fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

דקאר – טענות לבעיות שיפוט והחלטות תמוהות

דקאר – טענות לבעיות שיפוט והחלטות תמוהות

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

התוצאות של היום החמישי בראלי דקאר כפי שפורסמו אתמול רחוקות מלתאר את מה שהתרחש ברקע, בעיות שיפוט והחלטות ארגוניות תמוהות אשר קבעו את תוצאות היום והביאו למהפך בדירוג הכללי. מה שקרה הוא שבמהלך הספיישל, לאחר CP3 טעו המובילים ובראשם קומה בניווט, קומה למעשה לא מופיע על המוניטורים ב-cP4 – אולם אז מחליטים המארגנים לחתוך את הספיישל שיועד להיות 520 קילומטר ולעצור לאחר 211 קילומטר בלבד וזאת בטענה של טמפרטורות גבוהות המסכנות את הרוכבים, רבים מהם נתקעים, בארדה בורט נתקע ללא דלק והאופנוע של קונקלאבס מתלקח… במקביל וכאן בעיה מחליטים המארגנים להעניק את הניצחון לקומה אשר אכן חוצה ראשון את קו הסיום אולם זה כאמור קו מלאכותי שהומצא אד-הוק על ידי המארגנים, ויריביו של קומה טוענים לאי הוגנות בוטה. בשלב זה מוגשים ערעורים על תוצאות היום החמישי ויש לראות כיצד תתפתח התקלה המאיימת על מהימנות השיפוט בראלי כולו.

3 תגובות ל דקאר – טענות לבעיות שיפוט והחלטות תמוהות

  1. לא פלא שזה המרוץ הקשה בעולם, תגידו לא מסוכן ומיותר אחרי הכל?
    אנחנו הצרכנים באמת נגיע לשימוש כה עז בכלים האלו?

  2. עדיף שתקפו ייקרו אצל המקצוענים ואז היצרן יבדוק וייסדר או שלא אבל הצרכן יידע והמאמץ הקשה בתחרות שווה להרבה קילומטרים אצל רוכב מן השורה ושהרוח הגבית תהייה איתנו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל