fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

דגמי דיאלים הושקו בישראל

דגמי דיאלים הושקו בישראל

אופיר דואק

צילום: אריק רוזנבלום

בקיץ האחרון התבשרנו על כוונתה של חברת הליסינג אלבר להיכנס אל השוק הדו-גלגלי ולייבא מחדש ארצה את מותג דיאלים הקוראני. ותיקי הענף זוכרים את הטוסטוסים הבסיסים של דיאלים שזכו בארץ להצלחה נאה הסוף שנות ה-80' אך נעלמו מהארץ בתחילת שנות ה-90' כשניסיון מחודש לייבא את המותג בראשית שנות ה-2000 לא זכה להצלחה.
כעת מבטיחים אנשי אלבר מוטו, חברת הבת שתשווק את קטנועי דיאלים, שהמצב שונה ולא מהססים לשחרר הצהרות על התברגות בית שלושת יבואני הדו"ג הגדולים ביותר עד שנת 2015. הצהרה שאפתנית שלא לומר יומרנית לאור מצב השוק הדו-גלגלי שנמצא בירידה בשנים האחרונות ומעולם לא הצליח לממש את הפוטנציאל שלו. למרות זאת, באלבר מוטו מאמינים כי לאור העליה בצפיפות בכבישים, במחירי הדלק ומצוקת החניה הגוברת בערים הגדולות אפשר לממש את פוטנציאל השוק הישראלי ולהביא לגידול בהיקפו. כפועל יוצא מכך ישנו מקום לתפישתם גם למותג דיאלים בארץ.

התוכנית השיווקית של אלבר מוטו מתבססת על מתן אפשרות לחבילת ליסינג בפרישה ל-18 או 36 חודשים הכוללת טיפולים ושרותי גרירה והצעת שירותים נלווים של טריד אין ומימון כמקובל. השיווק של דיאלים יעשה ב-46 נקודות המכירה של אלבר ברחבי הארץ כאשר המערך הטכני יכלול מוסך מרכזי בת"א, שמונה מוסכי משנה מורשים וניידות שירות של חברת אלבר שיוסבו לסיוע גם לכלים הדו-גלגלים. האחריות אותה מעניקה אלבר מוטו לדגמי דיאלים היא לשנתיים ללא הגבלת ק"מ.

בשלב ראשון תציע אלבר מוטו 4 דגמי קטנועים ואופנוע אחד בנפחים של עד 250 סמ"ק. הדגם שעתיד לשאת בעיקר המכירות הוא ה-S3, קטנוע מנהלים שאמור להתחרות בסאניאנג ג'וימקס המצליח, שמגיע בגרסאות 125 ו-250 סמ"ק. המנועים מוזרקים עם קירור מים וגל זיזים עילי כפול מספקים 12.9 ו-24.7 כ"ס בהתאמה והחישוקים הם בקוטר 14' מלפנים ו-13' מאחור. רשימת הציוד כוללת מערכת בלימה משולבת, מפתח חכם, פתיחת תא מטען חשמלית ותאורה אחרות ותאורת יום עם נורות LED. מחיר גרסת ה-125 סמ"ק הוא 18,840 ש"ח ואילו מחיר גרסת ה-250 המכונה Advance הוא 25 אלף ש"ח (כל מחירי דיאלים כוללים אגרות רישוי). לשם השוואה מחירי הסאניאנג ג'וימקס גבוהים ב-2,000 עד 3,000 ש"ח מדגמי ה-S3 (ללא אגרת רישוי).

הקטנוע הבסיסי של דיאלים בארץ הוא ה-S1 בעל מנוע קירור אוויר/שמן מוזרק בנפח 125 סמ"ק ובהספק של 11.5 כ"ס. מחירו של ה-S1 הוא 13,840 ש"ח ולמרות היותו קטנוע תקציב הוא כולל מערכת בלימה משולבת עם דיסקים מלפנים ומאחור וחישוקי 13'.
יוצא דופן בין דגמי דיאלים ובכלל הוא ה-B-Bone, קטנוע ערום נטול פלסטיקה ותא מטען עם רגליות במקום מדרס רגליים העושה שימוש במנועו של ה-S1. לא ברור מה סיכויי ההצלחה של ה-B-Bone המיוחד בשוק המקומי השמרני וחובב הפלסטיקה המוחצנת אך נראה שעיקר תפקידו של הקטנוע הייחודי ליצור תשומת לב ומודעות למותג דיאלים כדי שלא ייתפס כעוד מותג קטנועים אסיאתי. מחירו של ה-B-Bone הוא כ-16 אלף ש"ח.

לבסוף מגיע גם אופנוע מתוצרת החברה הקוראנית בשם VJ125 Road Win. מדובר באופנוע ערום ובסיסי המיועד למתחילים עושה גם הוא שימוש במנוע ה-125 סמ"ק מקורר האוויר/שמן של החברה. מחירו של ה-Road Win הוא 20 אלף ש"ח. בהיצע הדגמים של דיאלים ישנם גם אופנוע ספורטיבי ואופנוע קרוזר בנפחי 125 ו-250 סמ"ק אך נכון לעתה למרות שהוצגו במסיבת העיתונאים טרם הוחלט על שיווקם בישראל.

גלריה

35 תגובות ל דגמי דיאלים הושקו בישראל

  1. זוכרים את התקופה שבזק היו מונופול בנושא שיחות טלפון לחו"ל? זוכרים גם את הנטישה ההמונית של לקוחות שצצו המתחרים?
    אני מעריך שעכשיו עם כניסת אלבר מוטו תחל נטישה המונית של לקוחות מהיבואנים החזירים של היום.
    ולא תועיל הוזלת מחירים של מטרו אבניר הונדה הציבור יזכור להם שנים של עושק.
    בהצלחה לאלבר וימים יגידו

  2. תגידו יפה שלום
    ו……הכי חשוב
    dont call us
    we call you

  3. אם השירות והתנאים על הדו"ג יהיו כמו ברכבים אני צופה להם הצלחה רבה.

  4. 200 ש"ח פחות מג'וימקס לא קורצים בשביל לעבור לכלי עם סחירות ואמינות לא ידועה

  5. אבל אני לא רוצה לחשוב שיהיו גם רוכבי ליסינג כמו נהגי ליסינג

  6. שמישהו טיפש אחר ירוץ עליהם איזו שנה ואז נראה אילו אילו טענות עולות ואז נראה אם למכור את הגוירד שלי…

  7. לפעמים נכנסתצ חברה חדשה שאתה לא מכיר. כל נראה מצויין. אבל בסוף הכלים עושים בעיות ללא סוף. שמישהו אחר יעשה את הניסיון.

  8. אבל כאן יש חברה עם גב כלכלי טוב שתיתן שרות וגיבוי לכלים אם יהיו תקלות. לא מאמין שיחזור על עצמו מקרה יוסאנג.

  9. אני קיבלתי עקיצה מיוסאנג. גם הכלי כל הזמן עשה בעיות וגם בסוף הם פשטו את הרגל ונשארתי עם כלי שמכרתי למוסך לגרוש וחצי . כך שלמעשה הפסדתי כמעט עשרים אלף ש"ח.

  10. עוד תחרות עושה טוב לכולם, עכשיו נשאר לקבל את הביטוח בחצי המחיר והדו"ג יציפו את ארץ ציון

  11. אולי תרימו אתם את הכפפה למבחן המסקר מה שווה מה יפה ומה הטוב ביותר?

  12. גם רכשתי את הקימקו בהרבה תשלומים, אני חושב שזה לא המצאה חדשה

  13. גם אני קיבלתי סטירה מיוסאנג, מתאונה לא היו חלפים ולא תיקנו אותו, קיבלתי עבורו 3 כרטיסיות חודשיות באגד.

  14. גוימקס וגוייריד ודינק וכו' הוכיחו את עצמם, אתם עוד בקושי הבאתם לציבור פרסום ותמונות – לא יקר מידי !! הלו – להתעורר מהסרט.

  15. בדו גלגלי פרייאר כמו ברכב. רק שברכב לא עולה ללקוח כלום. רק מהמשכורת ולנו זה עולה ים….ועוד בלי ביטוח חובה. לכו תחפשו…

  16. מגיבים 1,2 וכל מי שבדעה שלהם: צאו מהר מהסרט. כמה המחיר אטרקטיבי כשכולנו יודעים מה זה קוראני? אני כבר לא מדבר על רמת הכיעור של הכלים. האמינות בעייתית. מי שחושב שהבדיחה הזו תצליח טועה. בגדול.

  17. לכל אלו שמתים לעזוב את מטרו ושאר השודדים,אל תמהרו בינתיים.
    הצדק עמכם,אך אל נשכח שקימקו סחיר ביותר לעומת קטנוע שחזר לחיים לאחר 20 שנה,ובספק אם ישאר בשנה הבאה.כנראה שאני אמשיך לרכב עוד כמה שנים על הקיוואי ספיד שלי שבסה"כ משרת אותי נאמנה ובזול,ומרוב הפשטות שבו,אני מטפל בו בבית וחוסך המון.
    בקיצור-נפגש בעוד כמה שנים ונראה.

  18. מי אמר שסאן יאג גוימקס או גוריד כלי אמין תשאלו כל מוסכניק שאין לו שום הינטרס כלכלי איזה כלים מבלים אצלו על הליפט ומחלות כרוניות כמו ראשי מנוע שהולכים כמו גרעינים עקב ראש מנוע פגום מיצורו או גיר של גוימק שקורס. או מנוע של גוירייד 125 שניגמר עקב פין מוביל שמן תפוס לכן במטרו ממליצים להחליף שמן לכל 3000קמ״. או שסתומים לחוצים וחוסר קומרסיה לגוירייד אבו והרשימה של התקלות לא ניגמרת ואני עדיין לא מבין מדוע רוב העם עדיין מחפס את הכליים של סאן יאג ולא בצדק כולם נוהרים ממש כמו עדר לכלים לא אמינים בכלל ועדיין מטרו מובילים במכירות הדו גלגלי וממש לא בצדק קימקו או פיאגו הרבה יותר טובים ואמינים תאמינו לי אני בענף הקטנועים בדיוק 45 שנים אבל פו המצב הולך להישתנות זמן שיבינו כולם מה יותר טוב ואמין יותר ומה גם ששחקן ענק כמו אלבר ילמד את המיתחרים שיעור ויקבל נתח גדול בשוק הדו גלגלי מקוה שחברת עופר אוניר יפנימו וירידו את הגבלת הקמ״ ותנאי תשלום יותר נוחים ומחרי חלקי חילוף יותר סבירים כי רוב הכלים שלהם ממש טובים ואמינים הפיתרון היחיד לצפיפות התנועה והחניה בארץ הוא דו גלגלי אני מאמין כמו שבאלבר שיש אפשרות להעלות את רמת אחוזי הרוכבים בארץ ממש כמו בחול מה שנישאר למעשה הוא מחיר הביטוח שמרתיע רבים ברגע שמחירי הביטוח ירדו אנו נהפוך למעצמת קטנועים

  19. שימו לב!! יד 2!!!
    מסתבר שאלבר לא מכבדת את ההטבות שהיא נתנה לקונה הראשון (3 טיפולים ראשונים על חשבון החברה) לקונה הבא של הקטנוע.
    שרות גרוע

  20. אז ככה יש לי את ה S3 כבר מעל שנה ויש לי כמה דברים להגיד עליו .
    א' נסעתי על כל קטנוע שיש היום בשוק של 125 וללא ספק בלי שום התלבטות ה S3 הוא האופנוע הכי נוח שנסעתי עליו.
    דבר שני מבחינת אלבר , יש להם שירות אדיר ומקצועי ולא עשו לי בעיות אפילו לא פעם אחת . מעבר לזה אני אשתף ואומר שבמהלך השנה הזאת ניסית לעשות איזה שיפור לאופנוע (יצאתי טמבל וקרעתי בטעות את הצינור של התדלוק) הלכתי למוסך שבועיים אחרי שנגמרה לי האחריות על האופנוע (שנה) ובתום הטיפול הוא אמר לי מה גמרת את האחריות לפני שבוע שבועיים לא? אמרתי כן … אמר לי יום טוב לך סע הכל בסדר החלפתי לך את הצינור.
    (סתם סיפור שתדעו כמה השירות של אלבר אדיר)
    מבחינת האופנוע . הוא חזק, נוח , אפשר לנסוע עליו שעות ולא להרגיש כאבים , מה שכן יש באופנוע שאישית מפריע לי זה שבכביש מהיר זה מרגיש כאילו הוא נטחן (לא שהוא באמת ככה פשוט זה ההרגשה הכללית)
    הוא לוקח כל ג'וי רייד או כל דבר אחר של 125 , הוא סוגר 130 הכי הרבה שסגרתי איתו.
    הוא נוח לעיר מגיב מעולה .
    יצאתי איתו ממצבים בלתי אפשריים רק בגלל שהוא הגיב במדוייק למה שציפיתי.
    !!!!בעיה חשובה שכן יש לציין – ששמים קסדה הכיסא בקושי נסגר ככה שצריך ממש לפנות הכל ולשים את הקסדה על הצד בשביל לסגור אותו (לי זה ממש מפריע)
    המחיר שלו סבבה לגמרי בשביל הסחורה שמקבלים.
    אממ…מה עוד….
    אני יגיד רק דבר אחד שלפי דעתי כולם צריכים לחשוב ככה.
    האופנוע הזה חדש בשוק והייתי בין הראשונים שנסעו בו … הייתי נוסע בכביש וכולם היו בוחנים אותי ומסתכלים עליו ושואלים שאלות…היום אני רואה אותו הרבה יותר (לא כמו ה ג'וי רייד כמובן) אבל כן רואה אתו המון.
    חלאס להיות ישראלים שמסתכלים על הכל בעין בוחנת … זה כלי יפה טוב והוא כיף אדיר.
    יש כבר את הפרייארים שניסו בשבילכם את הכלי ופתחו את השוק בשבילו … אני אחד מהם. ואני ממליץ על הכלי הזה בחום אדיר!!!
    הוא יתפוס בשוק (הוא כבר תפס למעשה) והוא יהיה אחד הכלים החזקים של ה 125 וה 250
    אגב!!!
    ה 250 יש לו מחיר ממש ממש אטרקטיבי בשביל 250 . ה 125 פחות אבל עדיין מחיר מעולה לעומת המתחרים ברמה הזאת.
    מציע למי שמתלבט ללכת ולעשות נסיעת מבחן. D:
    בהצלחה

  21. קראתי בעיון את מה שכתבת (סתם בצחוק.. מה יש לקרוא כשאתה רואה שיש כאן חאריטונר שלא מבין סדו גלגלי כלום).
    אתה מבלבל את המוח מנסה בדרכך הבלתי מקצועית ובלי ההבנה לנסות לשכנע אותי כי הכלי שאתה רוכב עליו שנה הוא הכלי הטוב בעולם.
    הבנתי כי רוסי, ולנטינו רוסי קרא את מה שכתבת והחליט בשנה הבאה לאמץ את הכלי המיוחד שאתה רוכב עליו לGP.
    וד"א שתדע שהוא הצליח להוציא מהיבואן מחיר פצצות מיוחד (אפילו החמאס יקנה את המחיר הפצצותת האלו מאלבר) וגם הוא שמע שהכלי שומר על ערכו בצורה יוצאת מגדר הרגיל.
    אז בחייך. לך תראה שהכלי שרכשת הוא בכלל צעצוע שנמצא אצלך מעל למיטה והוא נמצא בקופסא מפלסטיק. קח אות ושים אותו על השטיח ותתחיל לשחק עם החברים שלך שבטח גם רוכבים על כל מיני כלילם כלאו.
    וכל זה נכתב ללא כל קשר לאיכות ואו הסחירות של דיאלים. כי סתם בא לי לענות לך .

  22. אני חושב שאתה צריך להצטרף לחברה שבוחנים בדוגרי. תציע להם את שרותיך. בהצלחה.

  23. חושב לקנות את האופנוע יעני קסטום 250 של דיאלים .
    מחירים זולים ליד שניה מה דעתכם?

  24. חושב לקנות את האופנוע יעני קסטום 250 של דיאלים .
    מחירים זולים ליד שניה מה דעתכם?

  25. תעשה לעצמך טובה לפני שתקנה.
    1. תשאל איזה אחד או שניים ברמזור מה דעתם.
    2. תראה כמה מוכרים ותראה לאן הם יורדים ותבין לבד כמה שווה הכלי (אם בכלל) ואם למרות שהורידו את המכנסיים אם בכלל הצליחו.
    בחייאת תן לנו כמה תשובות ותצטרף למשפחה של דיאלים.

  26. אחלה כלי דיאלים. מה רע בדיאלים.
    ראיתי הרבה מהם נוסעים על הכביש.
    נכון שיש תקלות אבל יש אחריות ויש מוסכים מורשים שמתקנים הכל במסגרת אחריות.
    כמעט ולא ראיתי דיאלים תקועים בדרך. ושוב גם אם נתקעת תמיד שיש שרות טוב ואחריות מצויינת של אלבר. זו לא חברה סתם.
    נכון כשמוכרים מפסידים את המכנסים. אבל לדעתי זה קורה כמעט בכל כלי היום.
    אתה קונה ומפסיד חצי מערכו. זה גם כמעט בכל הכלים הסיניים ובכלל.
    לכן אני חושב שסתם לצאת עליהם זה לא הוגן.
    אבל אם הרגשת כך אז זוכתך.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל