fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
HJC

אפריליה SRV850 הגיע לישראל

אפריליה SRV850  הגיע לישראל

אופיר דואק

צילום: יצרן

שוק קטנועי העל מתחמם לא רק בעולם אלא גם בארץ. לאחר שכבר הגיעו ארצה הימאהה טימקס 530 החדש וההונדה אינטגרה, וכולם ממתינים להגעת הב.מ.וו C600 ספורט ו-C650GT לא מתכוונים ב'עופר אבניר להפקיר את הנישה היוקרתית/ספורטיבית.

בימים אלו נחת בארץ לצרכי תקינה האפריליה SRV850 לקראת השיווק שצפו להתחיל בחודשים הקרובים. ה-SRV850 הוצג בתערוכת מילאנו 2011 והוא למעשה אח תאום לג'ילרה GP800 הוותיק ומלבד לעיצוב המזוהה עם אפרליה זהה לו מבחינה מכאנית. לארץ יגיע ה-SRV בגרסת ה-ATC שהוצגה לאחרונה וכוללת מערכת ABS ואת הקלף הגדול כרגע בקטגוריה, מערכת בקרת אחיזה בעלת מצב ספורט ואפשרות לניתוק. בהתחשב שעובדה שעם 76 כ"ס ה-SRV הוא הקטנוע החזק ביותר כיום ביצור סדרתי מערכת בקרת אחיזה בהחלט נחוצה כאן.
מועד תחילת השיווק והמחיר אינם ידועים כעת אך קרוב לוודאי שהמחיר של ה-SRV850 יהיה בטווח המחירים של יתר המתחרים בקטגוריה, הווה אומר קצת יותר מ-70 אלף ש"ח. בכל מקרה, חדירה לנישת הקטנועים אמורה לשדרג משמעותית את מכירות אפריליה בישראל שכן זו תהיה הפעם הראשונה מאז חודש לארץ היבוא של אפרליה לפני מספר שנים שקטנוע של החברה יגיע ארצה.

גלריה

14 תגובות ל אפריליה SRV850 הגיע לישראל

  1. לאט לאט הקטנועים הופכים לאופנועים אז למה לא לייצר אופנועים וזהו?

  2. ואני לא סובל טימקס, לי יש סילבר 600 בכלל..

  3. בשביל לא להתעסק עם קלאצ' והילוכים ולא לחשב לאיזה הילוך להוריד. פשוט לתת גז ולעוף . את הגלויה נשלח כבר בדואר לכל הסי.בי.ארים שמפחדים להחליק .

  4. ללא ספק התחושה היא של עידן חדש שהתחיל בפורסייט 250- עלה לבורגמן 400- עלה עוד לטי-מקס- לג'ילרה GP 800, אינטגרה, ב.מ.וו- והשאר כבר כתוב בכתבה

  5. מי שאוהב בכל ליבו ללחוץ על ידית הקלאצ' ולשחק עם הנעל השמאלית- לא יעבור לאוטומטי.

  6. מה קורה כעת כעת באירופה. אז אמנם ג'לרה איטלקית- אבל האם מישהו שהיה שם- במרכזי הערים ובכבישים הפתוחים הרגיש שהגדלנועים/מטוסי הקרב תופסים פיקוד- ויוכל לשתף אותי בעיקר סביב היפנים ולא הארופאים, או שהמגמה אינה בולטת לחלוטין כמו אצלנו? תודה.

  7. ואין מה להשוות בכלל בחווית הרכיבה
    ה690 שוקל 150 קילו
    פשוט מופלא

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל