fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

תמונה ראשונה של הארלי דוידסון 338R על בסיס בנלי

תמונה ראשונה של הארלי דוידסון 338R על בסיס בנלי

אסף לביא

צילום: יצרן

האופנוע הקטן של הארלי שנוצר בשיתוף בנלי מתחיל להיחשף, עם התמונה הראשונה שפורסמה, שמציגה מה שנראה כאופנוע יצור סדרתי, נחשף גם שמו, ה-338R של הארלי דוידסון בנוי על בסיס של הבנלי 302S עם מנוע משודרג, מכלולים שונים ועיצוב בסגנון של הארלי, משהו שמזכיר בערך את ה-XR1200.

לפי דיווחים, המנוע הוא השדרוג האחרון שביצעה בנלי למנוע ה-300 שלה שגדל ל-353 סמ"ק, שאר מכלולי השלדה זהים לשל ה-302S למעט המעטפת, אגזוז, כידון, יחידת התאורה ולוח השעונים.

אילוסטרציה של האופנוע שפורסמה לפני כשנה

במזרח ובעיקר בסין החלו סוכני הארלי דוידסון לפרסם טיזרים לקראת הגעתו של הארלי החדש, שבזירה הזאת אמור לטרוף את הקלפים ולספק עוגן כלכלי משמעותי לחברה. בשלב זה לא ברור האם הארלי עדיין מתכננת לשווק את ה-338R גם בשאר העולם. אין עוד פרטים נכון לרגע זה.

בפעם האחרונה שהארלי או יותר נכון – ביואל – הוציאה כלי בנפח דומה זה היה הבלאסט 350 הידוע לשמצה שלבסוף, ב-2010, הפך לקוביית מתכת דחוסה לאספנים, נקווה שגורלו של ה-338R יהיה שונה מזה ואולי יותר חשוב מזה – שגורלה של הארלי דוידסון יהיה שונה.

משבר הקורונה פגע קשות בהארלי – שעוד לפני כן הייתה בבעיות – הברונקס כנראה לא יגיע לייצור, הפאן אמריקה לא קיבל אהדה גדולה ברשת, ה-Livewire יקר ולא צפוי להיות להיט מכירות אדיר שימשוך את החברה החוצה מהבוץ, אם כך נראה שהאחריות לגאול את החברה מוטלת על ה-338R, אך זה בתורו יכול גם להיות המסמר האחרון בארון, בתוכו תיקבר מסורת בת מעל ל-115 שנה.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובה אחת ל תמונה ראשונה של הארלי דוידסון 338R על בסיס בנלי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל