fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

בראף סופיריור – שובו של סופרבייק בן 90

בראף סופיריור – שובו של סופרבייק בן 90

גיא בן ברק

צילום: יצרן

מלורנס איש ערב וג'ורג' ברנרד שואו ועד כוכבי המרוצים של שנות ה-20' של המאה ה-20, בימים ההם לפני 90 שנה היה ה-SS100 של בראף סופריריור הבריטית האופנוע הנחשק מכולם, הסופרבייק של התקופה, וי-טווין ליטר מרשים שהשיג ניצחונות רבים במרוצים וקבע שיאי מהירות,  יוצר בין 1920 עד סגירת החברה בתחילת מלחמת העולם השנייה. 

והנה בתערוכת מילאנו הנוכחית הפתיעה בראף סופריור עם חזרה לחיים ויורשי המותג הציגו SS100 מחודש, מציג את הקווים הקלאסיים ואף מכלולים בעיצוב של פעם אך בחומרים של היום. מרשים במיוחד מזלג בעיצוב כאילו "גירדר" מלפני 100 שנה, למעשה מזלג הוסאק/פיור העשוי מגנזיום וטיטניום ולמעשה דומה למה שב.מ.וו מייצרים כיום תחת השם "דואולבר", מזלג שבניגוד למזלג טלסקופי מפריד את ההיגוי מהשיכוך ומאפשר בלימה ופניה טובים בהרבה ממזלג רגיל.  האופנוע נבנה על ידי חברת "בוקסר דיזיין" בתוך שלושה חודשים בלבד הודות להיות המנוע, וי-טווין 997 סמ"ק עם 88 מעלות בין הצילינדרים מתוצרת חברת "אקירה", מוכן מזה שבע שנים שכן הוא יועד במקור לאופנועי ווקסן הצרפתית שנסגרה זה מכבר. 

ברור שאין מדובר באופנוע לייצור המוני אלא למזמינים נבחרים בלבד, כאלה שגם יכולים לשלם וגם יודעים להעריך את המותג ששלט בדרכים והשטחים בין שתי מלחמות העולם במאה ה-20. 




גלריה

3 תגובות ל בראף סופיריור – שובו של סופרבייק בן 90

  1. עושה חשק לשאוג את השם שלו.פ
    בראפפפפפפסופיריורררררר
    יאמי

  2. אולי היסטורי, אבל נראה גרוע.
    אישית מעדיף את הקפה של שנות השישים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל