fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן

טריומף מציגה: טייגר 1050 ספורט

טריומף מציגה: טייגר 1050 ספורט

אופיר דואק

צילום: יצרן

טריומף ממשיכה בהרחבת משפחת הטייגר. שנה לאחר שהוצג הטייגר אקספלורר הבכיר ו-3 שנים לאחר שהוצג הטייגר 800 הקטן הגיע הזמן להתפנות ולטפל בטייגר 1050 שהוצג כבר בשנת 2007. ה-1050 שונה מצמד אחיו הצעירים ותמיד נטה יותר לכיוון האספלט. בעוד לטייגר אקספלורר ולטייגר 800 ישנן גם גרסאות XC הנוטות יותר לכיוון השטח העדיפו בטריומף לא להציג גרסת XC גם ל-1050 אלא לחדד את נטיית האספלט שלו עם גרסת ספורט חדשה.

הטייגר ספורט, כך נקראת הגרסה החדשה, נשאר בבסיסו אותו טייגר 1050 אך זכה למספר שינויים מהותיים. המנוע הטריפל זכה למערכת פליטה חדשה ושינויים במערכת היניקה וההספק המרבי גדל ל-125 כ"ס, תוספת של 10 כ"ס. נתון המומנט עלה גם הוא ב-0.6 קג"מ ל-10.6 קג"מ בסך הכל שמושגים בסל"ד נמוך יותר מבעבר.
שלדת האלומיניום של הטייגר 1050 נותרה על כנה אך הספורט זוכה לזרוע חד צידית מאלומיניום שבאה במקומה של הזרוע הדו צדדית של הדגם הרגיל. הזרוע החדשה ארוכה יותר ולמרות שזווית ראש היגוי חדה יותר ב-0.4 מעלות התארך בסיס הגלגלים ב-2.7 ס"מ. שינויים נוספים בשלדה הם תת שלדה חדשה ומתלי שוואה בעלי כוונון מלא מלפנים ומאחור.

העיצוב של הספורט דומה מאד לזה של ה-1050 שעבר ריענון עיצובי לקראת שנת 2012 אך ניתן להבחין ביחידת זנב חדשה, משקף חדש ומשטחי צד שונים מאשר בדגם הרגיל. הארגנומיה שונתה הודות למושב חדש ומרווח יותר שגם נמוך ב-5 מ"מ והכידון שממוקם נמוך יותר וקרוב יותר אל הרוכב. מערכת ABS  עם אפשרות לניתוק הינה סטנדרטית בטייגר ספורט והמשקל הרטוב עומד על 235 ק"ג, 7 ק"ג יותר מבטייגר 1050 ללא ABS.
החשיפה הרשמית של נעשית בתערוכת בריסל שמתקיימת בימים אלו אך מחירו יתפרסם רק במהלך החודש הבא לקראת תחילת השיווק בבריטניה בחודש מרץ.

טריומף טייגר ספורט – מפרט טכני

מנוע 3 צילינדרים לרוחב, 1,050 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 125 כ"ס ב-9,400 סל"ד
מומנט 10.6 קג"מ ב-4,300 סל"ד
קדחXמהלך 71.4X79 מ"מ
מתלים קדמי – מזלג הפוך 43 מ"מ, מהלך 140 מ"מ, כיוונון מלא

אחורי – זרוע חד צידית מאלומיניום, מונושוק, מהלך 150 מ"מ, כיוונון מלא

בלמים קדמי – שני דיסקים 320 מ"מ, קליפרים רדיאלים 4 בוכנות, ABS מתנתק

אחורי – דיסק 255 מ"מ, קליפר 2 בוכנות, ABS מתנתק

צמיגים קדמי – 120/70-17
אחורי – 180/55-17
בסיס גלגלים  1,537 מ"מ
גובה מושב 830 מ"מ
מיכל דלק 20 ליטר
משקל 235 ק"ג (רטוב)

גלריה

6 תגובות ל טריומף מציגה: טייגר 1050 ספורט

  1. נהניתי מכל רגע בנסיעת מבחן על הדגם הקודם של הטייגר 1050. יש מצב לטייגר כזה באופק..יחיה טוב מאוד עם הוי-סטרום שלי שמקבל מיום ליום צורה של אופנוע אדוונצ'ר דו שימושי 🙂

  2. בהצלחה לטרימף שיגיע כבר לארץ וגם לך יובל שתזכה לרכוש כזה.

  3. רוב הגדולים נראים זהים. תשים קרוסראנר/טורר לידו. שתי טיפות דלק.

  4. למי יהיה כסף להחליף לו מראה או וינקר בריטי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל