fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
סטפן

דגמים חדשים לקימקו בישראל

דגמים חדשים לקימקו בישראל

אופיר דואק

צילום: יצרן

אתמול בערב, יום ב', חשפה 'עופר אבניר' באירוע לסוכנים ולתקשורת שני דגמים חדשים של קימקו שאמורים להוות מרכיב מרכזי במכירות של המותג הטאיוואני בקטגוריות של מעל ל-125 סמ"ק. השקת הדגמים החדשים חשובה עבור 'עופר אבניר' לא רק כחיזוק למותג קימקו אלא גם כחיפוי לפיאג'ו שרוב מכירותיה בקטגורית הנפח הבינונית של הקטנועים נסמכת על משפחת ה-X אבו.

הדגם הראשון הוא מחליפו של הגרנד דינק הותיק, שלא לומר עתיק, שמיוצר כעת רק בגרסאות 50 ו-125 סמ"ק. מדובר ב-G Dink החדש שהוצג בתערוכת מילאנו 2010 ועושה כעת עליה כשהוא מתברג בהיצע של קימקו בין הניו-דינק הקטן יותר לבין האקסייטינג המעט יותר גדול. בעולם קיים ה-G דינק בגרסאות 125 ו-300 סמ"ק אבל אלינו הוא מגיע בגרסת 250 סמ"ק החשובה לשוק המקומי, במיוחד לאור מדרגת הביטוח המעוותת לכלים מעל נפח זה. כדי לשמור על מחיר תחרותי בחרו בקימקו לא להשתמש במנועי ה-G5 המצויים בדאונטאון אלא לצייד את ה-G דינק במנועים הוותיקים יותר של החברה כשהמנוע הספציפי של גרסת ה-250 סמ"ק מגיע מהאקסייטינג. עם זאת מדובר במנוע מודרני עם קירור נוזל והזרקת דלק.
עיצובו של ה-G דינק הוא אבולוציה לעיצוב המוכר של הדינקים לדורותיהם עם כונסי האוויר מלפנים, הפנס הרוחבי הגדול (שכולל כעת גם נורות LED) והמשקף הבולט. בסיס הגלגלים של ה- G דינק התארך ב-1.5 ס"מ אך האורך הכללי של 209 ס"מ נשמר. עוד מאפיינים שנשמרו ב-G דינק הם מדרס הרגלים השטוח והמושב המדורג שמהווים שני סעיפים חשובים עבור הלקוחות הפוטנציאליים. מחירו של ה-G דינק 250 עומד על 22,800 ש"ח מה שמעמיד אותו בנקודת פתיחה טובה בקטגוריית קטנועי ה-250 כשהסאניאנג ג'וימקס 250 הגדול יותר במעט יקר ב-4,000 ש"ח.

יחד עם ה-G דינק הושק במקביל גם הדאונטאון 300 בגרסת ה-ABS. מדובר בקטנוע זהה לחלוטין לאותו דאונטאון מוכר למעט מערכת ה-ABS שהתווספה מה שהופך אותו לקטנוע היחיד בנפח 300 סמ"ק המצויד במערכת זו בארץ. מחירו של הדאונטאון 300 עם מערכת ה-ABS הוא 28,800 ש"ח, בדיוק כמחירו של הסאניאנג ג'וימקס 300 החדש שהוא נטול מערכת ABS. שיווקם של שני הדגמים יחל בראשית אוקטובר או כמו שאומרים אצלנו, אחרי החגים.

גלריה

17 תגובות ל דגמים חדשים לקימקו בישראל

  1. עם כל הכבוד לשיפורים שעושים לקטנוע את העיצוב הם לא מצליחים לשפר אף פעם

  2. צריך מבחן השוואתי לראות אם 50 סמק וכמה לדים מצדיקים את ההפרש מהג'וירייד

  3. כל הזבל הטאיוואני הזה מתפרק אחרי 3 שנים ונשארים עם הכידון ביד. במה שקשור לאיכות אין על כלים יפניים שעולים יותר אבל לא חד פעמיים

  4. בכל העולם עוברים ל-300 סמ"ק שמאפשר תנועה בטוחה ומהירה יותר בכבישים בין עירוניים ורק אצלנו בגלל הביטוח הארור צריך לשלם עוד 1000 ש"ח בשנה בשביל עוד כמה סמ"קים שכל הכסף הולך בשביל פרזיטים

  5. אין מה להשוות לג'וירייד. שנתיים רכבתי על אחד בשליחויות, פשוט אשפה צרופה. מתלים ספגטי, פלסטיקה מתפרקת, המזל שהיה לו מדרס שטוח שזה חובה לכל שליח שצריך להעמיס 4 שקים של בונזו

  6. איך הדאונטאון כזה נאה והדינק נראה כמו פרויקט עיצצוב של ילדים בחטיבת ביניים

  7. שנמכר, חובה! גם בדגמי 125 שכל הרוכבים הלא מנוסים רוכבים עליהם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל