fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

ב.מ.וו F700GS ו-F800GS נחתו בישראל

ב.מ.וו F700GS ו-F800GS נחתו בישראל

אופיר דואק

צילום: יצרן

לפני מספר חודשים העבירה ב.מ.וו את דגמי ה-GS הבינונים של ב.מ.וו מסדרת ה-F מתיחת פנים קלה, 5 שנים לאחר שהוצגו לראשונה. כל משפחת ה-F של ב.מ.וו עושה שימוש במנוע בתצורת טווין מקבילי בנפח 798 סמ"ק אך בדגמי ה-GS קיבל הדגם הבסיסי והחלש יותר דווקא את השם F650. במסגרת מתיחת הפנים הפך ה-F650 ל-F700 וזכה לתוספת כוח של 4 כ"ס ו-0.2 קג"מ (75 כ"ס ו-7.8 קג"מ בסך הכל) בעוד מנוע ה-F800 נותר ללא שינוי. מלבד תוספת הכוח לדגם הבסיס התמקדה מתיחת הפנים בהיבט הקוסמטי עם שינויי עיצוב קלים וקוקפיט חדש, אך גם בהיבט הבטיחותי כאשר נוספה מערכת ABS בעלת שני ערוצים כסטנדרט ומערכת בקרת אחיזה (ASC) כאופציה.
שני האופנועים נותרו נבדלים זה מזה במידות הצמיגים, חישוקים שפיציים ומתלים משודרגים ב-F800GS.

כעת מודיעה 'דלק מוטורס' על תחילת שיווק הדגמים המעודכנים בארץ. מחירו של ה-F700GS עומד על 82 אלף ש"ח ואילו מחירו של ה-F800G הוא 102 אלף ש"ח, התייקרות של כ-2,000 ש"ח לעומת הדגמים הקודמים. האופנועים המגיעים לארץ יגיעו כסטנדרט עם מערכת בקרת המשיכה המתלים נשלטים אלקטרונית (ESA) כשרשימת האבזור כוללת מגני מנוע, זיווד מקורי, חימום לידיות ועוד.

ב.מ.וו F700GS ו-F800GS – מפרט טכני

  F700GS F800GS
מנוע 2 צילינדרים לרוחב, 798 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, קירור מים 2 צילינדרים לרוחב, 798 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, קירור מים
הספק 75 כ"ס ב-7,300 סל"ד 85 כ"ס ב-7,500 סל"ד
מומנט 7.8 קג"מ ב-5,500 סל"ד 8.4 קג"מ ב-5,5750 סל"ד
קדחXמהלך 75.6X82 מ"מ 75.6X82 מ"מ
יחס דחיסה 12:1 12:1
הזנת דלק הזרקה, גופי מצערת 46 מ"מ הזרקה, גופי מצערת 46 מ"מ
מתלים קדמי – מזלג טלסקופי 41 מ"מ, מהלך 180 מ"מ

אחורי – מונושוק, זרוע אלומיניום דו צדדית, מהלך 170 מ"מ

קדמי – מזלג הפוך 43 מ"מ, מהלך 230 מ"מ

אחורי – מונושוק, זרוע אלומיניום דו צדדית, מהלך 215 מ"מ

בלמים קדמי –  דיסק כפול 300 מ"מ, קליפר צף שתי בוכנות, ABS

אחורי – דיסק 265 מ"מ, קליפר צף בוכנה אחת, ABS

קדמי – דיסק כפול 300 מ"מ, קליפר צף שתי בוכנות, ABS

אחורי – דיסק 265 מ"מ, קליפר צף בוכנה אחת, ABS

צמיגים קדמי – 110/90-19
אחורי – 140/80-17
קדמי – 90/90-21
אחורי – 150-70-17
בסיס גלגלים 1,562 מ"מ 1,578 מ"מ
גובה מושב 820 מ"מ 880 מ"מ
מיכל דלק 16 ליטר 16 ליטר
משקל רטוב 209 ק"ג 214 ק"ג

גלריה

12 תגובות ל ב.מ.וו F700GS ו-F800GS נחתו בישראל

  1. קראתי בכמה מקומות שמתנ"א ממילא מתכוננים להחליף לטנרה החדש.

  2. ההונדה טראנס אלפ 700 74.000 ש"ח והויסטרום 650 גם במחירים האלה ונותנים את אותם ההספקים פחות או יותר. אבל… ב.מ.וו זה ב.מ.וו.

  3. אני מקווה שהיבואן ידאג לאפטרמרקט רחב יותר כמו סבכת הגנה לרדיאטור ולפנסים, מגיני ידיים וכל מה שאפשר להוסיף לזיווד הבסיסי- כדי לצ'פר את הקונים הפוטנציאלים.

  4. ואם אם היה לי זמן לטייל כמו מלך ואם ואם ואם…..אבל אין- אז פשוט רק אגש לראות

  5. לאור המצב הכלכלי הגרוע בחלק ממדינות אירופה- יכול להיות שעם הדגמים החדשים האלו הם מכוונים ומאפשרים לרוכבים מורעלי טורינג למצוא כלי עם ביצועים טובים ובמחיר נמוך יותר.

  6. אין יותר טללבר אצלכם במפעל?

  7. אז למה כול כך יקר? אהה במוו כן.. לחזק את שכתב מספר 8, אל תרכבו לבד כדי שיהיה מי שיעזור כשהמשקולת הזו נופלת לכם.

  8. חזרתי לפני חודש מאפריקה מחוויה של החיים שכרתי BMWF800GS מזווד עם שני מזוודות צד ארגז ומיכל של 10 ליטר דלק ספייר
    האופנוע פשוט מדהים נוח קל לתפעול המודל היה 2012
    אבל ויש אבל גדול אם הוא נופל ואכן נפל לי כמה פעמים בשטח
    אין מצב להרים אותו לבד פשוט אי אפשר
    למזלי אחי שכר גם אחד כזה בדיוק אז הסתדרנו
    אבל המחיר שם ממש מצחיק 2012 חדש עולה 39000שח
    למה אצלנו ככה
    ואנחנו מדברים על מדינת עולם שלישי אפריקה כן!!!!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל