fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר

זמן לפרוייקט ישראל- SUZUKI GN 250

זמן לפרוייקט ישראל- SUZUKI GN 250

מערכת דוגרי

צילום: מערכת דוגרי


בפעם האחרונה שנפגשנו כאן היה זה פרוייקט ה-XR650 של אילון שינר שהגיע לסקירה במדור, אז גם הבטחנו לכם שבקרוב נחזור עם עוד פרוייקט לתפארת מדינת ישראל. הבטחות צריך לממש, והנה אנחנו כאן עם פרוייקט כחול לבן נוסף. 

אז מה יש לנו כאן?
סוזוקי GN250 מודל 96 קפה רייסר סטייל. הפרוייקט כולו בוצע במוסך אישימוטו בתל אביב, כאשר אלכס אחד מבעלי המקום, בעליו הגאה של האופנוע, נעזר בכלים ובמכשירים אשר במוסך במסגרת זמנו הפנוי. 

למה דווקא GN? 
"אופנועים פשוטים כדוגמת ה-GN או הונדה CB250 הם פשוטים ואידיאלים לפרוייקט ראשון. ריבוי החלקים בארץ ובעולם פוטר את מבצע העבודה מחיפוש חלקים קדחתני ברשת…" אומר לנו אלכס. 

"אותה הגברת בשינוי (מאסיבי) של האדרת"
בסיס אופנוע הפרוייקט של אלכס הינו מקורי, ועיקר העבודה נעשתה בחלק החיצוני. 

השלדה יחד עם הזרוע האחורית הופשטו לחלוטין, כאשר חלקה האחורי נחתך ועבר שינוי על פי התכנון והמראה הדרוש. לאחר מכן הורד ממנה הצבע ונשלחה לניקוי חול יסודי וצביעה בצבע אפוקסי. כמו כן, המנוע שהורד גם הוא בשלמותו, עבר את אותו התהליך. הבולמים הקדמיים עברו טיפול מאסיבי וקוצרו, כאשר האחוריים הוחלפו בבולמים משופרים וקוצרו גם הם. וכמו כן הוזמנה מחו"ל יחידת מעטפת הזנב בעלת מראה רטרו ואכן האופנוע יושב נמוך מאד וכיפי לרכיבה (לקחנו סיבוב, אנחנו לא סתם אומרים). מיקום מיכל הדלק התרחק מהכידון ועבר צביעה לפי דוגמת הצביעה הכללית שנבחרה, והכידון הוחלף לכידון קפה רייסרי סטייל. 

כיסוי פילטר האוויר נבנה מ-0 ע"י אלכס, ומושב הרוכב שונה לחלוטין בהתאם לרוח הפרוייקט. גלגלי האופנוע אמנם נראים אחרת מדגמי ה-GN שאנו מכירים כאן בארץ, אך הם אינם חלופיים אלא שייכים לדגם אמריקאי של ה-GN שפריטים מספר ממנו הגיעו לישראל. 

תופסן לוחית הרישוי נבנה גם הוא כדי להתאים לעיצוב החדש. האגזוז הוחלף לאגזוז של סיטו, שגם קוצר ונותן סאונד רועם. 

נדמה כי שום פרט לא נעלם מעיניו של אלכס- הסעפות כוסו בכיסוי נגד חום, הפנס הוחלף ומספק תאורה עוצמתית יותר, ומראות מיוחדות הובאו מבני בייקר. 


צביעת האופנוע כולו נעשתה ע"י יניב גולן. 

חצי שנה בסה"כ עברה מתחילת הפרוייקט ועד סופו. כמו בפרוייקטים אחרים, קשה לתמחר את שעות העבודה ועלותו הכוללת של הפרוייקט. אין ספק כי העובדה שאלכס עובד באחד המוסכים המתקדמים ביותר בענף הדו"ג, סייעה להצלחתו הכללית. 
תודות: צוות מוסך אישימוטו, יניב גולן צביעה.

– למי שמעוניין, הכלי הזה מוצע למכירה כדי לממן את הפרויקט הבא.

16 תגובות ל זמן לפרוייקט ישראל- SUZUKI GN 250

  1. אין ספק שאלכס יודע מה הוא עושה! רמות היידע שלו והנסיון שצבר במשך שנותיו הן לא ניתנות לתיאור! התוצאה… אחד הנדירים. מוריד את הכובע!!!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל