fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC

הונדה עושה רויאל אנפילד: תכירו את ה-CB350 H'Ness

הונדה עושה רויאל אנפילד: תכירו את ה-CB350 H'Ness

אסף לביא

צילום: יצרן

נגיד את זה כבר עכשיו: ה-CB350 H'Ness (היינס, Highness או 'נעלה' בעברית) הוא חיקוי של הבולט 350, בעיצוב, בתצורת המנוע, הממדים ורוב הפרמטרים. זה מוזר, כי נדיר מאוד לראות את הונדה מחקה יצרן אחר, למען האמת – ברוב הפעם המצב הפוך וכלים של הונדה הם אלו שמקבלים חיקויים. אבל אם הונדה רוצים להשתלט על אחד מהשווקים הגדולים בעולם שנשלט ע"י אחד מהאופנועים הנמכרים בעולם, הם צריכים לקחת את הנוסחה של המתחרה ולשפר אותה, כאן נכנס לתמונה ה-CB350 היינס.

ההיינס בנוי על פלטפורה חדשה לחלוטין של הונדה, אין פה שלדה או מנוע שנלקחו מכלי אחר. הוא תוכנן, נבחן ומיוצר במפעל הונדה בהודו עם מנוע סינגל מקורר-אוויר, מוזרק דלק, בנפח 350 סמ"ק שמייצר 21 כ"ס ב-4,750 סל"ד ו-3.1 קג"מ ב-2,850 סל"ד. למנוע של ההיינס יש גל-איזון למניעה ויברציות, סליפר ואסיסט קלאץ' ותיבה בעלת 5 הילוכים.

בפן הטכנולוגי ה-CB350 נותן נוק אאוט למתחרה שלו עם בקרת אחיזה; ABS; תאורת LED; לוח שעונים אנלוגי משולב דיגיטלי – עם מד מהירות, נוריות חיווי לבקרות, לג'ק צד, לרכיבה אקונומית, מדי מרחק מתאפסים ותצוגת תצרוכת דלק; קישוריות בלוטוס עם הצגת ניווט על הצג, מענה וניתוק שיחות מהכידון ולראשונה – מערכת שליטה קולית המאפשרת לשלוט על החיבור בין הסמארטפון לאופנוע ע"י פקודות קוליות דרך הדיבורית.

ל-CB350 צמיג קדמי במידת 19 אינץ' ואחורי 18 אינץ', שניהם ללא פנימית ומותקנים על גלגלים יצוקים, מקדימה דיסק יחיד בקוטר 310 מ"מ ומאחור אחד בקוטר 240 מ"מ, זוג בולמים אחוריים עם גז ומיכל דלק בנפח 15 ליטר. הונדה הודו תציע את האופנוע עם 3 שנות אחריות ואופציה להארכה בעוד 3 שנים, הוא מגיע בשתי גרסאות – DLX ו-DLX PRO, שנבדלות בצביעה חד-גונית לעומת דו-גונית ומערכת הפקודות הקוליות שמותקנת רק ב-PRO.

מחירו של ההיינס בהודו יקר מזה של הבולט 350 בכמעט 15%, לא מעט, אך במחיר כזה מקבל הלקוח בהודו אופנוע טכנולוגי יותר ורענן. האחראים בהונדה על הפרוייקט אמרו שהם לא פוסלים שיווקו של האופנוע מחוץ להודו, למרות שהם רואים את תת-היבשת כשוק העיקרי של האופנוע.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

7 תגובות ל הונדה עושה רויאל אנפילד: תכירו את ה-CB350 H'Ness

  1. הלוואי ויביאו לארץ ובמחיר שפוי. אני מזמין מראש. סוף סוף אופנוע פשוט ממשפחה איכותית. 21 כ"ס בפחות מ-5 אלף סל"ד מספיק לי לכל מה שאני צריך ועם תוספות הבטיחות.

  2. רק 15% יותר מהגרוטאה המטפטפת ההודית? מול טכנולוגיה יפנית עתירת ניסיון דיוק תכנון מקצועי לעילה ואיכות יותר מהטובות בעולם . זה רעיון שללא ספק יצליח, שיתרום להצלחה הם חלקי חילוף זולים וזמינים לכל הודי מכל קאסטה, אם החלפים יהיו יקרים ההודים יצמדו למוכר הגרוע והזול

  3. אם הייתי הודי הייתי מקים תנועת מחאה להחרמת הדגם!!!????

    • הדבר הזה הרבה יותר בטוח לרכיבה מקטנועים. מקווה שיביאו אותו לארץ ובמחיר שפוי. הוא נותן 21 בקצת מעל 4 אלף סל"ד וזה עם בקרת משיכה ו- abs. זה משהו שחסר בשוק האופנועים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל