fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר

דגמי 2012 של קאוואסאקי בישראל

דגמי 2012 של קאוואסאקי בישראל

אופיר דואק

צילום: תומר לשר

היום בצהריים ערכה מטרו מוטור יבואנית קאוואסאקי לישראל את אירוע ההשקה של דגמי קאוואסאקי לשנת 2012, על 2 ועל 4 גלגלים. ההשקה היא המשך ישיר לתוכניות המותג ל-2012 שנחשפו באירוע סיכום השנה של מטרו.
מכיוון שקאוואסאקי אינה מייצרת קטנועים היא סובלת מתנאי פתיחה בעיתיים בשוק קיצוני כמו השוק הישראלי שבו מכירות האופנועים מהוות כ-10% בלבד מכלל השוק אך למרות זאת, היא זוכה לנתח שוק יציב לאורך שנים. מהסיבה שהזכרנו לעיל החשיבות של אופנועי אמצע הדרך היא גדולה במיוחד עבור המותג לכן תולים במטרו תקוות גדולות במשפחת ה-ER6 המחודשת שהוצגה לראשונה בתערוכת מילאנו. במסגרת מתיחת הפנים המקיפה קיבלו צמד דגמי ה-ER6 שלדה חדשה וקומפקטית יותר, זרוע אחורית חדשה והמנוע עבר שינוים קלים לשיפור זמינות הכוח. דגם ה-f בעל הפרינג זכה לעיצוב מחודש, משקף גבוה יותר ותנוחת רכיבה משופרת כשדגם ה-n העירום קיבל מסכת חזית חדשה וכידון מוגבה. מחירו של ה-ER6n עומד על 60 אלף ש"ח וגרסת ה-f יקרה ב-3,000 שקלים. מחירים אלו מציבים את ה-ER6 בעמדה אטרקטיבית מול אופנועי אמצע הדרך כמו ההונדה NC700X אך גם מול קטנועי העל היקרים משמעותית שגזלו במהלך השנים את לקוחות נישת אופנועי הביניים.

אופנוע נוסף שהוצג רשמית למרות שכבר משווק כאן כבר כחודשיים הוא הורסיס 1000 החדש, אח לורסיס 650 שהפך להיות רב מכר בישראל. למרות השם ומסכת החזית הדומה מדובר באופנוע שונה לחלוטין בעל שלדת אלומיניום, מנוע 4 צילינדרים לרוחב שנלקח מה-Z1000SX וכולל גם מערכת בקרת יציבות. הורסיס 1000 אמנם משתייך לקטגוריית התיור ההרפתקני אך הוא במוצהר מיועד לכביש בלבד. מחירו של הורסיס 1000 הוא 96,985 ש"ח, אטרקטיבי ביחס לכלי התיור ההרפתקני וזול בכמה עשרות אלפי שקלים ההונדה קרוסטורר, ימאהה סופר טנרה והמתחרים האירופאים בקטגוריה. מבחן לורסיס 1000 יעלה בדו"גרי בקרוב.
מי שמשך את מירב תשומת הלב הוא ה-ZZR1400 החדש שטוען לכתר האופנוע בעל התאוצות הטובות ביותר בעולם. ה-ZZR החדש זכה לתוספת נפח ועדכוני מנוע שהביאו אותו להספק של 200 כ"ס ומומנט של 16.6 קג"מ. מחירו של ה-ZZR1400 עומד על 140 אלף ש"ח, כעשרת אלפי שקלים יותר מאופנועי היפרספורט כדוגמת הימאהה R1 או הסוזוקי GSX-R1000.

הבשורה של קאוואסאקי בשטח תבוא בתחום המוטוקרוס כשבמטרו (ולא רק הם) מחכים לאישור תקנות חוק הספורט המוטורי שיאפשר יבוא כלים תחרותיים. כאשר יאושרו התקנות צפויים להגיע האופנועים ממשפחת ה-KX בנפחי 250 ו-450 סמ"ק כשעבור ההורים הרוצים להעניק לילדיהם חינוך מוטורי מגיל צעיר יגיע גם ה-KLX110L. כרגע לא ננקבו מחירים רשמיים כרגע, אך לדברי גדי אבירם מנכ"ל מטרו המחירים יהיו זהים למחירים בסוכנויות בארה"ב בתוספת מס קניה בשיעור של 19%, מע"מ ועלויות הובלה. לפי פרמטרים אלו KX250 שמחירו בארה"ב 7,500 דולרים צפוי להימכר בארץ במחיר של כ-40 אלף ש"ח (תלוי כמובן בשערי המטבע). הדברים תקפים גם לגבי דגמי המוטוקרוס של ימאהה. בכל מקרה, אם לא יהיו עוד עיקובים בירוקרטיים,  הדבר לא צפוי להתרחש לפני אוגוסט.

עוד בתחום השטח קופצים בקאוואסאקי לשוק רכבי ה-Side By Side לשטח (כדוגמת הפולאריס רייזר) עם הטריקס 750 החדש. הטריקס בעל מנוע V –טווין מוזרק והנעה כפולה ימכר במחיר של 74 אלף ש"ח אך בניגוד לרייזר 800 הוא אינו מצויד ברישוי המאפשר לו לנוע בכביש הציבורי. לצידו של הטריקס מגיע השנה המיול 610, דגם בסיסי חדש במשפחת רכבי העבודה בעל מנוע סינגל בנפח 400 סמ"ק ומחירו 64 אלף ש"ח.

19 תגובות ל דגמי 2012 של קאוואסאקי בישראל

  1. יש לי חבר שקנה כבר במשלוח פרטי אופנועים בסגנון הKLX110L רק ממתין שיהיה פה חוק. מדינת חלם תתעוררו !!

  2. אופציה שפויה, תכווצו טיפה את המחיר או תתנו סט מזוודות- והירוקים- או הלבנים- על הכביש, נותנים פייט לויסטרום.

  3. בכל מירוצי השטח בעולם- יש דברים שפשוט לא קורים אצלנו: זה התחיל ב KDX טהור וה KX הוא גלגול רביעי שלו, ויש להוסיף את שלושת דגמי ה KLX דו"ש- שזה הכי כלי להפוך לסופר מוטו

  4. אני מהאסכולה הישנה וכבר חשבתי לרכוש לי איזה באנדיט מזווד אבל עכשיו הוורסיס טרף את הקלפים מחדש

  5. וואלה סופסוף אופצייה שפוייה לספורטיבי קטן לא מאיים ובמחיר סביר.
    גם התוספת של 3000 ש"ח על הפירינג בהחלט גורמת לכלי להיראות קרבי כמו אחיו הגדולים

  6. על מחיר דומה לארהב + מעט תוספות של ושל ושל, שוב הוכפל ושולש המחיר. פה לא יהיו מחירים כמו בחול.

  7. שמה שקורה זה, שהעולם יורד ויורד מהספורטיביים והולך לכיוון האופנועים שנותנים גם התנהגות כביש טובה ומצד שני נוחים לטיולים.

  8. אז הייתי קונה לי למסלול אופנוע ספורט טורינג לטיולים וליום יום ואחד רק למסלול בלי מיסים. ואז אפשר להינות מכל העולמות.

  9. לקנות את הטרקטורן הרייזר החדש שעולה כ-75 אלף ש"ח ויש לו כבר אח גדול שהראה שהוא אחד מהטובים בשטח לא?

  10. אבל הבעיה היא במכירה. המחיר גם יורד המון וגם קשה למכור למרות שהכלי נראה מפלצת אמיתית. אבל מצד שני מי שקונה אופנוע כזה בטח לא חושב על כמה יפסיד .

  11. שירת אותי נאמנה והיה אחד האופנועים הזולים שהיו לי בחיים לאחזקה. ולא אדבר על אמינות שהיה לי פשוט אפס תקלות.

  12. מה דעתכם עליו ? כל חיי על 1000 ליטר+ .זהו,בגיל 60 צריך לפנות את המסלול המהיר לצעירים.ובכל זאת יש עוד חשמל בישבן…דיורג'ן או Z750 של קאווסאקי?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל