fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

ק.ט.מ חושפת פרירייד דו-פעימתי

ק.ט.מ חושפת פרירייד דו-פעימתי

אופיר דואק

צילום: יצרן

אל משפחת דגמי הפרירייד של ק.ט.מ מצטרפת גרסה דו פעימתית חדשה. עד כה הציעה ק.ט.מ שני דגמים במשפחת הפרירייד: הפרירייד 350 הקונבנציונלי והפרירייד E בעל המנוע החשמלי. הקונספט של הפרירייד משלב בין אופנוע אינדורו לאופנוע טריאל ומיועד לרוכבים מתונים יחסית, כאלו הרוכבים בעיקר בסופי שבוע ו/או לא מחפשים מכונת מרוצים ייעודית ויקרה לאחזקה. מסתבר שישנם לא מעט רוכבים שמשפחת הפרירייד עונה על דרישותיהם והיא זכתה להצלחה נאה בשנה וחצי האחרונות מאז הוצגה בתערוכת מילאנו 2011.
הגרסה הדו-פעימתית שמצטרפת למשפחה כעת אמורה להעניק את אותה נוסחה במדויק אך לפנות למי שמעוניין דווקא במנוע דו-פעימתי, ויש לא מעט רוכבי שטח השומרים אמונים למנוע זה. בנוסף, ברוב המקרים מנועים דו-פעימתים נחשבים זולים יותר לאחזקה, דבר חשוב בדיוק עבור אותו סוג של רוכבים אליהם פונה הפרירייד מלכתחילה.

הפרירייד הדו-פעימתי מכונה 250R ומנועו נלקח מה-EXC250 הדו-פעימתי של ק.ט.מ אך עבר מספר שינויים הכוללים צילינדר ושסתום חדש והזנת דלק על ידי קרבורטור ולא על ידי מערכת הזרקה. המנוע עבר עוד מספר שינויים פנימיים כדי לאפשר זמינות כוח טובה יותר ואופי ידידותי ועל הדרך השיל המנוע כ-2 ק"ג ממשקלו. המנוע הדו-פעימתי הקומפקטי יותר במידותיו אפשר להתקין מיכל דלק חדש וגדול יותר הממוקם תחת המושב שנפחו עומד על 7 ליטרים, 1.5 ליטר יותר מבפרירייד 350. תיבת ההילוכים של הפרירייד הדו-פעימתי נותרה זהה לזו של הפרירייד 350 אך יחס ההעברה הסופי קוצר במעט ל-48:12 במקום 46:12.

השלדה של הפרירייד 250R זהה בבסיסה לזו של הפרירייד 350 אך כיוון שבמנוע הדו-פעימתי צינור המפלט מסתעף מצד המנוע הדבר אפשר להגביה את צינורות עריסת המנוע ב-6 ס"מ מה שאפשר להשיג מרווח גחון מוגדל ומרשים של 38 ס"מ, 5.5 ס"מ יותר מאשר גרסת ה-350. הפרירייד 250R מצויד אך ורק במתנע חשמלי ומשקלו היבש של הכלי הוא 92.5 ק"ג, 7 ק"ג פחות מהפרירייד 350.
הפרירייד 250R כולל גם מספר שינויים המגיעים גם בדגמי 2014 של יתר דגמי הפרירייד. השינויים כוללים מצמד חדש עם קפיצים משופרים, לוח מחוונים דיגיטלי חדש עם תצוגת מידע מפורטת יותר וגרפיקה חדשה לחלקי הפלסטיק. הפרירייד 250R אמור להגיע ארצה בראשית שנת 2014 אך מחירו טרם נקבע.

גלריה

3 תגובות ל ק.ט.מ חושפת פרירייד דו-פעימתי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל