fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

תערוכת קלן: מקצה שיפורים לאפריליה RSV4

תערוכת קלן: מקצה שיפורים לאפריליה RSV4

אופיר דואק

צילום: יצרן

כשהוצג האפריליה RSV4 בסוף שנת 2010 הוא היה מהראשונים לבשר על עידן האלקטרוניקה בקרב אופנועי הסופרבייק (יחד עם הב.מ.וו S1000RR). ה-RSV הציע מערכת בקרת משיכה בעלת 8 מצבים, מערכת בקרת וויליס, בקרת שיגור ומפות הצתה לבחירה  אבל גם בגרסת ה-APRC הבכירה נעדר באופן תמוה מערכת ABS. כשטל שביט ז"ל בחן את האפריליה במסלול בחרז נאמר לו שאפריליה עובדים על פיתוח מערכת ABS מתקדמת שתתאים לאופי הכלי. לקראת 2013 מציגה אפריליה בתערוכת קלן את הגרסה העדכנית של ה-RSV4 שמבשרת על התווספותה של מערכת ה-ABS.

מערכת ה-ABS החדשה פותחה בשיתוף עם בוש הגרמנית ומציעה 3 מצבי פעולה (מסלול, ספורט וגשם) כששלושת מצבי ה-ABS יכולים להיות מופעלים בשלושת מפות ההצתה השונות של המנוע. משקל המערכת הוא 2 ק"ג ובעקבות התקנתה שודרגה גם מערכת הבלמים מלפנים ומאחור.שינויים נוספים בדגמי 2013 כוללים תוספת כוח קלה של 4 כ"ס ו-0.2 קג"מ (184 כ"ס ו-11.9 קג"מ בסך הכל) המושגים בסל"ד מעט גבוה יותר מבעבר ומיכל הדלק החדש גדל בתכולתו ב.1.5 ליטר לכדי 18.5 ליטרים.
אגב, את האופנוע הציג בקלן רוכב אפריליה מקס ביאג'י שאם לא יקרו לו תקלות עתיד לזכות שוב התואר אלוף הסופרבייק במרוץ האחרון של העונה שיערך במגנה-קור ביום ראשון הקרוב.

גלריה

5 תגובות ל תערוכת קלן: מקצה שיפורים לאפריליה RSV4

  1. לדעתי הקצה של הטכנולוגיה לצד היופי והמושלמות גם יחד

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל