מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
קאסטום השבוע: S&S 50th
אופיר דואק
צילום: יצרן
לטובת חובבי האסטומים וגם להנאתם של חובבי האסטטיקה והאופנועים המיוחדים בבניה עצמית החלטנו להחזיר את פינת "קאסטום השבוע" שיסד טל שביט כשעלה אתר דו"גרי לאוויר. אפשר לאהוב או לא לאהוב אופנועי קאסטום, אבל ישנן כל כך הרבה יצירות אומנות על גלגלים שהושקעו בהם שעות של השקעה ויצירתיות ופשוט אי אפשר להתעלם מהן.
הפעם בפינה נציג לכם את את ה-S&S 50th של סדנת Revolution Cycle מג'ורג'יה שבבעלותו של בונה הקאסטומים מייקל קמאליאן (Michael Kamalian). הסדנה שמציע מגוון נרחב של אביזרים ומכלולים מתוצרת עצמית עוסקת גם בשיפורי מכוניות, בעיקר מסוג ההוט-רואד (Hot Rod).
אלו שעוסקים בבניית אופנועי קאסטום נוהגים לעשות שימוש בעיקר בכרום נוצץ ובאלומיניום מכורסם אבל קמאליאן אוהב לעשות שימוש בסיבי פחם, חומר ששיך למסלול המרוצים אבל לא ממש מהווה את הבחירה הראשונה עבור אופנועי קאסטום.
ה-S&S 50th כמתבקש משמו נוצר כמחווה ליובל 50 שנה לסדנת S&S Cycle שנחשבת לאורים ותומים בענף הקאסטום ומוצריה מגיעים גם ארצה.
אופנוע המחווה משתמש בשלדה שעשויה כולה מסיבי פחם שכוללת גם את הזרוע האחורית ואת יחידת הזנב שהיא שילוב בין כנף למושב (שלא לקיים). גם הידיות והרגליות וכך גם החישוקים, 21' מלפנים ו-18' מאחור, עשויים מהחומר האקזוטי. היתרון הברור בעקבות השימוש הנרחב בסיבי פחם הוא בסעיף המשקל למרות שלא פורסם נתון רשמי. המשקל הקל מגובה במנוע של S&S בנפח 2,032 סמ"ק בכיול ספורטיבי המוזן על ידי צמד קרבוראטורים. המזלג ההפוך בקוטר 54 מ"מ ומערכת הפליטה הם של סדנת רבולושן.
התוצאה הסופית יפיפייה ללא ספק וצביעת הנחושת/שחור מוסיפה ללא ספק. אגב, מפתיע שדווקא החלק השגרתי ביותר באופנוע יוצא הדופן הזה הוא הפנס הקדמי שנלקח מהארלי V-רוד.
אחלה כתבה
הייתי עושה ממנו אחלה פרינג CBR שלי ועוד היה נשאר עודף
הכי קרוב שנגיע זה לדפדף בתמונות של המפלצות האלו…:(