מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
הונדה CTX1300 חדש בפתח
גיא בן ברק
צילום: יצרן
תצלום לא רשמי של מה שאמור להיות ההונדה CTX1300 החדש ל-2014 הודלף בימים האחרונים. כפי שניתן לראות מדובר בכלי ראשון עם מנוע גדול בקונספט תיורי/שימושי בעיצוב "ע'לא DN01" אשר הוצג לפני כשנה עם ה-CTX700.
אולם בעוד ה-700 דנן מציג עיצוב חדש אך עושה שימוש באותו מנוע טווין 670 סמ"ק חסכוני וחלש שהחל את דרכו עם האינטגרה/NC – האופנוע הנראה כאן מצויד במנוע V4 רוחבי של ה-STX1300, דגם התיור הספורטיבי של הונדה המייצר כ-120 כ"ס שהחל את דרכו כ-ST1100 בשנת 1992. ה-CTX הנראה בתצלום אף נבדל מה-CTX700 במזוודות הקשיחות ובכך מקביל ל-F6B, גרסת הגולדווינג "בגר" שהופיעה לפני כשנה ואף היא בעיצוב הפחוס מלמעלה, שאף נראה מוזר יותר עם החזית האדירה של הגולדווינג.
סביר להניח כי כפי שנעשה עם ה-NC וקודם לכן עם ה-VFR1200 גם ה-CTX1300 יצויד במערכת ההילוכים DCT המאפשרת פעולה אוטומטית או ידנית, יחד עם מושב נמוך ונוח, כידון גבוה, הגנת רוח, אמצעי בטיחות אלקטרוניים ובקיצור כל הקונספט בנוי על יותר ידידותיות לרוכב ולמורכביו. חבל רק שעל אותו מזבח התנחמדות נטול אופי היו חייבים גם לבחור בעיצוב מכוער.
ויעלה 145 אלף שקל שאף טמבל לא יוציא.ואן יהיו שני טמבלים שיוציאו אז ברגע יציאתם מדלת אולם התצוגה ישאירו בחברה 70 אלף שקל במיידי…
ממש מכוער