fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
תמוז
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

נותן ברייס: פולאריס סלינגשוט

נותן ברייס: פולאריס סלינגשוט

אביעד רייס

צילום: ניסים ברדה (תנועה: יחץ)

אז מה זה פולאריס סלינגשוט אתם שואלים? שאלה מצויינת! 


היצרן פולאריס מגדיר אותו כאופנוע תלת גלגלי, אבל בתכל'ס, זה ממש לא נראה כמו אופנוע, אלא כמו חיה אחרת לגמריי. 
את הסלינגשוט תוכלו לקבל בשלוש גרסאות לבחירתכם, (בהנחה כמובן שאתם לא גרים בארץ הקודש- רק מלחשוב על לארגן תקינה לדבר הזה בארץ צריך אקמול) החל מהגרסה ה"בסיסית" שעולה בארה"ב 22,000 דולר, דרך גרסת ה SL בצביעה אדומה עם מערכת מולטימדיה מובנית שעולה 26,000 דולר, ועד לגרסת ה SL LE שמגיעה עם חלון שחור (בהשראת הג'ויימקס ספורט החדש??), מערכת מולטימדיה כמובן וחישוקים גדולים יותר- שני חישוקי 18 מקדימה ואחד 20 מאחורה, בשונה מהגרסה הפשוטה למשל שם מקבלים 17 מקדימה ו 18 מאחורה. כדי לקבל את גרסת הפרימיום תצטרכו להפרד מ 27,000 דולר טבין ותקילין שהם 108,000 ש"ח בעברית צחה.
 
את כל גרסאות הסלינגשוט דוחף מנוע 2.4 ליטר (תוצרת שברולט אם שאלתם עצמכם), 173 כ"ס עם תמסורת (תחזיקו טוב) ידנית!!! 5 הילוכים. 

כל הדגמים מגיעים עם מיכל דלק של 37 ליטר המבטיח טיולים ארוכים ארוכים בחיק הסלינגשוט.

ABS, ESC  (בקרת יציבות) ובקרת אחיזה- גם הם אביזריי סטנדרט בכל הדגמים.

המשקל אגב, עומד על 782 קילו בדגם הבסיסי, ושמונה קילוגרמים יותר בדגמים היקרים ואיפה פה הטישואים אנחנו מזילים ריר!! 
מתחרים? יש גם יש. לסלינגשוט לא צפויים חיים קלים כאשר מתחרים כמו ה KTM X-BOW וה
CAN AM SPIDER, נראים מצויין, מדובר בקטגורייה חמה שפולאריס תצטרך להמשיך לעבוד קשה כדי להצליח בה. 

לסיום, נאחל לכולנו שיום אחד נוכל גם אנחנו להינות משפע מוטורי כמו שיש בארצות הברית, עם גיוון של כלים ומכונות. נתפלל ליום בו נוכל להתרכז בתחביבים ולא בדברים רעים, יום בו יבינו מקבלי ההחלטות כי רצוי וכדאי לדאוג לשמחת הציבור ולתת את האפשרויות לאדם הפשוט להשקיע את הכסף בשבילו הוא קם בוקר בוקר ועומל קשה, בדברים שעושים לו טוב וכיף, ואולי נקבל אטמוספירה חיובית ובריאה הרבה יותר. ויהיה לכולנו הרבה יותר טוב. אמן. 


6 תגובות ל נותן ברייס: פולאריס סלינגשוט

  1. כאשר דוחפים את הסלינגשוט למגבלות מסתבר שהוא נחות מאופנוע ספורט ממוצע. העבירות שלו דומה למכונית, והשם "רכב תלת גלגלי", כמה שזה לא סקסי, מתאים לו יותר-זה לא אופנוע!!!. למה הרובוטריק הזה טוב? לעשירים שמחפשים עיצובים מיוחדים ולא עושים חשבון לכסף. אגב, הפטנט ענתיקה, כבר בשנות ה-50 יוצר דגם דומה. אופנת הרטרו גרמה לענתיקה הזאת ללבוש צורה חדשה, לא מיותר לומר את האמת, גם פעם ידעו לעצב יופי של כלים. לסיום, אל מה אתם מתפללים? אפשר לחשוב שאתם גרים בבוורלי-הילס, שכל מה שחסר לכם זה תלת מעפן ב 27 אלף דולר. רוצים להתרכז בתחביב ולא בדברים הרעים? סבבה. תעזרו להילחם בקרטל השולט ביד רעה בענף האופנועים הישראלי, קרטל שלא מאפשר בישראל אופנוענות זולה, איכותית ובמחירים עממיים, קרטל שנלחם ביבואנים קטנים שמביאים לנו אחל'ה כלים(טובים וזולים) כדי לעשות אותנו שמחים. אתם קשיי הבנה, או מה?

  2. לאחרונה ראיתי לא מעט מהפולאריס הנ"ל מסתובבים בעיר מגורי (מונטריאול)
    לדעתי התחרות האמיתית היא מול הT-REX הקנדי שמשתמש במנוע של 1400 של סוזוקי
    קל יותר וגם (לטעמי האישי) נאה יותר

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל