fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

מאלמוניות למנכ"לות – ראיון עם תומר קומרוב

מאלמוניות למנכ"לות – ראיון עם תומר קומרוב

גיא בן ברק

צילום: רונן טופלברג

תומר קומרוב, 38, נשוי פלוס ילדה, הוא איש כובש למראה ונעים, אבל אין לטעות בחזות הנעימה והצעירה של האיש. כאשר אנחנו יושבים איתו לראיון ראשון מאז מונה לתפקיד מנכ"ל מטרו ברור כבר לכול מי שמצוי בענף הרכב בישראל כי מדובר במנהל רציני וממוקד, שאף לא חף מקשיחות ניהולית ואגרסיביות יוצאת דופן, קובץ כישורים שעשו את קומרוב בתוך שנים ספורות מאז נכנס למטרו בשנת 2012 לאחד מאנשי המפתח של הענף.

תומר קומרוב, המנכ"ל הנכנס.

תומר קומרוב הוא סיפור של הצלחה מטאורית עם קבלות כמשנה למנכ"ל מטרו מוטור; יחד עם המנכ"ל והמייסד גדי אבירם, שדרג את החברה בשנתיים האחרונות לשיאים חסרי תקדים, לנתח שוק של חמישים אחוז (פחות קצת…) מסך כול מכירות החדשים של השוק הדו גלגלי בישראל, עם תמהיל מותגים ודגמים ענק ודינמיות של תזוזה קדימה כול הזמן. הסוד של קומרוב הוא עבודת שטח קפדנית ובלתי פוסקת תוך ירידה לאחרוני הפרטים, מה הביצועים של איש המכירות האחרון בסניף האחרון כול שעה, כול יום, כול הזמן, עם מאה ידיים על הדופק, חי ונושם את השטח. האיש עובד 14 שעות מינימום בכול יום, שישה ימים בשבוע, מעטים האנשים המסוגלים לעמוד בקצב הזה.

החזון של קומרוב כמנכ"ל מטרו כולל קידום רבתי של מותגי האופנועים ימאהה וקאוואסאקי סאן יאנג, ובמקביל הרחבה משמעותית של כול סוגי המחלקות והכלים, המשך ההצלחה שכבר קיימת ברכבים תפעולים, קלנועיות, מיולים ובשנה האחרונה רכבי שטח וטרקטורונים.

קומרוב: "מטרו תתייחס לכול פלח שוק קטן וגדול כחשוב ביותר מבחינתה, תתמקד בו כאילו הוא היחיד. בין אם שטח ממוקד אנדורו ומוטוקרוס, דגמי שתיים וארבע פעימות, מטרו תיתן את המירב לכול קטגוריה".

בנוסף למיקוד מאמץ בכול קטגוריה, מצהיר קומרוב כי השירות ומערך החלפים הם החשובים ביותר מבחינתו ויקבלו את מירב המאמצים במטרו תחת ניהולו.

קומרוב: "בעולם התקשורתי כיום הכול פתוח וחייבים לתת מענה מיידי לכול בעיה של לקוח – אני משוכנע כי הרוכבים ובעלי הכלים יחושו באיכות השירות וזמינות החלפים בתוך זמן קצר; מטרו השקיעה הון בהכשרת כוח האדם המקצועי שלה בישראל בהיקף חסר תקדים: תרגום של הספרות המקצועית של ימאהה לעברית והקמת אתר מקצועי למכונאים בעברית, כך שכול המכונאים יעברו את ההכשרה המתאימה בדרך היעילה ביותר. כך גם הקפדה על רמת הסוכנים והמוסכים המורשים, רק מי שיעמוד בסטנדרטים המחמירים של היצרנים יוכל לתת שירות".

גדי אבירם, המנכ"ל היוצא וכעת יו"ר חבר המנהלים

אנחנו מסכמים את הריאיון עם תומר קומרוב מנכ"ל מטרו הנכנס ומאחלים לו הצלחה. אין כמו תומר קומרוב לעמוד באתגרים הלא פשוטים ואף להזניק את הענף לעידן חדש, האיש הסופר נכון בזמן ובמקום הנכון. ובכול אלה כמובן איחולים לדרך החדשה לאדון גדי אבירם, האיש והאימפריה הפוסע הצידה לראשונה בארבעים שנות מטרו האהובה שלו, אך אל דאגה, גם עם תומר קומרוב אותו גידל ורומם הכי הכי בכול שנותיו בכיסא המנהל, גדי אבירם לא הולך לשום מקום, נשיא כזה או אחר, רוחו ודרכו נשארים ואלה הם בדיוק שרוממו את תומר קומרוב לשיא אליו הוא מגיע ואין ספק שברכותיו של גדי מלוות אותו בענק.      

32 תגובות ל מאלמוניות למנכ"לות – ראיון עם תומר קומרוב

  1. תומר אין לי ספק שתצליח ותיקח את החברה להצלחות ומחוזות חדשים! תותח!

  2. למען האמת/הדיוק כאשר קבוצת קרסו רכשה את מטרו השעון חול של גדי אבירם החל לנזול…

    • למען הדיוק, שעון החול של גדי אבירם החל לנזול עוד הרבה לפני הרכישה של קרסו, ומה שקרסו לא ידעו אז הם יודעים היום. זה לא תענוג גדול לגלות שהפירמה שרכשת מעורבת לכאורה בפלילים(ולכאורה עד הצוואר). שמע…לא נעים!
      יש פתגם שאומר: ניתן לשקר חלק מהאנשים בחלק מהזמן, אי אפשר לשקר לכולם כל הזמן, כי ככה השקר מתגלה. אותה "קשיחות ניהולית ואגרסיביות יוצאת דופן" בהן נוהגת מטרו-מוטור מראשית היווסדה, נגררה בשלה מהר מאוד לתחום האפור, וככול הנראה ולכאורה חצתה גם את הקו האדום. נחייה ונראה.
      בהצלחה לדני קושמרוב

  3. ציטוטים נבחרים:
    1. "(קומרוב) לא חף מקשיחות ניהולית ואגרסיביות יוצאת דופן". אגרסיביות יוצאת דופן זה ב DNA של הפירמה הבזויה מטרו מוטור, זה לא יתרון, זה קיקיון. לא הספיק לנו עד היום מהרס שיטתי של ענף האופנועים בישראל, שצריך לגדל לאסון הזה דור שני?
    2. "(קומרוב, ואבירם שדרגו) את החברה בשנתיים האחרונות לשיאים חסרי תקדים, לנתח שוק של חמישים אחוז (פחות קצת…) ". אלו? אתם רציניים? הפטנט של חמישים אחוז וקצת פחות עובד הרבה יותר משנתיים. מטרו מוטור מוכרת את עודפי הביקוש לשותפות שלה בקרטל, כדי לחמוק מההגדרה של מונופול. היכולת של הקרטל ברשות מטרו לשלוט בנתח עיקרי של השוק, היא היכולת שלה ושל השותפות שלה בקרטל לזכות בשוק המכרזים(התפורים) של מוסדות ציבור, ועדי עובדים גדולים, וחברות שליחויות שבבעלותה הצולבת.
    בהצלחה לקומרוב!

    • בחייאת תמיר . תוציא כבר את האצבע שלך מהתחת.
      אתה וטיפש שמתיימר להיות חכם. ואתה לא כזה.
      יש לך לכל דבר מה לכתוב ואף פעם לא חיובי. הכל שלילי אצלך.
      שכחת מי דאג להוריד את מחירי החדשים לרמה של מחירי אופנועים כמעט כמו בחול.
      עד אז אבניר, הונדב וקטמ קבעו את השוק עם מחירים גבוהים.
      מאז שנכנס הוא בהדרגה רק מוריד ומוריד מחירים שהכל יהייה זמין כמעט לכל אחד.
      אתה טיפש ומטעה.
      לך לישון כבר. אדיוט.

      • תן לי לנחש, קרסו יודעים טוב מאוד מה הם עושים, נכון? או שגם לזה יש לך הסבר מלוכלך בסגנון אצבע לתחת?

        כולנו כאן בענף, סובלים מהטרור כבר שנים, אז מה אתה מתמם לי?

        מה חיובי באופנועים שגם היום עולים כפול ממחירם בחו"ל, מה חיובי בביטוח חובה מופקע להחריד, מה חיובי באופניים-חשמליים נחותים ומסוכנים שעולים כמו קטנוע עממי בסיסי ובלי ביטוח חובה בכלל, מה חיובי בפירמה שדאגה להנחות בביטוח החובה עבור התלת המסוכן ולא עבור קטנועים עם גלגלים גדולים, מה חיובי בפירמה שחתומה על הרס ענף האופנועים בישראל? ואתה יכול להאמין בשקרים שלך בדבר איזו הוזלה עלובה, באמת תודה רבה על "ההוזלות" האחרונות!!!!

        שאלה לי אלך, אם אפשר?
        גדי אבירם פורש, הוא שגדי אבירם הודח(מושהה)?
        בלי לחץ, אני רק שואל.

        • כן שמעתי שגדי הדיח את עצמו.
          שרה נתניהו ביקשה מביבי שיגיד ליואב הורוביץ (שד"א היה מנכל של הונדה פעם כי ביבי סידר לו להתאמן בקומבינות .. ועכישו עשה אותו יד ימינו. או שאולי שנהים היו בסיירת מטכל כמו שאתה בטח היית .
          בקיצור לדעתי שרה נתניהו אשמה.
          הכל בגללה.
          אולי תהייה כתב במוטו ונראה מה אתה שווה?
          אתה רוצה שאדבר איתם?
          הם בטח מחפשים טיפשים שיובילו את האופנועים ממקום בדיקה אחד לשני.
          אתה מאוס.

          • כבר הצעתי לתמיר לתעל את כישרון הכתיבה שלו לטובתינו

          • אסף, אתה אסף האמיתי? אתה רוצה לומר שדיברת עם המאסטרו, ולא ביקשת ממנו לעבוד אצלו? לא שזה כזה מסובך לדבר עם המאסטרו, גם בי הוא השקיע איזו פעם שיחה של שעה לפחות. היה נחמד. אתה רוצה לומר שהוא הציע לך עבודה וסירבת?

          • התלוצצתי.
            מי רוצה לקרוא דברים של ממורמר.?
            ראשית, הבחור חייבלקחת כדורים נגד מירמור

          • אני מבין שאתה חזיר שנולד עם כפית של זהב בפה.
            אולי אתה פושע שעושה כסף קל מסמים?
            אני עבדתי כמו חמור, חסכתי שקל לשקל, וביום שמח אחד ניגשתי בטעות לסוכנות מטרו מוטור כדי להגשים חלום: קניית אופנוע חדש מהניילונים, אופנוע חלומי.
            אחרי פחות משנה השארתי במוסך על טיפול הרצה וטיפול ראשון יותר מאלף ש"ח. אחרי שנתיים גיליתי שהפלסטיקים נשברים, שהמשקף מצהיב ומאבד משקיפותו, כנ"ל לגבי הפנס הראשי. עד השלב הזה(שנתיים אחרי, השקעתי במוסך עוד אלפיים ש"ח, רבאק ערס, למה קניתי אופנוע חדש!!!). תקלות שהיו באחריות נמרחו ולא טופלו! מבואס עד העצם, ניגשתי לעשות טרייד-אין לדגם שלא מתפרק, וזכיתי לזלזול מעליב. עבור אופנוע שעלה לי עשרות אלפי שקלים הציעו לי זיכוי של קצת מעל עשר אלף. מכרתי את "הנבלה"(רק 5,000ק"מ) ביד שנייה בהפסד של 50%. כוס-ע-מ-ק, אופנוע חדש!!! לא חזרתי למטרו. לא אחזור לשם בחיים!!! וממורמר תקרא לאחותך יה נבלה!!!

          • בוא תעבוד איתי בסמים.
            הכי טוב סמים.
            אביא לך כל הזמן אנשים שסמים לת בת_ת…
            אדיוט.
            מה קשור סמים והצלחה.
            אני עובד קשה אבל כנראה חכם ממך ולכן מצליח יותר ומרשה לעצמי לרכוש מה שאני מסוגל במסגרת מה שאנימרוויח.
            אבל מכאן להגיד שאני מתעסק בסמים.
            תלמד כל אחד יחייה לפי מה שהוא יכול לבזבז.
            הכל היה נראה אחרת.
            תתקדם טיפש.

          • תגובה לכלב בן כלב שקורא לעצמו \"רק בגשם\" הגיב:

            שמע דפקת, דפקו אותי במטרו, דופקים את כולם, בלי וז@@ן. אם אתה מהקשוחים הבודדים שמטרו מפחדת מהם במקום שבו הלקוחות מפחדים ממטרו, שיבושם לך. אתה גיבור גדול עם ז@ן קטן. נכנסתי לחנות "מכובדת", חנות שזוכה ליחס חיובי מהתקשורת(לפני שידעתי שמדובר בתשקורת), לא נכנסתי לחנות אפלה בסמטה חשוכה. החנות של מטרו מעוצבת ומקרינה יוקרה ומכובדות, שילמתי תג מחיר של יוקרה ומכובדות, ואז זיי@@ אותי בתח@ בלי ווז@@. היום זה לא היה קורה, למדתי, תודה לגדי, ממש ברבו!!! תודה על השיעור יה מניאק. חביבי "מר גשם" תן כבוד, אחרת לא תקבל כבוד יה חרא קטן.

          • חתולון, אתה עושה סלט…כמעט הצלחת כבר לבלב גם אותי. במטרו מוטור המציאו שיטה, העברת אופנועים לאתרי צילומים על גרר, ואחר כך הבוחן מספר סיפור דרך כאילו רכב עליו ברציפות. זה במסגרת המדיניות של מטרו "קשיחות ניהולית ואגרסיביות יוצאת דופן". פחחח…

            המטרו האלה ליצנים ברמות קשות! הרעיון המדליק שלהם תפס גם אצל השותפים האחרים בקרטל. אתכם לוקחים לאתר הצילומים עם וואן של אומנים וטקילות על חשבות הבית. ספר לנו עכשיו כמה אני טועה?

            טמבלולו, גדי לא היה מדיח את עצמו בחיים!!!!!!! עכשיו תבין מכך בעצמך מה שבא לך…

            ותעשה לעצמך טובה… תפסיק להיות פרנואיד, אני לא ביבי, ולא שרה, ולא שאר המצאות יפות ונאורות, אני טוקבקיסט וזה מספיק בשבילך, אתה לא צריך לדעת יותר מכך. אם לא נאה לך על תלחץ "אישור" לטוקבק הזה.

          • אפס מאופס= אפשר להיפגש איתך?

          • כפה ומאפיה
            העיקר שהטוען לכדורים כבר לוקח אותם זמן מה. אפשר להכחיש, אני חתום על סודיות. פחחח…

    • שמפו לגדי, כדי להתקלח ולהוציא מעצמו את הריח הרע שדבק בו.
      גדי אבירם הוא לא איש עסקים ישר, הוא נוכל מקצועי. אדון אבירם לקח פירמה בינונית מינוס(סאן-יאנג), תייג אותה בישראל "קטנוע מנהלים", מחר ממנה כמויות נכבדות במכרזים תפורים למוסדות ציבוריים, ועדי עובדים ופירמות של חברות שליחויות שבבעלותו הצולבת, ואחרי שסימן וי על החדרת המוצר הזול במחיר יקר, שיווק אותו לפי כלל העדר לשאר הציבור(הרי אם "כולם" קונים סימן שזה טוב). קיצר, אדם נכלולי ובזוי שמחר לנו במשך שנים סאן ייאנג באיכות בינונית במחירי פרימיום של הונדה. עם הרבה חיוכים ותקשורת אוהדת, מאחורי הגב שלנו, הרמאי דאג לחסל יריבים, ולחסל תחרות, כדי להמשיך למכור לנו ביוקר את מה שעולה לו בזול. חלק מהפעילות של מר אבירם חוצה גבולות מוסריים, וחלקה לכאורה נמצאת במתחם הפלילי. כבר הרבה זמן שאנחונ מתפלאים מי עוד לא שמע על הרמאי וממשיך לקנות ממנו? ובכן, השנה זה סוף סוף קרה!!!הלקוחות, גם אלו שנחשבו למעגל הקרוב ביותר, נמאס להם מהיחס המזלזל והמעליב. ניגמר הסיפור של מה שהיה…עכשיו סיפור חדש. בהצלחה לקומרוב, השאירו לו לנהל גל של הריסות.יאל'ה לעבודה! בהצלחה!

    • הרוב שקר, חוץ מהכותרת "מאלמוניות למנכ"לות "

      אם היה מה לחגוג מטרו הייתה מארגנת מסיבת עיתונאים עם סושי, קוויאר, ויין, ורצוי באיזה לובי של מלון מפואר, כולל מתנות ושאר טובות הנאה לכתבים, נו…כמו בימים הטובים. עכשיו הם הסתפקו בהודעה לקונית לעיתונות. ימים קשים עוברים על הפירמה הבזויה.

  4. "אין כמו תומר קומרוב לעמוד באתגרים הלא פשוטים ואף להזניק את הענף לעידן חדש, האיש הסופר נכון בזמן ובמקום הנכון". טל"ש מתהפך בקברו. הסקת מסקנות טיפה נמהרת, לא? מכירים אותו כל כך טוב? חזרתם מהר מאוד להיות פרסומון… נקווה שלפחות מטרו יפרסמו אצלכם

    • לשם שינוי מדובר בכתבה רגילה ולא פרסומת. המקור(להבנתי): תוכן שהוזרם כהודעה לעיתונות מטעם מטרו-מוטור. ההודעה הדרמתית צוטטה פלוס מינוס באופן זהה במספר אתרים, גם ב YNET. אומנם תוכן ההודעה מתחזה לעניין רגוע שיגרתי, ושיווקי, אבל כולנו מבינים שמאחורי הקלעים יש דרמה רצינית. אדם לא מוכר הוצנח משום מקום תוך כלום זמן לעמדה הבכירה ביותר בפירמה, בהפתעה גמורה! דרמה שלהערכתי קשה לעיקול גם במטרו! לכן בהחלט מדובר בידיעה עיתונאית ממעלה ראשונה. עוד להבנתי,, מטרו כבר לא מעבירים יותר כסף לפרסומות, אז המגזינים הפסיקו לפרסם אותם בחינם. מטרו האגדית הולכת ומאבדת שליטה על המדיה התקשורתית, וזה קורה לנגד עיננו המשתהות, לא צפנו לכך בכלל. אולי הפעם מה שהיה באמת חסר מבחינת גילוי נאות זה תוספת המילים "מטרו בהודעה לעיתונות…ואז להוסיף, במערכת בודקים את הנושא לעומק…וגו'"
      השמועה מדברת על חקירות, על גירעון, ועל חדלות פירעון. אבל זאת רק שמועה(לא מבוססת). המתן בסבלנות, סביר להניח שבקרוב נדע יותר פרטים.

  5. ראיון???? כתבת תדמית ממומנת על מטרו…חוץ מלהלל את האיש אין פה כלום

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל