fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן

הונדה ישראל – בית חדש לכנף האדומה

הונדה ישראל – בית חדש לכנף האדומה

טל סולומון

צילום: אריק רוזנבלום

 
למעלה מ-20 שנים הייתה ממוקמת חטיבת האופנועים של הונדה ברחוב דרך השלום שבתל אביב. למען האמת, כבר עכשיו זה מוזר לעבור במקום ולראות אותו נטוש. היום חנכה חברת "מאיר" יבואנית הונדה לישראל, את משכנה החדש ברחוב שבח 5, תל אביב. במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום (א') אחר הצהריים נשאו דברים מנהלי החטיבה ביניהם שרון גלזר ואורן בננו ואפילו אורח כבוד שהגיע למאורע- סטיב קלהן, מנהל שוק המפיצים של הונדה אירופה. 
 
במצגת לקונית מעט הציגו אנשי הונדה את עבודתם עד כה, תוך דגש על עלייה במכירות למרות מגמה של ירידה כללית בשוק האופנועים. לאחר מכן הציגו את התכניות לעתיד הקרוב, ביניהן כניסה מעמיקה יותר לתחום הספורט המוטורי וייבוא סדיר של אופנועים וקטנועים שטרם יובאו ארצה לדרישת לקוחות החברה. 
 
מרכז הונדה החדש הוצג גם הוא במלוא הדרו, עם דגש מיוחד על המילה "בית" ללקוחות החברה ועובדיה. לאחר שהמרכז ברחוב דרך השלום היה ישן וצפוף, בחרו הונדה במשכן החדש תוך דגש על נוחות ללקוחות החברה, שיוכלו להיפגש במקום ולא רק לצורך טיפול או רכישה ממחסן החלפים. מרכז השירות החדש משתרע על פני דונם, מתוכו 700 מ"ר מבנה המכיל אולם תצוגה (225 מ"ר), מחסן חלפים (120 מ"ר), מוסך שירות (300 מ"ר) ומתחם טרייד-אין. יש למרכז החדש יתרונות וחסרונות. מצד אחד הוא אכן גדול ומרווח ומצד שני רחוב שבח הנו רחוב פנימי ולא מרכזי כמו רחוב דרך השלום. 
 
השקת הפורצה 300
 
הפורצה 300 החדש הוצג לעיתונאים המקומיים, אך השקתו התגמדה בשל ההתעניינות בבית החדש. אולי לא רק בשל כך, אלא בשל העובדה שנפח המנוע שלו הופך אותו לפחות רלוונטי לשוק המקומי שלנו, שמשתרך מאחורי מדינות נאורות עם דרגות רישוי ישנות ולא רלוונטיות. 

 

 

"הפורצה NSS300 יוצר ע"י הונדה והובא לישראל כמענה לצורך של רוכבים המבקשים לשדרג את קטנוע ה- 125 סמ"ק ולקבל איכות, בטיחות ומנוע צנוע שיעבוד טוב בדרכים מהירות כמו גם בעיר" – כך נכתב בהודעה לעיתונות של הונדה. אך עם כל הכבוד לאנשי הונדה-מאיר, ויש כבוד, אני לא צופה שבעלי קטנוע 125 סמ"ק ירוצו לשדרג את קטנועיהם לקטנוע 300 סמ"ק. מלבד העובדה שעלותו הבסיסית נקבעה על 33,900 שקלים והוא יקר יותר בכמעט 10,000 שקלים מקטנוע 250 סמ"ק, עלות ביטוח החובה השנתית שלו יקרה בכ-800 שקלים בממוצע. 
 
אם נתעלם לרגע מכך, הפורצה 300 הוא קטנוע נפלא ומתקדם כיאה וכראוי להונדה. הוא מתהדר במרווח טיפולים של לא פחות מ-12,000 ק"מ ובמפרט הקטנוע ניתן למצוא שפע של מקום מתחת למושב בתוכו ניתן לאחסן שתי קסדות מלאות; חיבור שקע מצית לטעינת טלפון וכד'; מיכל דלק בנפח 11.6 ליטרים ותצרוכת דלק מרשימה של כ-30 ק"מ לליטר (ע"פ היצרן); מרכז כובד נמוך לשליטה טובה יותר בקטנוע; תושבת מנוע "צפה" להפחתת הרעידות ורכיבה נעימה וחלקה ועוד. 
 
אנחנו מאחלים ל"מאיר-הונדה" מזל טוב ובהצלחה במעבר למשכן החדש, ומקווים שיבואני האופנועים ישקיעו יותר במלחמה הביורוקרטית נגד הממשלה ומשרדיה. דרגות הרישוי מצטרפים לעוד סעיפים כאובים (ביטוח חובה, שיטת מיסוי חדשה ועוד) שכולם יחד מונעים פריחתו של השוק הדו-גלגלי.
 


17 תגובות ל הונדה ישראל – בית חדש לכנף האדומה

  1. מר ינקלה שחר צריך לעזור גם בהורדת מחיר הביטוח על דו גלגלי.

  2. רק שהמחירים של המוסך תמיד היו מופקעים והאנשים היו לא הכי חייכניים.

  3. בואו לעזור לנו הרוכבים במלחמה במחירי הביטוח חובה, ושיטת המיסוי.

  4. בהורדת המחירים. בשביל מה להם לעשות מלחמה על מחירי הביטו. כי אז יענישו אותם ויעלו להם את מחירי המיסים. ואז מחירי האופנועים יעלו ואז יגידו שהם גנבים. אז נותנים לנו לשלם ביטוח יקר.

  5. הקטנועים הטיוואנים אים להונדה מה לחפש בשוק. אפילו הסינים היום עושים סחורה טובה. וגם הונדה מייצרת בטח משהו מהחלקים שם. ובטח ובטח שהטיואנים מספיק טובים וגם זולים יותר.

  6. מאוד מקווה שהם לא ישקעו, אחרת לא יוכלו להשקיע… 🙂

  7. התענינתי באופנוע הונדה 250 למרות שדוד שלי אמר לי לא להתקרב בגלל השרות הגרוע של המוסך בראשות המנהל שלהם שמאד נעים על הבריות אבל זה לא עניין אותי ובאתי לקבל פרטים שהיו די מינימלים ויותר שאפו לסגירת עסקה שלא לדבר על החוסר מקצועיות במכירת ציוד והציעו לי דברים שלא ברור איך נמכרים בארץ.
    שהציעו לי אראי ההסבר היה תראה כמה רוכבי מוטו גי פי עם אראי אז לך זה בטוח יהיה יותר טוב.
    בלי קשר שיהיה להם בהצלחה במקום החדש כי אומרים משנה מקום משנה מזל

  8. ינקלה עסוק בלספור את הכסף בישבילי אז נראה לך שמעניין אותו קומץ רוכבים שמיללים ?

  9. הכול היה מצויין עד לפני שנה היתי לקוח שנים בהונדה הבעיה זה שהיום כול הנהלה חדשה ואין לכם שום מושג בענף האופנועים מזל שנשארו כמה מכונאים מאותה תקופה והם חברה מקצועים מאוד

  10. זה יקרה בסוף , זה יקרה שהצרכן הישראלי יבין שזהו המותג המוביל בעולם ורק בזכות .
    קניתי לפני כחודש את הpcx 125 ואני מתפעל כל פעם מחדש , באמת.
    המלצה חמה , יש לי חבר שקנה לפני כ 3 שנים והוא אומר לי שמע … אני לא אמכור אותו אף פעם .

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל