fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

גם סמארט רוצה קטנוע

גם סמארט רוצה קטנוע

אופיר דואק

צילום: יצרן

עכשיו בהחלט מדובר במגמה, יצרניות הרכב פוזלות לכיוון הדו-גלגלי. לא מדובר ברצון להשתלט על חברות אופנועים (כפישאודי רכשה את דוקאטי לאחרונה) או להיכנס לתחום יצור האופנועים אלא בכיוון הרבה יותר פרקטי. יצרניות הרכב מזהות את קשיי הניוד באזורים האורבניים שהולכים ונסתמים ממכוניות ומתכוונות להציע אופציה דו-גלגלית עירונית כמוצר משלים. רצוי גם חשמלי ולא מזהם.
בדיוק לפני שנה חשפה פולקסווגן בתערוכת שנחאי את ה-E-Scooter שאמור להתאים לתפישה הזו אלא שכבר בתערוכת פריז 2010 עשתה מיני, מותג המכוניות הקטנות של ב.מ.וו, צעד דומה והציגה קונספט לקטנוע חשמלי אופנתי משלה. הקונספט של מיני הוצג ליד קונספט נוסף של קטנוע חשמלי מבית סמארט, שהפור טו (Four Two) שלה הפכה להיות חזיון נפוץ בערי אירופה בקרב אנשים מבוססים בעלי תודעה אופנתית ובמיוחד נשים.

כעת מודיעה מרצדס הסמארט סקוטר יגיע ליצור והוא יוצג רשמית ב-2014. לא ברור למה ייקח לסמארט 4 שנים להציג את הקטנוע החשמלי שלה אך שזה יקרה הוא ישווק לצד הגרסה החשמלית של הסמארט פור טו שתוצג בחודשים הקרובים. סביר להניח שבהתאם למיתוג ולמיצוב של סמארט יהיה מדובר בכלי אופנתי ולא זול. בסמארט לא מספקים פרטים נוספים על הסמארט סקוטר אך קרוב לוודאי שהעיצוב יהיה קרוב לזה של דגם הקונספט. הקונספט אגב צויד במנוע חשמלי בהספק של 5 כ"ס שבזכות סוללת ליתיום-יון סיפק מהירות מרבית של 45 קמ"ש וטווח של 100 ק"מ. הסמארט סקוטר התאפיין בתאורת LED מלפנים ומאחור ואת מקום לוח המחוונים תפס מכשיר אייפון עם אפליקציה תואמת אך לא בטוח שזה מה שיהיה קיים בדגם הסדרתי. מה שכן בטוח הוא שב.מ.וו לא תישאר אדישה וגם הקטנוע החשמלי מבית מיני יופיע בקרוב מאד.

גלריה

6 תגובות ל גם סמארט רוצה קטנוע

  1. יתפוס גם בדו גלגלי ומעניין יותר מה יהיה המחיר

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל