הפופולריות הרבה של ה-JOYRIDE  והדגם החדש והמתקדם, ה-JOYRIDE S צפוי להמשיך ולהוביל את קטגוריית הקטנועים בישראל.
 
ה-JOYRIDE S החדש כבר זמין באולמות התצוגה, ויימכר לצד הדגם היוצא – ה-JOYRIDE EVO.

JOYRIDE 125 S: 18,985 ₪.
JOYRIDE 200 S: 20,985 ₪.


— ידיעה פרסומית —

גלריה

2 תגובות ל מדור פרסומי: דור חדש לקטנוע המנהלים הנמכר בישראל:

  1. כולה הבדל אלפיים ש"ח בין גוירייד 200 לגידינק 250 – מנוע הרבה יותר משמעותי יחסית לזוגיה שצריך להוסיף וגם לא נשרף המנוע אחרי עשרים אלף קילומטר כמו בגוירייד המעפן . חג שמח !

  2. תגידו אתם שפויים? מה זה אנשי הפרסום ה"לא חכמים" האילה?
    קודם תלמדו לכתוב – אין כזה דבר "חזית אחורית"
    חזית זה החלק הקדמי
    אחורית זה חלק אחורי
    איך זה משתלב ביחד?!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל