fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

בקרת משיכה לאפריליה SRV850

בקרת משיכה לאפריליה SRV850

אופיר דואק

צילום: יצרן

בתערוכת מילאנו האחרונה חשפה אפריליה את ה-SRV850 קטנוע על שהוא למעשה גרסת אפריליה לג'ילרה GP800 הוותיק. שיווקו של ה-SRV  החל באירופה לפני כחודשיים וכעת, ככל הנראה כדי לשפר עמדות מול הימאהה טימקס החדש וצמד קטנועי העל של ב.מ.וו,  מודיעה אפריליה על הצגת גרסה חדשה עם מערכת ABS ומערכת בקרת משיכה.
הצגת הגרסה בעלת המערכת בקרת המשיכה רק כעת היא תמוהה שכן המערכת הופיעה לראשונה בפיאג'ו בוורלי 350 שהוצג יחד עם ה-SRV  במילאנו. לא מהנמנע שהצגת המערכת באפריליה רק כעת נבעה משיקולי יוקרה פנימיים בתוך פיאג'ו שהעדיפה להציג את המערכת לראשונה בבוורלי ולאחר מכן ב-X10 החדש שנחשף במילאנו לראשונה גם הוא.

בכל אופן, ה-RSV הוא הקטנוע השלישי שמקבל את מערכת בקרת המשיכה בקונצרן פיאג'ו וללא ספק הוא גם זה שהכי זקוק לה שכן עם 76 כ"ס ו-7.8 קג"מ מדובר בקטנוע החזק ביותר ביצור סדרתי, יחד עם תאומו לבית ג'ילרה. פיאג'ו כאמור הייתה הראשונה להציע מערכת בקרת משיכה בקטנוע וצפויה להרחיב את השימוש בה גם בדגמים עתידיים. קרוב לודאי שכמו בקרב האופנועים תוך שנים ספורות תהיה זליגה של המערכת גם לקטנועים של יצרנים אחרים ובהיקף הולך וגדל.
מערכת בקרת המשיכה מתבססת על חיישני מערכת ה-ABS וכאשר אלו מזהים הפרשי מהירות בין שני הגלגלים מערכת ניהול המנוע מאחרת את ההצתה כדי להפחית את הכוח המועבר לגלגל האחורי עד שיחזור לאחוז. המערכת באפריליה מציעה מצב ספורט המאפשר החלקה מוגבלת וגם אפשרות לניתוק מלא של המערכת. שתי המערכות מוסיפות כק"ג למשקלו של ה-SRV ומעבר לכך אין הבדל בין הגרסה הרגילה לבין גרסת ה-ABS  ובקרת המשיכה.

גלריה

7 תגובות ל בקרת משיכה לאפריליה SRV850

  1. מרגיש כמו 850, נראה כמו 850, ביצועים כמו 850. זה…. וולוו 850

  2. בעצם אפריליה לא עשתה הרבה חוץ מלהדביק מדבקת לוגו וקצת לשנות את הפלסטיקה. חבל,יש המון בסיס לקטנוע הזה עם מנוע ותמסורת מצויינים,המשקל גבוה מידיי,וכן המכלולים לא מהשורה הראשונה שיכלו לשלוח את הרף של הכלי הזה מעבר לזה של יאמהה.

  3. מעניין, קראתי על הנושא. החיים שלנו הולכים ומתפתחים. מי היה מאמין שיהיה לי ABS ? בחורף האחרון הייתי על 65 קמ"ש בערך. לפניי בלם אוטובוס ואני 15 מטר מאחוריו- מבול מטורף. זו הפעם הראשונה שהבנתי איפה למה וכמה: הופתעתי ברמות שאי אפשר לתאר. ויותר מזה- דווקא עכשיו שהתחזק לי הבטחון בבלימות אני מקפיד עוד יותר על שמירת מרחק.

  4. עברנו לדיפה, עלינו לCN וה CH/דיוק/ הגיעו הבורגמנים, ה T 9/ 10 מאג'סטי, אקס-מקס/ טי-מקס/ נקסוס/ אינטגרה/ ב.מ.וו/ SRV מה יהיה?? לא ימכרו יותר שרשראות וגלגלי שיניים רק רולים ומשולשים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל