fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC
סטפן

הונדה: CRF300L ו-CRF300 ראלי לאירופה

הונדה: CRF300L ו-CRF300 ראלי לאירופה

אסף לביא

צילום: יצרן

הונדה חושפת את המחליפים באירופה של הדו"שים הפופולריים CRF250L ו-CRF250 ראלי, שמקבלים ל-2021 מנוע מוגדל בנפח 300 סמ"ק, שלדה חדשה, מהלך מתלים ארוך יותר, מרווח גחון גדול יותר ושינויים בגיאומטריית היגוי ובתנוחת רכיבה.

מאז 2012 משווק ה-CRF250L בהצלחה בכל בעולם, ב-2017 עבר שורת עדכונים הכוללת עליה בהספק מ-23 ל-25 כ"ס, גרפיקה, תאורת זנב ולוח שעונים חדשים ומערכת ABS הניתנת לניתוק. באותה השנה גם מוצג דגם הראלי על אותו הבסיס עם פיירינגים בהשראת אופנוע הראלי של הונדה, מיכל דלק גדול יותר ומתלים משופרים. כבר הרבה שנים, למעשה מאז לראשונה הוצג ה-CBR300, אנחנו מחכים לראות את ה-CRF-L מקבל את המנוע הגדול, כעת סוף סוף הונדה עושה את המהלך, בעיקר בגלל כניסת תקן אירו5 שמאלץ אותה לעדכן את המנוע הוותיק ומציגה את ה-CRF300L וה-CRF300 ראלי.

המנוע הוא אותו סינגל מקורר נוזל עם 4 שסתומים בגרסה מוגדלת נפח ל-286 סמ"ק ועמידה בתקן אירו5, ההספק החדש עומד על 27.5 כ"ס ב-8,500 סל"ד ומומנט של 2.7 קג"מ ב-6,500 סל"ד – עליה של כ-10% בהספק וכ-18% במומנט בהשוואה לדגם היוצא. בעוד הגיר נשאר דומה לזה של הדגם היוצא, ההילוך השישי גבוה יותר לטובת שיוט נינוח ושקט יותר והמצמד החדש מסוג אסיסט וסליפר קלאץ'.

המנוע החדש מותקן בשלדה חדשה גם כן, עריסה כפולה מברזל עם זרוע אחורית מאלומיניום, שתוכננה מחדש לאיזון טוב יותר בין קשיחות השלדה לגמישותה. השינויים הניבו גם ירידה של 4 ק"ג במשקל הרטוב שכעת עומד על 142 ק"ג (153 ק"ג בדגם ראלי). גיאומטריית ההיגוי שונתה גם היא לזריזות גבוהה יותר ולהתאמה למהלך המתלים הגדול יותר, עם 260 מ"מ מקדימה ממזלג ה-Showa ההפוך בקוטר 43 מ"מ ו-260 מ"מ מאחור מבולם יחיד עם מנגנון לינק. מרווח הגחון עולה גם הוא ועומד על 285 מ"מ (275 מ"מ בדגם ראלי) ובסיס הגלגלים צומח לאורך של 1,455 מ"מ. גובה המושב 880 מ"מ ב-CRF300L גבוה ב-5 מ"מ מהדגם היוצא, ו-885 מ"מ בדגם הראלי, 10 מ"מ נמוך מהדגם הקודם. מיכל הדלק של ה-CRF300 ראלי גדל ב-2.7 ליטר ומכיל כעת 12.8 ליטר המספקים טווח רכיבה של כ-400 ק"מ.

שני הדגמים מקבלים מתיחת פנים קלה, עם צג LCD חדש, מושב ומיכל דלק מעוצבים מחדש, מאותתים חדשים ועוד, בגרסה הלא-אירופאית של ה-CRF300L מותקנת מסכת חזית חדשה עם תאורת LED שלקוחה מה-CRF450L.

שני הדגמים יגיעו לישראל במהלך 2021.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

5 תגובות ל הונדה: CRF300L ו-CRF300 ראלי לאירופה

  1. גועל נפש מה זאת החזית הזאת? כל כך ציפינו לרכוש את האופנוע שיגיע לארץ.. מקווה שהונדה יעשו שכל ויביאו את הגרסה האסייתית עם החזית החדשה, להשוואה זה כמו לקנות מאזדה 3 2020 עם פנסים של 2010.

    • יכול להיות שהפנס התאילנדי,לא עומד באיזה תקן יורו 5000 מחורבן…

  2. מי האדיוט שעיצב את הכבל שעובר מול התצוגה? באמת אי אפשר היה אחרת? ומה רוצים להגיד עם המאותתים האלה? שנות ה-90 חזרו? באמת יש מאותתים גמישים ומצויינים ב 450. מיכל הדלק- מה כל כך מסובך להגדיל לו את הנפח??
    בקיצור- לדלג

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל