fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

מילאנו: הונדה חוגגת 30 שנה לפיירבלייד

מילאנו: הונדה חוגגת 30 שנה לפיירבלייד

אסף לביא

צילום: יצרן

הפיירבלייד הכל-חדש שהונדה הציגה לפני שנתיים מקבל עדכונים קלים ליחידת ההנעה, באלקטרוניקה ובמערכת הבלימה לשיפור ההתנהגות על מסלול המרוצים; לציון 30 שנים לדגם מוצגת מהדורה מיוחדת וממוספרת על בסיס ה־SP עם צביעת הטריקולור ההיסטורית.

הפיירבלייד של הונדה הגיח לעולם בשנת 1992, אז בנפח 893 ותחת שם הדגם CBR900RR, והיה דגם ששינה את כללי המשחק בכל הנוגע למשקל בקטגוריית הסופרבייק. לכבוד יום ההולדת ה־30 של הדגם הונדה מציגה מהדורה מוגבלת של דגם הפיירבלייד SP החדש עם צביעת הטריקולור הנוסטלגית מ־1992 בעיצובו של מר הירואקי צוקוי שאחראי על הצביעה של הדגם המקורי, מושב אחורי בצבע כחול, אנימציה מיוחדת למסך הפתיחה, מספור ייחודי לכל יחידה שחרוט בלייזר על המשלוש העליון וכיתובי 30th Anniversary על כיסוי מיכל הדלק, המשפח החכם ועל מפלט האקרפוביץ'.

לפני שנתיים הציגה הונדה הפיירבלייד חדש לחלוטין, כעת ל־2022 הוא מקבל עדכונים קלים בלבד שיחולו על כל גרסאותיו, ויתרכזו בעיקר ביחידת ההנעה. לועות היניקה, תיבת האוויר וחלק ממערכת הפליטה עוצבו מחדש כדי לשפר את התאוצה בסל"ד ביניים ויחד יחס ההעברה הסופי שצומח ב־3 שיניים בגלגל השיניים האחורי מספקים תאוצה משופרת לאורך כל קשת הסל"ד. למרות השינויים המנוע נותר עם נתוני הספק ומומנט זהים לאלו של הדגם היוצא – 214 כ"ס ב־14,5000 סל"ד ו־11.4 קג"מ ב־12,500 סל"ד.

בנוסף, בקרת האחיזה של הונדה כוונה מחדש בעזרת נתונים ופידבק ממחלקת המרוצים לשיפור האחיזה של הגלגל האחורי ותחושת המצערת. לסיום, בקליפרים הקדמיים של הגרסה הרגילה (ניסים בזו, ברמבו ב־SP) נעשית עבודה עם חומרים חדשים לבוכנות כדי לשפר את הביצועים והעקביות בשימוש על מסלול המרוצים. כל סכמות הצביעה של דגם ה-SP מקבלות גלגלים בצבע זהב.

הונדה חולקת כבוד נוסף למנהלי הפרויקטים שהיו אחראים על דגמי הפיירבלייד ההיסטוריים, ומביאה את בהבה-סאן, טדאו בהבה, שהוביל את פרויקט הפיירבלייד המקורי ב־1992 ופרש מאז, לפגישה עם שלושה מנהלי פרויקטים שהמשיכו את דרכו ומשחררת וידאו מיוחד הכולל גם קטעים נדירים שלא נראו קודם.

צפו בפגישה המרגשת בין מי שאחראים על 3 עשורים של פיירבלייד >>>

עיצוב המהדורה המוגבלת של הפיירבלייד SP >>>

30 שנות פיירבלייד >>>

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובה אחת ל מילאנו: הונדה חוגגת 30 שנה לפיירבלייד

  1. בוא…אין כבר יותר מה לחדש! כל הפטנטים פגי תוקף, נקודה, וכולם מעתיקים מכולם!
    אז במקום לבלבל לנו את המוח על "חידושים" שלא קיימים, תתחילו להוריד מחירים.
    או שהסינים יוכלו אתכם בלי מלח (אני קונה רק בנלי)

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל