fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

אפריליה RSV4 לובש קרבון

אפריליה RSV4 לובש קרבון

אופיר דואק

צילום: יצרן

סיבי פחם, אנחנו פשוט מתים על החומר האקזוטי הזה שיכול להפוך אפילו סאניאנג סופר דיוק לדבר סקסי. עכשיו תארו לכם מה יכול לעשות החומר הזה לאפרליה RSV4, אופנוע סופר סקסי בפני עצמו. כנראה שבמחסנים של אפריליה אוסטרליה הצטבר מלאי של סיבי פחם לכן החליטו להיפטר ממנו על ידי הצגת מהדורה מוגבלת ל-RSV4 בשם הלא מפתיע: קרבון.

המהדורה המיוחדת מבוססת של גרסת ה-APRC  עמוסת האלקטרוניקה וכפי שניתן לראות יש כאן סיבי פחם בשפע כשחוץ מהפרינג, הכנפיים והזנב שעשויים סיבי פחם ניתן למצוא עוד מספר פריטים מהחומר השחור כמו מגן תיבת ההילוכים, תושבת רגליות הרוכב וכיסוי מושב הרוכב. מערכת הפליטה הוחלפה בזו של אקרופוביץ' (עם עמעם עשוי סיבי פחם כמובן) המשילה 3.5 ק"ג כשבסך הכל שוקלת מהדורת הקרבון 169 ק"ג יבשים, 10 ק"ג פחות מאשר RSV4 רגיל. כבונוס מערכת הפליטה הוסיפה 5 כ"ס להספק שעומד כעת על 185 כ"ס.
עוד שדרוגים נעשו במערכת המתלים שהיא על טהרת התוצרת של אוהלינס עם מזלג FG16, בולם TTX מאחור וגם משכך היגוי של החברה. הצמיגים הם פירלי דיאבלו סופר קורסה כשהצמיג האחורי גדל למידה של 200/55.ולהשלמת החבילה נוספו פריטים מקטלוג המרוצים של אפריליה כמו ידיות מאלומיניום מכורסם ורגליות מתכוונות ל-9 מצבים.

רוכשי המהדורה המיוחדת יקבלו סט צמיגי פירלי סופר קורסה נוסף, סטנד מרוצים, כיסוי לאופנוע וסט ביגוד מקורי של אפרליה. לדאבונכם ולדאבוננו, מהדורת הקרבון של ה-RSV4 מיועדת כאמור אך ורק לשוק האוסטרלי שם יעמוד המחיר על 40 אלף דולר אוסטרלי שהם כ-160 אלף ש"ח.

גלריה

8 תגובות ל אפריליה RSV4 לובש קרבון

  1. גם יוצא הרבה יותר זול וגם שחור כמוני

  2. מאמין זיהיה ניתן להביא את הפרינג לארץ ביבוא מקביל או דרף היבואן

  3. לדעתי כל הדגמים של אפריליה הם היפייפיים ביותר- בכל היצע הדגמים. גם הפגאסו-דו"ש המאוד גבוה: יחודי וברמת גימור גבוהה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל