fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

קאוואסאקי Z1000 החדש תשובה לסופר דיוק 1290?

קאוואסאקי Z1000 החדש תשובה לסופר דיוק 1290?

גיא בן ברק

צילום: יצרן


הירוקים לא רוו נחת במכירות השנים האחרונות ובכל זאת ממשיכים להשקיע. ל-2014 תציג קאוואסאקי גרסה חדשה לסופר נייקד שלה, Z1000 השם הכל-כך מחייב בהיסטוריה הירוקה מאז הראשון ב-1976, כאשר תהיה זו הגרסה הרביעית לאופנוע השרירים העירום. מ-2003 עד 2010 צויד במנוע ה-ZX9R ובגרסה הנוכחית נהנה ממנוע ZX10. כעת צריך לראות האם יקבל הכלי העירום את מנוע ה-ZX10  במהדורת 2012 הנפלאה, או כפי שהיצרן מרמז האופנוע שיוצג בתערוכת מילאנו בתחילת נובמבר לא יהיה דווקא בעל כוח על במספרים, אלא בעל כוח נשלט ושימושי יותר עבור יותר רוכבים. אם אפשר להמליץ לרוכבים לא מאוד מנוסים באופנועי ארבעה צילינדרים חזקים להתקרב לאופנוע כזה בכלל, גם עם כוח ממותן. השליטה תבוא ממערכת אלקטרונית שקיימת מחוץ לסופר ספורט בגרסאות Z1000SX והוורסיס 1000 החדש. התצלום המטושטש של הגלגל האחורי חושף גם מערכת ABS. ריגוש אמור להגיע בעיקר מהעיצוב שלפי הצלליות שקאוואסאקי שחררה, קיצוני בסגנון ה-Z800 החדש. מעניין איך הנוחות תהיה על האופנוע הזה שאמור להיות גם שימושי כמות שהוא.


הקאוואסאקי Z1000 החדש יצא במקביל לסופר נייקד האימתני של ק.ט.מ סופר דיוק 1290 וילחם מולו על תשומת הלב העולמית וגם על כיסי הגברים הקשוחים של העולם שכבר עכשיו מוצפים באופנועי עירום מצוינים כמו האפריליה טואונו שהוא פשוט סופרבייק עם כידון גבוה, או הונדה הורנט 1000 וכמובן מונסטרים גדולים. האם ינסה ה-Z1000 החדש להתמודד מול הכתום כפול הצילינדרים בתחום ההספק? הסופר דיוק 1290 אמור לייצר באזור ה-160 כוחות סוס, הרבה יותר מה-140 שיש ל-Z1000 הנוכחי. ומה עם גרסת העירום שב.מ.וו יציגו ל-S1000RR? עם מנוע של 200 כוח סוס בגרסת הסופרבייק לכמה ירדו הבווארים ומה יעשו היפנים בעניין?


בהיעדר מכירות אופנועי סופר ספורט מגבירים היצרנים מאמצים בתחום העירום ומעבירים מנועים מתקדמים, שלדות ומתלים מהשורה הראשונה לאופנועי העירום, שלאו דווקא זקוקים להם עניינית לאור השימוש האופייני ורמת הרכיבה של הרוכשים.  




תגובה אחת ל קאוואסאקי Z1000 החדש תשובה לסופר דיוק 1290?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל