fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

וידאו: סוזוקי חוזרת למוטו GP

וידאו: סוזוקי חוזרת למוטו GP

גיא בן ברק

צילום: יצרן

שאלה: מי היה היצרן היפני הראשון שזכה באליפות גרנד-פרי? תשובה: הונדה ב-1961, נכון, אבל מי היצרן היפני השני? סוזוקי. כבר ב-1962 זכתה סוזוקי בתואר אליפות עולם, בקטגוריית ה-50 סמ"ק החדשה, ואף הייתה היצרנית היפנית הראשונה בכללי לקחת אליפות עם מנוע שתי פעימות. ציון דרך חשוב נוסף, כמובן אליפות העולם של שוואנץ ב-500 גרנד פרי ב-1993, כלומר מדובר ביצרן משמעותי לא רק בשווקים ובכבישים – אלא גם במסלולי אליפות העולם.

בחיתוך חד לימינו, סוזוקי שנעדרה מהמוטו GP שלוש שנים, מאז 2012, חוזרת בעונת 2015 להשתתפות מלאה ורשמית באליפות היוקרתית והתובענית, עם צמד הרוכבים הספרדים אליש אספרגרו ומאבריק ויניאלס. 

האופנוע הוא GSX-RR, דור חדש לגמרי לאופנועי מוטו GP של סוזוקי, עם מנוע ארבעה צילינדרים לרוחב ולא וי ארבע כפי שהיה בכול שנות המוטו GP של היצרן, האופנוע הופיע לראשונה בסבב האחרון לעונה בוולנסיה עם רוכב הפיתוח רנדי דה פונייה כוויילד קארד ובאופן טבעי חווה קשיים טכניים, בעיקר כשלי מנוע, אולם הוכיח פוטנציאל של ממש.

כאשר נותר חודש לתחילת הפעילות בעונת 2015 של המוטו GP, סוזוקי יצרה וידאו של כ-7 דקות המראה את עבודת הפיתוח של ה-GSX-RR במחלקת המירוצים של סוזוקי ובמנהרת הרוח, פלוס ההתרשמות הרוכבים הרשמיים לאחר המבחנים הראשונים בוולנסיה לאחר המירוץ שם. 

גלריה

8 תגובות ל וידאו: סוזוקי חוזרת למוטו GP

  1. אין מצב בשנים הראשונות. עד שמכינים את האופונע ומכילים אותו שיתאים לרוכב ובכלל מתארגנת קבוצה טובה ומשומנת. יקח שנים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל