fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חמשת האופנועים היקרים של 2014

חמשת האופנועים היקרים של 2014

גיא בן ברק

אופנועים סדרתיים מוגבלים בשיקולי מחיר, שימושיות ועוד משקולות המונעות מהיצרנים או הסדנאות ללכת עד הסוף עם הביצועים, הטכנולוגיה, העיצוב והריגוש, המרכיבים של שאר הרוח המצויה בבסיס האופנוענות מאז נולדה בסוף המאה התשע עשרה. לכן בכול שנה נולדים מספר אופנועים עליהם לא חלים הכללים הסדרתיים ואין כול מגבלות מחיר, ומי שבונה אותם חופשי לעשות הכול מתוך הידיעה שיחידות בודדות, מקסימום כמה מאות, יימכרו בכול העולם. 

להלן חמשת האופנועים היקרים של 2014
VYRUS 987 C3 4v
היכן החרטום ואיפה הירכתיים? הוירוס מעוצב עתידני, אופנוע קטן והיי-טקי המיוצר באיטליה, עם מנוע 1198 סמ"ק שמקורו בדוקאטי סופרבייק המייצר כאן 211 כוח סוס, המפרט הטכני דורש תואר הנדסה מהטכניון, במיוחד המתלים. המחיר 90,000 דולר.

דוקאטי 1199 סופרלג'רה
הפאניגלה כבר לא יקח תואר סופרבייק עולמי ולא נותר לו אלא ללכת על גרסאות מטורפות לכביש הציבורי. ואכן זה האופנוע האקסקלוסיבי והקיצוני שדוקאטי ייצרה לכביש הציבורי מאז ומעולם, ההספק מעל 200 כוח סוס והמשקל, אלוהים ישמור, 177 קילו רטוב, כ-25 קילו קל יותר מכול אופנוע סופרבייק סדרתי. רק 500 יחידות ייוצרו, המחיר לא נורא, 65,000 דולר.

קונפדרט X132  הלקאט ספידסטר
הקרוזר בעיצוב פייר טרבלאנש הוא השפוי והפחות יקר מבין דגמי קונפדרט, 65,000 דולר לעומת 150 פלוס, עדיין חלקי קרבון פייבר ואלומיניום תעופתי בשפע מורידים את המשקל של הקרוזר ל-225 קילו רטוב בלבד, לא רחוק מאופנוע ספורט ליטר סדרתי. המשקל נמוך במיוחד לאור המנוע העצום, 2,163 סמ"ק, וי-טווין שאינו מנוצל לביצועים קיצוניים, 121 כוח סוס בלבד, אלא לפעימות בסל"ד של מכונית אמריקנית של פעם, 700 זה גבוה.

אריאל אס
המותג הבריטי היוקרתי אריאל חוזר עם מה שהוא מקווה יהיה אס, הקאמבק מנסה להיות הכי לא שגרתי שאפשר מבחינה עיצובית, בתקווה שהרובוטריק גם יסע. הונדה הסכימה למכור להם מנועים, אולי כי יש לה המון מנועים על המדף שלא יימכרו לאור כישלון ה-VFR המגודל, מנוע VFR1200 מתקדם עם אופציה להילוכים אוטומטיים, 1,237 סמ"ק, 173 כוח סוס, ניתן לבחור בין מזלג קדמי רגיל לבין האלטרנטיבי הנראה בתצלום והמספק לפי היצרן את תחושת המזלג של פעם אך עם התנהגות של היום. המחיר הוא הנמוך בחבורה כאן, רק 35,000 דולר, אולם לא ברור מתי האספקה.

ECOSSE  טיטניום
הוא אולי נראה יותר נורמאלי מהאחרים כאן, אבל האקוזה הזה עולה 300,000 דולר. מנוע עבודת יד וי-טווין 2,100 סמ"ק המייצר 200 כוח סוס, השילדה, הזרוע האחורית וכמובן האגזוז עשויים כולם כפי שהשם ומחיר מלמדים, טיטניום.

4 תגובות ל חמשת האופנועים היקרים של 2014

  1. פרט לזה שיש להם כיסא מיכל דלק של אופנוע ושני צמיגים הוא לא דומה. אבל כשיש דמיון מפותח השאר לא מעניין.

  2. הישום הטכני שונה מהטזי-אבל הם דומים אחד לשני הרבה יותר מלכל אופנוע אחר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל