fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הסתיים מחזור ספטמבר של הדרכות הרכיבה

הסתיים מחזור ספטמבר של הדרכות הרכיבה

דורון וקנין

צילום: אריק רוזנבלום

הדרכות הרכיבה של דו"גרי חזרו בסוף השבוע האחרון לסבב נוסף שהיה פתוח לכלל הרוכבים. במחזור ספטמבר השתתפו 16 רוכבים על מגוון כלים וברמות רכיבה שונות האחד מהשני. הקורס במתכונתו הרגילה חולק לשני חלקים שהתפרסו על פני שני ימים שונים. החלק הראשון והעיוני הורכב מערב הרצאות שנערך ביום חמישי בבית 'עופר אבניר' ובו הרצו ניסים ברדה, סטפן אבנדיצ'י ואולג "שארקי" על מגוון נושאים הקשורים ברכיבה נכונה, תפעול נכון של האופנוע .דגש עיקרי ניתן בהרצאתו של ניסים ברדה שכלל סקירה על תאונות עבר ודרכים למניעתן בחשיבה "ובקריאת סימנים מקדימים".

ביום שבת נערך החלק המעשי של הקורס כשהרוכבים והמדריכים נפגשו במרכז הארץ לשם רכיבה מנהלתית לכיוון ערד. ענן קל העיב על האווירה באיסוף רוכבים נוספים בנקודה דרומית לת"א כאשר אחד המשתתפים הגיע למקום ללא שום ציוד מיגון למעט "קסדה" ונתבקש אחר כבוד לפרוש מהקורס ולשוב לביתו. יש לציין כי קורסים אלו מחנכים לרכיבה אחראית ומושכלת וציוד מיגון הוא חלק ונדבך חשוב מגישה זו.
בהגעה לערד ולאחר הפסקה ומנוחה קלה חולקו הרוכבים לשלוש קבוצות על פי רמות רכיבה וניסיון עבר וכל חניך זכה ביום זה להדרכה והטמעה של תכנון קווים, מבט, קריאת תוואי הכביש והבונוס הוא תרגול רצוף של 450 ל-500 פניות בכביש.
בתום האימון ולאחר שיחת סיכום של סטפן אבנדיצ'י שוחררו הרוכבים לבתיהם עם חותמת רשמית של בוגרי קורס רכיבה של דו"גרי מחזור ספטמבר 2012 אך חשוב מכך, עם כלים חדשים וחשובים לשמירה על חייהם.
גם הפעם משה שחם מנכ"ל כולבטקס נידב שי יוקרתי בדמות מגיני ברכיים שהזוכה בו הפעם הייתה דפנה אסף.

אנחנו מבקשים להודות לכל מי שתומך, פועל ועוזר לקיום הדרכות הרכיבה של דו"גרי:
לישראל וילגורה ו'עופר אבניר', משה שחם וכלבוטקס, לסטפן אבנדיצ'י, תומר לשר, אולג "שארקי אך בעיקר לרוכבים שבאו ללמוד ולהשתפר בקורס ותמיד אבל תמיד תרכבו בגישה של "מה יקרה אם"

גלריה

33 תגובות ל הסתיים מחזור ספטמבר של הדרכות הרכיבה

  1. כל הכבוד, נראה שמשקיעים פה ברמה אחרת.

  2. אני מחזור יולי, היה מדהים ומאז אני מפנים בצמתים, בדרכים ליד הבית ובכלל מתרגל עם האצבעות.

  3. אריק, אני רוצה לראות אותך עושה ווילי..!

  4. היה שווה !!! מדריכים נהדרים, חברה טובה. אני אצא שוב.

  5. 25 שנים על אופנועים וטוב שיש ממי ללמוד עוד (שנים רבות על סופרספורט).
    אווירה נעימה וכיף לפגוש חברים שלא ראיתי זמן רב.
    הייתי בקבוצה של סטפן. הנאה גדולה. למדתי. תרגלתי.
    סטפן רוכב ברמה אחרת, מרתק לראות וללמוד ממנו.
    רוצה וצריך עוד…
    שנה טובה לכל צוות דוגרי.

  6. נמאס משתיפת המוח שלכם והקורסים הדביליים. אנחנו, רוב הרוכבים, לא מעניין אותנו רכיבה ספורטיבית ומסתכנת.
    מגנים כגון ברכיים ושאר אביזרי לבוש מיגון, תוכננו לספורט GP ולא למשתמש הרגיל. ביום יום הם מסרבלים את השימוש, אין איכן לאכסן אותם, ובפרט כאן במזרח התיכון, חם חם חם, וכשחם, עם המיגון עוד יותר חם, רותח, וכשחם יורד הריכוז ועושים תאונות.
    הבחור שסילקתם מהקורס, לפחות החזרתם לו את הכסף? אם לו אני במקומו הייתי תובעה אותכם.
    מחקרים מצאו שרק לקסדה יש יעילות בהצלת חיים, וגם כאן רק לגבי 50% ממקרי התאונות הקטלניות, ואגב לא חובה קסדה מלאה.
    אף אחד לא אומר שפציעות שיפשוף לא כואבות, אבל כשחם ורותח ולא נוח מאבדים ריכוז ועושים תאונות שבלי מיגון לא היינו עושים.
    אחרון, האמת, אופנוע כלי מסוכן מאוד, אפשר להימנע מנפילות וזה כל הסוד. אם נפלתה, מכאן והילך צריך יותר מזל מאשר מיגון. המיגון רק יוצר אשלית בטיחות מה שגורם לאופנוענים לקחת סיכון ולהיפצע קשה.
    מצטער אם הרסתי לכם את המכירות. אבל בטח לא תפרסמו את ההודעה שלי אז לא נורא.

  7. בוודאי הופתעת לגלות שתגובתך פורסמה למרות גיבוב השטויות והסילופים שיש בה.
    אם הייתי מתרשם שאתה "אמיתי" הייתי טורח ומסביר לך את שחשיבתך שגוייה ורחוקה מהאמת.
    אך מאחר ותסכול מהול בכעס לא מוסבר ניכר בדברך אניח לנושא ואני בטוח שהקוראים נטולי הפניות באתר כבר יגיבו לדבריך.
    אני וצוות האתר מאחלים לך שנה טובה רכיבה זהירה וגמר חתימה טובה.
    (תעשה טובה ותתחיל את צום יום כיפור יומיים לפני כולם אתה בהחלט זקוק לזה)

  8. כמה שטויות אפשר לכתוב בתגובה אחת .
    כמה בנאדם יכול להיות רדוד במחשבותיו.
    לגרד אותך מהכביש ולנסות לשטוף את פיסות העור שלך מהרצפה תהיה חוויה לא נעימה.

  9. כאשר רואים את רמת הרוכב (בתגובה 10) חשוב להבין באיזה גן חיות אנחנו נמצאים וההדרכה שלכם שווה כפליים.
    לי אישית ההדרכה (לא האחרונה זאת שלפניה) תרמה רבות ליכולת הרכיבה , בלימה והסתכלות שלי על הדרך.
    ישר כוח

  10. אתה באמת חושב שלא חובה בקסדה סגורה ? אתה אוויל או עושה את עצמך ? בטח גם בקסדת אבטיח שלך אתה לא רוכס אותה.. כי מה כבר יכול לקרות? אחי תהיה לי בריא! תמשיך עם תגובות יפות שכאלו, זה רק לדעתי מקדם להם את המכירות במידה וכאב לך גם בנושא הזה.

  11. מגנים תוכננו לספורט GT.
    דו"גרי – תעשו מזה מדבקה.

    10 – אתה גם בחורף נוהג עם כפכפים נכון ? הכי בטוח.

  12. וקנין(11), שתיקה שווה הסכמה? עכשיו גם תפרסם? לא נראה לי.
    פרמדיק(13), ברור שלבוש מלא מכף רגל ועד ראש חוסך עבודה לאנשי חסד של אמת. אז אני מסכים איתך לחלוטין.
    אדון מתחזה לאמת (14), כאשר אתם רוכבים בסדום ערד אתם עוברים ובודקים את מצב הכביש: כתמי שמן חול וכיוצא באלה, ואז מרביצים בגז, לפעמים מתפללים שלא יורד ממול משהו שבדיוק עכשיו חוצה קו לבן (אולי אתה בעצמך), אז אל תתמם לי, אני מכיר את הסצינה היטב. ככה לא רוכבים בחיים האמיתיים, כשאני רוכב אני לא עובר על כל קטע כביש פעמים: פעם "רגוע" ופעם "בפול גז", ובכלל עדיף לא ל"השתולל". כל תרבות הרכיבה שיוצאת מקורסים כגון אלה, ואני מדבר מניסיון, רק מקרבת אותך לתאונה ולא ההפך.
    תמיר (15), הראש לא צריך מכה חזקה כדי להפסיק לעבוד, מתי תבינו את זה? הקסדה זה רק עבור המכות הקלות וגם כאן יעילותה המוכחת בתאונות קטלניות היא 50% בלבד.
    דוד (16), קסדת חצי לא עושה הרבה עבודה, אבל כיוון שכל היחוס לקסדה כמצילת חיים הוא מוגבל, אז כך גם לגבי קסדת חצי, רק שבקיץ חצי לפחות הרבה יותר אוורירית מה שמקטין תאונה בגלל עצבנות כי לרוכב היה חם. למה אתה חושב חייבו יבואני מכוניות לייבא רק רכבים עם מיזוג? כי נמצא שהחום גורם לתאונות.
    עדי (17), המדבקה? רעיון מעולה!!!

  13. הייתי עוד חושב שאתה מספר 10 …אחד מהם.
    לא טוב לך הקורס…..אל תגיע.
    אני לא אנבל את הפה אבל אתה פשוט …אידיוט קטן.

  14. אתה פשוט צ'חצ'ח. לדעתי. ולא יותר מזאת. אתה לא מבין כלום ברכיבה…ובאמת כמו שאחד מקודמי כתב….כנראה אבא ואימא שלך אחים.

  15. לצערך אין לי כוונה להיגרר לפרובוקציות שלך אבל ברוח החג השנה החדשה ואחוות הרוכבים אתה מוזמן לפנות לפנות אלי באופן פרטי לאימייל
    doron.doogri@gmail.com
    אני אשמח להזמינך לשיחה שבה אבהיר לך את הלך הדברים ואני בטוח שבשיחה זו תבין כמה שגית והשמצת לחינם חבורת אנשים נפלאים ואכפתיים שתורמים מזמנם ע"מ להכשיר רוכבים כמוך וכמוני.
    ונושא נוסף ולא פחות חשוב: אנחנו בדו"גרי לא מצנזרים ולא מייפים תגובות אלא אם מדובר בניבולי פה והשמצות אישיות.
    סע בזהירות ידידי.

  16. צודק, לא שמרתי את לשוני כשאמרתי "קורסים דבליים", שמחתי לגלות שאינכם מצנזרים. גם לא צריך לצנזר תגובות כמו "אדיוט קטן". הנושא טעון, אז איך נדבר עליו ברגוע. יש כאן משהו שאין לו חבר אופנוען שנהרג?
    ויכוח לשם שמים סופו להתקיים. כולנו רוצים בטוב.
    אני מצביע על חולשות אינטגרטיביות שיש בקונספציה השגויה ש"אתם" מובילים שעיקרה: קסדה מלאה, מגנים, מגנים, ועוד מגנים, שלדעתי לא מגנים על כלום. המגנים טובים בעיקר למי שלוקח סיכונים והשכבות על מסלול מרוצים סטרילי. גם מסלול מירוצים כאשר מתקיים עליו מרוץ הוא כבר לא בטוח בכלל, גם לא לרוכבים שלבושים בחליפות עור מלאות.
    אני אומר, עזבו אותכם ממגנים, החוק קבע חובת לבישת קסדה, ולא צריך יותר מזה! תשדלו לא ליפול, כלומר לרכב רכיבה מודעת, מתוך התחשבות מלאה ביכולות שלכם כרוכבים, בתנאי הדרך, ובעיקר בעבודה שאתם אלו שנפגעים (אז אין טעם להיות צודקים אבל מתים).
    וקנין היקר, נראה לי שהדיון סגור, אז אני נאלץ לדחות בנימוס את הצעתך הנדיבה.שנה טובה, ותודה.

  17. לאדון "האמת ורק האמת" נו טוב בתור בחורה אסור ולא יפה לי לנבל את פי. אז. הקורס, וכנראה לא הבנת, לא הביא אותי לרכב ברמה שמסכנת אותי. הקורס לימד אותי להכיר את האופנוע, הקטן, שלי שבמקרה שאכנס לצרה כל שהיא אוכל לצאת ממנה. הקורס לימד אותי לרכב עם המחשבה של מה יקרה אם..(ניסים ברדה) הקורס לימד אותי לעשות 400 פניות בערד (פעמיים הלוך וחזור) ולראות אם טעיתי בפניה אני יודעת לתקן אותה בפניה הבאה. הקורס לימד אותי להסתכל קדימה בכל סיבוב וסיבוב….והקורס לימד אותי גם שאני חייבת ללמוד להכיר את האופנוע שלי ולנהוג בצורה אוטומטית כך שאת כל תשומת הלב אתן לכביש ולפיראי האשם שנוהגים מסביבי…
    אם זה לא מספיק לך….לי זה מספיק ביותר.
    שנה טובה.
    אני את הקורס אעשה גם בשנית.

  18. רווית, היופי שלך קשור באיך ולא במה, נשים יש להם את הסגנון שלהם להיות גסות וניבולי פה וכאלו, גם בלי לאבד שמץ מהנשיות-אם יש לך מזה, תרגישי חופשי את במקום הנכון. הקורס כן הביא אותך לרמה שאת מסכנת את עצמך. הקורס היה צריך ללמד אותך איך לא נכנסים לצרות ולא איך יוצאים מהם. כי במקרה הצורך האינסטינקטים האוטומטיים שלך לא יפעלו. אלה אם את רוכבת מוטו GP מקצועית, אבל את לא!!! בעצם, עבור סוג מכשולים מסויים, גם רוכב מיקצועי לא ימנע תאונה, ואת רחוקה מזה מאוד!!! הקורס נטע בך בטעות את התחושה שאת מיומנת, וזאת הסכנה הגדולה בקורסים האלו!!! על כן שם הקורסים צריך להיות "אופנוען-מסתכן". חכם לא נכנס למקום שפיקח יודע לצאת ממנו. והנה הוכחת כמה אני צודק. מי שהבטיח לך שבמקרה צרה תוכלי לצאת ממנה, הביא אותך לביטחון ייתר ביכולות שלך, לאדישות, לרכיבה על המגבלות, לסכנה ולתאונה? בבקשה, רק זה לא! איך 400 פניות קשורות לנושא בטיחות? תשובה: לא קשורות. אבל יש קשר לאימון חסר תחליט בפניות הדוקות על האפס כאילו את במרוץ GP. מי שנכנס לסיבובים במהירויות כאלה על כביש ציבורי הוא אידיוט מושלם וזה בדיוק מה שלמדת בקורס הדבילי הזה. לימדו אותך להסתכל קדימה, באמת? אז לאן הסתכלת קודם ואיך בדיוק עברת ככה טסט? אולי גם בדקת לק וגבות תוך כדי רכיבה, ועכשיו בזכות הקורס "פעלולן-מסתכן" את כבר לא עושה את זה? אגב, החבר'ה מההדרכות ממש נחמדים, זה מה שתופס אנשים כמוך, המגניבות שבמהירות וכאלה, ולא נושא הבטיחות. אז תפסיקו לקשקש לי על הצורך בקורסי הרכיבה האלה, או על הצורך בלבוש מיגון שהוא מעבר לקסדה הקבוע בחוק. עכשיו תקללי אותי כמה שבה לך. שנה טוב.

  19. אם לא היית אדיוט ופחדן שיושב מאחורי מקלדת לאההיית מגיב כפי שהגבת.
    בקורס הזה מהירות הרכיבה היא 60-90 קמ"ש על מנת לתרגל פניה מבט ותכנון.
    מאיפה אתה מסיק שבקורסים הללו או של דוגרי בפרט משתוללים על כביש ציבורי?
    אני מברך ומודה לכל האחד מהמדריכים שלי על כך שאני מיישם את התובנות יום יום בכבישים.
    אתה באמת קטן מושתן רך לח ודביק במיוחד "שדחית בנימוס" את הזמנתו של וקנין להפגש על מנת שיסביר ויבהיר לך את מטרת הקורס. עכשיו יש שלוש אפשרויות או שחלילה מישהו קרוב אליך נפגע בתאונה,או שאתה נהג פחית מתוסכל ואומלל או…….. שאתה סתם זין קטן שנשלח ע"י חברת קורסים אחרת או בעצם אולי אתה בעליה.
    בכל מקרה הטיפשות שלך לא תפגע ולא תעצור את המיזם של דוגרי להציל חיי רוכבים.

  20. שמע אפס. פניה, מבט ותכנון, זה קישקוש שאתה יכול לספר לאפסים כמוך. כל רוכב נורמאלי ובוגר, מבין את הסכנות בביטחון יתר הנובע מלימוד לא אחראי של רכיבה מיקצועית על כביש ציבורי. דרך לימוד נפסדת זאת מנוגדת למציאות הרכיבה היום יומית ולבטיחות, היא גורמת לסכנה ולא מונעת אותה. לא הביגוד הוא שמציל חיים אלה סגנון הרכיבה המודעת. לא רכיבה מקצועית ואוטומטית היא זאת שמוציאה מסכנה, אלה שרוכב חכם לא ניכנס למצב המסוכן. הבעיה עם אפסים כמוך שיש להם שופר כגון מגזין דוג"רי, שבשם המיקצועיות וקורסי "רכיבה מסתכנת", הוא משפיעה על רוכבים לא מיקצועיים לקחת סיכונים, וכך ממפספס את נושא ההדרכה לבטיחות של כלל הרוכבים הרגילים. כיוון שבדוג"רי ממהרים לעכוב אחרי כל תנועה שלי, אני מניח שגם בעניין זה תראה בקרוב שיפור משמעותי. הקורסים יוזלו למחיר מצחיק, אולי על חשבון היבואנים, תפסיק הטפת המוסר הדבילית על ביגוד מיגוד מיותר. הקורס יצומצם ויתקצר. למה צריך רכיבה עד סדום ערד, למה???!!! הקורס יותאם לרוכבים העירוניים הרגיליים שהם 90% מהרוכבים. להראותך שאני מאוד רוצה בהצלחה שלהם, שהיא גם הצלחה שלי. כבר קבעתי שמותר לקלל כאן. עוד מישהו? כי אין לי מה להוסיף 🙂

  21. אל תעלו את התגובות של הזין הקטן הזה.
    מה לא ברור כאן.! הוא נתן את הרמז הגדול ביותר מי הוא האפסון הקטן הזה ….תחשבו מי התחבר לאחרונה לאחד מהיבואנים תעשו אחד ועוד אחד ויש לך זין קטן ביד…..אני בכלל הייתי מחפש ספונסר שישלם את כל עלות הקורס ומתחיל להוציא קורסים חינם. ואז השאר היו נשארים בלי עבודה. כי האמת שלא מגיע להם לעבוד. אתם מקבלים רק ח.ח….

  22. מה אתם מתיחסים לבחור הזה בכלל ולמה אתם מעלים את התגובות שלו כלל. יש כאן מספר אנשים שנתנו תשובות ושעשו את הקורס. הם מעידים על כך שבקורס רוכבים לאט. הם מסבירים שהקורס מטרתו לראות קדימה למען הבטיחות. איפה הנסיעה הפרועה איפה ההשתוללות. בחייכם. תפסיקו ואל תענו לו. אתם סתם נגררים כנראה למישהו שהיה מאוד רוצה שתפסיקו את הפעילות שלכם. אז דיי.

  23. אתה "אדון האמת", אולי באמת תספר לנו מי אתה. תעסוק בעיסוקך תן לחברה הטובים האלו לעשות את שלהם.
    אני עברתי את הקורס. גם אצלך כנראה וגם אצלהם. כל קורס כאן שונה מהשני. הקורס שלהם נתן לי מיומנות שלא זכיתי לקבל בשום קורס אחר. לא חינכו אותי לרכב מהר. אלא זהיר. לא חינכו אותי לקחת פניה עיורת.הסבירו לי איך לוקחים פניה עם מבט רחוק.ו ובקיצור הרבה דברים כולל התנהלות יום יומית בכביש הציבור. באמץ תעסוק בעינינך ועזוב אותך ממלחמות.
    יש לי רעיון. אני מבטיח לשלם עבורך על קורס. נשבע שאשלם על קורס. ואתה תגיד לי ולכולם מה אתה חושב עליו לאחר מכן. לצערי אני בטוח שאתה לא תגיע. כי אתה בטח עסוק בלשבת מאחרי המקלדת הקטנה שלך ולהעביר ביקורת על אנשים אחרים שעושים. שתהייה לך ולכולם רק שנה טובה. תתקדם אחי תתקדם.

  24. האמת וכל האמת לא יכול לקנא ביצירה שהיא רפליקה של עצמו, ומוצלחת מאוד יש לומר, אפילו יותר מהמקור. אני חושב שוקנין נכנס לעניינים באופן שהפתיעה רבים, אפילו אותי, ולטובה. אתה כנראה ממש לא בעניינים. שמור על עצמך פיני, עזוב מה למדת בקורסי "אופנוען מסתכן", שים דגש על רכיבה מודעת ובראש וראשונה על האחריות שלך לשלום גופך, אחריות שנמדדת בפרמטר אחד פשוט, איך לא נופלים מהאופנוע. כל היתר, לרבות קסדה שלמה, זה קישקוש מקושקש.

  25. מסכים עם 10 שלא צריך מיגון, לא צריך קסדה מלאה, בשביל מה קורס לשיפור מיומנות רכיבה.
    אפשר להסתפק בנעלי אצבע בלבד, כל זה בתנאי שיש לך רגלית אמצע ואתה ״רוכב״ מול הטלויזויה בסלון…
    אמ לא שמתם לב, מדובר בבחור רציני שאישתו לא נותנת לו לדבר בבית ומנצל את הבמה המכובדת כאן, ולעניינו כאחד שהשתתף בקורס האחרון- אתם עושים עבודת קודש, ודורון אתה כותב מקסים. יישר כח 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל