מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
הונדה CBR250R נחת בדרך השלום
מערכת דוגרי
צילום: מערכת דו"גרי
בסוף השנה שעברה הציג הונדה במילאנו אופנוע פחות נוצץ, אך מאוד חשוב – CBR250R. חשיבותו נובעת מהעובדה שמאז השתנו תקנות הרישוי בשנת 2007 לא הגיעו אלינו הרבה אופנועים שמתאימים לדרגת הרישוי A1 (עד 33 כ"ס). בסגמנט הספורטיבי של קטגורית A1 היו רק שתי אלטרנתיבות. לאחר שה-GT250R של יוסאנג התגלה כאכזבה לצד פשיטת הרגל של היבואן, ה-ZX250R של קאוואסאקי הפך להיות הבחירה היחידה לרוכבי הספורט-כביש בתחילת דרכם. היבואנים הציעו ללקוחות גם אופנועים מוגבלים, אך אלו יקרים ולרוב יורדים מהפרק כאשר הרוכש הפוטנציאלי הוא נער או נערה צעירים ונטולי עומק בכיסם.
כעת להונדה תשובה עם האח החדש למשפחת CBR. מבחינת המראה הונדה דאגו להכניס לו DNA משני האופנועים הדגל הספורטיביים שלהם CBR1000RR ו-VFR1200F. המנוע – סינגל מקורר נוזל בנפח 249.4 סמ"ק, מפיק 26 כ"ס. השלדה מסוג סבך צינורות פלדה, אליה מחובר מלפנים מזלג בקוטר 37 מ"מ ומאחור בולם יחיד עם חמישה מצבי כוון עומס קפיץ. הג'אנטים בקוטר 17" ועליהם צמיגים במידות 110/70 מלפנים ו-140/70 מאחור.
מעל כל אלו מנצנץ מחיר של 37,900 שקלים. תמחור זה מכוון היישר אל הנינג'ה הקטן (43,985 שקלים) ויהיה מעניין לראות אם מטרו יתנו לכך מענה.
היום כאמור קלטה המצלמה שלנו את הגרר פורק את האופנוע אל אולם התצוגה המרכזי בדרך השלום, תל אביב וההשקה הרשמית שלו תתקיים בחודש הבא. לצידו של ה-CBR250R הגיע האח הקטן CBR125R שעבר מתיחת פנים לשנת 2011. עיקר השינויים בו הם בעיצוב שנלקח ישירות מה-VFR1200F.
נתונים טכניים: CBR250R
|
|
מנוע
|
|
סוג מנוע
|
סינגל 249.4 סמ"ק, מקורר נוזל,
ארבע פעימות |
הספק מירבי
|
25.97 כ"ס ב-8,500 סל"ד
|
מומנט מירבי
|
2.35 קג"מ ב-7,000 סל"ד
|
קדח ומהלך בוכנה
|
76 מ"מ X55 מ"מ
|
יחס דחיסה
|
10.7:1
|
שסתומים
|
DOHC, 4 שסתומים לצילינדר
|
הילוכים
|
|
תיבת הילוכים
|
6 מהירויות
|
מתלים/בולמים
|
|
קדמי
|
מזלג רגיל, 37 מ"מ
|
אחורי
|
בולם יחיד עם 5 מצבי
כיוון עומס קפיץ |
בלמים
|
|
קדמי
|
דיסק יחיד, 296 מ"מ
|
אחורי
|
דיסק יחיד, 220 מ"מ
|
צמיגים
|
|
קדמי
|
110/70-17
|
אחורי
|
140/70-17
|
מידות
|
|
בסיס גלגלים
|
1370 מ"מ
|
גובה מושב
|
780 מ"מ
|
נפח מיכל דלק
|
13 ליטר
|
משקל רטוב (מיכל מלא)
|
162 ק"ג
|
אחלה כלי ה250 נראה, עושה חשק, סחטיין עליכם.
כל הכבוד על הזריזות. עכשיו נשאר רק לחכות למבחן השוואתי עם הנינג'ה הקטן
תודה על הריגול בהונדה. כבוד להיות גולש פה.
אני היום רוכב על הביבי נינג'ה.
האם בהונדה הם נותנים לרכיבה בדיקה את האופנוע?
הוא באמת דומה ל1000 RR.
.
טל, אניעוקב אחריך הרבה זמן. תצליח בתפקיד החש.
רונן
אנחנו נשתדל לבחון אותו כמה שיותר מהר. כרגע עדיין אין אופנוע מבחן, כמו שראיתם הוא רק ירד מהגרר…
תודה לכולכם!
האופנועים בדרך לתקינה ועדיין לא נמצאים בתצוגה. נא לדייק !
נראה הבטחה כמו שאר הכלים לבית הונדה
המחיר קצת יקר. למעשה, הקונה ישלם על הפוזה ופחות על אופנוע.
מהמם מתי ניתן לבחון אותו
הכלי כן נמצא בדרך השלום 9. בסניף המרכזי.
אני בצעתי נסיעת מבחן, כלי אדיר במחיר מעולה. הם עדיין לא השיקו ופרסמו אותו.
אגב, עוד 3 שבועות מגיעים כלים עם abs/ אני הזמנתי כזה, שלמתי עוד 3000 ש"ח אבל זה שווה את זה בגדול, מנסיון