fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר

ק.ט.מ RC390 פרטים מלאים

ק.ט.מ RC390 פרטים מלאים

גיא בן ברק

צילום: יצרן


רפליקת המרוצים הסקסית של ק.ט.מ, RC390, אמורה הייתה להיחשף במלואה רק במילאנו אבל כרגיל דברים טובים לא יכולים להחביא, ואתר קנדי המזוהה עם יבואן ק.ט.מ בקנדה הדליף את הפרטים המלאים וגם תמונה טובה. בעוד העיצוב לקוח ישירות מהמוטו 3 שם ק.ט.מ שולטת ללא מיצרים עם ה-250, הרי שההספק ב-390 מוגבל ל-43 כ"ס (כמו הדיוק) וזאת כדי לעמוד בתקנות הרישיון החדשות באירופה לפיהן קטגוריית A2 (מה שהיה עד 33 כ"ס) מוגבלת ליחס הספק משקל של 0.3 כ"ס לקילוגרם, ומאחר וה-RC הכתום שוקל רק 143 קילו הרי שההספק צריך להיות בהתאם. המנוע בנפח 373 סמ"ק כאמור זהה לדיוק 390, כשסביר להניח כי ל-RC יכין היצרן שיפורים להעלאת ההספק, מנפח כזה אפשר להוציא בקלות 20% יותר הספק מהמקורי. שלדת צינורות פלדה גם היא באה מהדיוק פלוס התאמות לשימושי הסופר ספורט. המזלג הקדמי לקוח עם זאת מה-RC8, וזה משהו שנראה טוב על דף הנתונים אבל מעשית נובע מרצון להשתמש במשהו על המדף (כי RC8 לא נמכר בכלל), מזלג הפוך 43 מ"מ מיועד לעומסים גדולים פי כמה ממש שה-390 ייצר – בעוד מזלג זה כבד מעל ומעבר למה שה-390 באמת צריך. סך כל הנתונים מצביעים על כך שה-RC390 ובניגוד לשמו אינו אופנוע מרוץ ואף אינו ממש מיועד לימי מסלול אלא נועד לגרות צעירים מוגבלי רישיון לרכיבות ,שואו, בשכונה ולפעמים גם בכבישי ההרים לא רחוק.
אם ה-RC 390 יגיע ארצה, ניתן להעריך שגם הוא יהיה מוגבל ל-33 כ"ס, כמו הדיוק 390 שנחת ממש לאחרונה אצלנו. הגבלה זו נובעת מתוך הפער שבין תקנות הרישוי באירופה לתקנות הישנות הנהוגות עדין בישראל. 


 
נתונים טכניים 
מנוע: צילינדר יחיד, 4 פע', ק' מים,  קוטר 89 מ"מ מהלך 60 מ"מ
שילדה: צינורות פלדה
מזלג: הפוך 43 מ"מ מהלך 125 מ"מ
מתלה אחורי: זרוע אלומיניום, בולם PDS
בסיס גלגלים: 1,340 מ"מ
בלמים: דיסק קדמי 300 מ"מ
גובה מושב: 820 מ"מ
משקל: 147 ק"ג

4 תגובות ל ק.ט.מ RC390 פרטים מלאים

  1. וזה ללא ספק יהיה ה-להיט מכירות הכי נכון שיש.
    על בסיס הדיוק 690.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל