fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC

סוזוקי אינזומה נחת בישראל

סוזוקי אינזומה נחת בישראל

אופיר דואק

צילום: יח"צ

בעולם וגם בארץ זוכים אופנועים קטני נפח לפופולאריות הולכת וגואה בשנים האחרונות. בין אם זה בגלל המצב הכלכלי שמכתיב חיסכון, או בזכות ההתעוררות בשווקי המזרח שמורגלים בכלים קטני נפח אך דורשים כעת כלים מושקעים ויוקרתיים יותר (יחסית). התוצאה היא שקטגוריית נפח שאכלסה בעבר אופנועים אפרוריים ומשעממים זכתה לעדנה עם שלל דגמים למגוון יעודים.
מה שהחל עם הקאוואסאקי נינג'ה 250 וההונדה CBR250 הספורטיביים נמשך עם הצגת הדיוק 200 של ק.ט.מ שהפך ללהיט מכירות עולמי. אפילו חברות כמו טריומף וב.מ.וו לוטשות עין לכיוון הנישה המתעוררת כשהן מחפשות פרטנרים במזרח כדי לפתח ולייצר אופנועים כאלו.

בין לבין הציגה סוזוקי לפני קצת יותר משנה את ה-GW250 אינזומה – אופנוע עם מנוע טווין מקבילי בנפח 250 סמ"ק המעוצב בסגנון סטריטפייטר מדליק המזכיר את הסוזוקי B-King הבריון. בתחילה יועד האינזומה (ברק) עבור שווקי המזרח הרחוק אך מהר מאד הגיע גם לאירופה וכעת נוחת גם אצלנו.  האינזומה חמוש במנוע בעל שני צילינדרים עם רק שני שסתומים לצילינדר, מוזרק, שנפחו 248 סמ"ק, מספק 24 כ"ס ב-8,500 סל"ד ומשודך לתיבת ההילוכים כולל שישה יחסי העברה. אל שלדת צינורות הפלדה מחובר מלפנים מזלג טלסקופי בקוטר 37 מ"מ ומתלה מונושוק מאחור עם בולם בעל אפשרות כוונון עומס קפיץ ל-7 מצבים. על הבלימה אחראים בלמי דיסק מלפנים ומאחור בקוטר 290 ו-240 מ"מ בהתאמה. מידות האופנוע נדיבות יחסית ובסיס הגלגלים הוא באורך של 143 ס"מ כשגובה המושב הוא 78 ס"מ.

מחירו של האינזומה בארץ עומד על 34,910 ש"ח לפני אגרות מה שמציב אותו בעמדת פתיחה טובה ביחס למתחרים בקטגורית אופנועי ה-250. בקרב המתחרים הערומים בקטגוריה האינזומה אמנם יקר מהסאניאנג וולף הצנוע שנמכר ב-30 אלף ש"ח אך הוא זול ב-1,000 ש"ח מהיוסאנג GT250N ובכ-2,000 ש"ח מהק.ט.מ דיוק 200. בהשוואה לאופנועי ה-250 הספורטיביים הונדה CBR250 והקאוואסאקי בייבי נינג'ה מחירו של האינזומה נמוך ב-3,000 ו-5,000 ש"ח בהתאמה.

סוזוקי אינזומה – מפרט טכני

מנוע 248 סמ"ק, 2 צילינדרים לרוחב, 2 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 24 כ"ס ב-8,500 סל"ד
מומנט 2.25 קג"מ ב-6,500 סל"ד
קדחXמהלך 55.2X53.5 מ"מ
יחס דחיסה 11.5:1
מתלים קדמי – מזלג טלסקופי 37 מ"מ, מהלך 120 מ"מ

אחורי – מונושוק, בולם עם כיוון עומס קפיץ, מהלך 120 מ"מ

בלמים קדמי – דיסק 290 מ"מ, קליפר שתי בוכנות

אחורי – דיסק 240 מ"מ, קליפר בוכנה אחת

צמיגים קדמי – 110/80-17
אחורי – 140/70-17
בסיס גלגלים 1,430 מ"מ
גובה מושב 780 מ"מ
מיכל דלק 13.3 ליטר
משקל 182 ק"ג

גלריה

9 תגובות ל סוזוקי אינזומה נחת בישראל

  1. מחירי הביטוח והדלק בהחלט יכולים לכוון אותי לכלי שכזה.
    רק אולי……… אתם שם באבניר תתחילו להתייחס ללקוחות פוטנציאלים בסוכנות

  2. מי יקנה את הקוראני המתפרק במקום יפני איכותי? היבואן שלהם חי בסרט

  3. קניתי אקסאיבו חדש והיחס בסוכנות שלהם לא נוראי כמו מטרו אבל עדיין רחוק מלהיות משו שאפשר להכביר עליו מילים טובות

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל