fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

הונדה CT125 האנטר קאב הוא קטנוע החלומות שלנו

הונדה CT125 האנטר קאב הוא קטנוע החלומות שלנו

אסף לביא

צילום: יצרן

רב המכר האלמותי של הונדה, הסופר-קאב, עליו נכתבו מיליוני מילים – כמספר היחידות שנמכרו ממנו, מקבל גרסה נוספת וקשוחה במיוחד, עם עיצוב 'סקרמבלרי' ואבזור תואם.

הקונספט הוצג לראשונה בתערוכת טוקיו האחרונה והיה אמרו להיות מוצג רשמית כדגם יצור סדרתי בתערוכת אוסקה החודש, אך לאחר ביטול התערוכות בעקבות נגיף הקורונה החליטו בהונדה להציג את הדגם החדש בהשקה אינטרנטית.

ההאנטר קאב לוקח את יכולות הקטנוע הקטן למחוזות השטח, נכון, הבסיס הוא אותו בסיס צנוע, מקורר אוויר, בנפח 125 סמ"ק, עם תיבה חצי אוטומטית ושלדת צינור פשוטה, אבל כל הסובב עוצב מחדש כדי להתאים ליעוד הקטנוע ככלי שבילים ודרכים לא סלולות.

פתח יניקת האוויר והאגזוז עולים מעלה כדי לאפשר צליחת מכשולי מים בקלות, מקדימה מותקן מגן מנוע וגחון שמשמש גם כחיזוק לשלדה, מאחור סבל ענק המאפשר לרתום ציוד גדול בנוחות, ג'ק מרכזי, כנפיים קצוצות וגלגלי שפיצים עם צמיגים קובייתיים משלימים את הלוק.

פריטים רבים בקטנוע מעוצבים כמחווה לגדמי העבר של הונדה, כך לדוגמה האגזוז נראה כהעתק מושלם לאגזוז של ההונדה "חצי" שהיה האופנוע הכי מוכר ברחוב הישראלי בשנות ה-70'.

להודעה הרשמית על הקטנוע מצטרפת גם ידיעה משמחת שפורסמה במספר אתרים, לפיה ככל הנראה הונדה מתכננים להוציא את ה-CT125 מגבולות יפן והגישו מסמכים לתקינה אירופאית, מה שאומר שההאנטר קאב אולי יגיע גם לישראל, מה שישמח אותנו מאוד.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

12 תגובות ל הונדה CT125 האנטר קאב הוא קטנוע החלומות שלנו

  1. מתי יגיע לארץ אני צריכה בדיוק כזה בצבע אדום

    • חשבתי שאני לא ירצה יותר קטנוע או אופנוע אבל לראות את הכלי הזה עושה חשק ואם יעבור תקינה ויגיע לארץ, אני יקנה בשביל ההנאה והנוסטלגיה,

  2. בארץ פחות מעשר כ"ס לא מדבר לאנשים..אבל מדובר בכלי אידיאלי לשווקים של הודו והמזרח הרחוק ואני בטוח שהם יקבלו גרסה עם מושב ארוך כדי שאפשר יהיה להעמיס את כל המשפחה.

  3. יש לי את ה MSX הרבה יותר קצר ונכנס לכל מקום כמו בן בית

  4. לא הבנתי מה עושים עם הרגליים עם המיקום הזה של האגזוז?

  5. זה כמו האופנוע של הדואר האוסטרלי postie bike ct110האגדתי. אופנוע שרק שם חיוך על הפרצוף שלך כל פעם. באוסטרליה עושים postie runs כל שנה על אלפי קמ בשטח ( לגיוס תרומות) ,היה סופר אמין עד שלפני כמה שנים עברו להזרקת דלק במקום קרבורטור.הונדה יצרה מיליונים בגרסאות שונות. הpostie זה מהדורה מיוחדת לדואר. בחניות אפשר לקנות דומה אבל לחקלאים שיש לו תיבת העברה עם high and law – כלומר 4 הילוכים נמוכים ו4 גבוהים. אחלה כלי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל