fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
תמוז
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC

M.V אוגוסטה מציגה: ברוטלה 800

M.V אוגוסטה מציגה: ברוטלה 800

אופיר דואק

צילום: יצרן

 בדיוק לפני שנה, לקראת תערוכת מילאנו, הציגה M.V אוגוסטה אח קטן במשפחת אופנועי העירום של החברה, הברוטלה. הדגם כונה ברוטלה 675 הודות למנוע טריפל בנפח 675 סמ"ק שנלקח מה-F3 שנחשף זמן קצר מוקדם יותר. ה-675 הצטרף אל משפחת הברוטלה שכללה לא פחות מחמישה גרסאות ונפחים: 920, 989, 990, 1078 ו-1090 (לא כולל תתי דגם ואבזור). כעת החליטו ב-M.V אגוסטה לעשות סדר במשפחה והותירו בה רק את ה-675 ואת ה-1090 הארבע צילינדרי שמוצע עתה בשלוש גרסאות (רגילה, R ו-RR) הנבדלות ביניהן באבזור וברמת המכלולים.

אלא שהפער בין 675 ל-1090 כנראה נראה גדול מידי עבור M.V אגוסטה לכן, מציגים בחברה דגם ביניים חדש שאמור להתברג בין שני דגמי הברוטלה ויוצג בתערוכת מילאנו הקרובה. הדגם החדש מכונה ברוטלה 800 והוא מתבסס על גרסה מוגדלת של מנוע הטריפל בעל גל הארכובה ההפוך מה-675. הגדלת הנפח הושגה על ידי הגדלת מהלך הבוכנה מ-45.9 מ"מ ל-54.3 מ"מ מה שהוביל להספק של 125 כ"ס ו-8.25 קג"מ, תוספת של 10 כ"ס וקג"מ בודד לעומת הברוטלה 675. המנוע החדש צפוי להופיע גם בדגם היפרמוטו חדש של M.V אגוסטה שצפוי להופיע אף הוא בתערוכת מילאנו.

יתר המכלולים של הברוטלה 800 זהים לאלו של הברוטלה 675. השלדה היא אותה שלדת צינורות עם זרוע אחורית חד צידית מאלומיניום ומפרט המתלים כולל מזלג הפוך של מרזוקי מלפנים ובולם זאקס מאחור, שניהם עם אפשרויות כוונון מלאות. למערכת קליפרים ראדיאלים בעלי 4 בוכנות של ברמבו מלפנים וחבילת האלקטרוניקה מכילה מערכת בקרת משיכה בעלת 8 מצבים ובקרת מנוע עם 4 מפות הצתה לבחירה. משקל היבש של הברוטלה 800 הוא 167 ק"ג, 4 ק"ג יותר מאשר ב-675 אך המהירות המרבית המוצהרת עומדת על 245 קמ"ש שהם 20 קמ"ש יותר מאשר בבייבי ברוטלה.
מחירו של הברוטלה 800 יתחיל ב-9,900 יורו ואם שמתם לב שלא אמרנו מילה על העיצוב זה בגלל שכבר מזמן אנחנו טוענים שהברוטלה הוא אופנוע העירום היפה ביותר שבנמצא.

M.V אגוסטה ברוטלה 800 – מפרט טכני

מנוע 3 צילינדרים רוחבי, 798 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, הזרקת דלק
הספק 125 כ"ס ב-11,600 סל"ד
מומנט 8.25 קג"מ ב-8,600 סל"ד
קדחXמהלך 54.3X79 מ"מ
יחס דחיסה 13.3:1
מתלים קדמי – מזל הפוך 43 מ"מ, כוונון מלא, מהלך 125 מ"מ

אחורי – זרוע חד צידית מאלומיניום, בולם יחיד מתכוונן, מהלך 125 מ"מ

בלמים קדמי – שני דיסקים 320 מ"מ, קליפרים ראדיאלים 4 בוכנות

אחורי – דיסק 220 מ"מ, קליפר 2 בוכנות

צמיגים קדמי – 120/70-17
אחורי – 180/55-17
בסיס גלגלים 1,280 מ"מ
גובה מושב 810 מ"מ
מיכל דלק 16.6 ליטר
משקל 167 ק"ג (יבש)
מהירות מרבית 245 קמ"ש

גלריה

5 תגובות ל M.V אוגוסטה מציגה: ברוטלה 800

  1. בין האופנועים היפים שיש אם יגיע לארץ כמה יעלה?

  2. איזה יופי, התחלתם את הסיקור, האם כתבנו נוסע למילאנו וידווח בזמן אמת?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל