מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
נחשף הונדה וואלקירי חדש
גיא בן ברק
צילום: יצרן
הונדה חשפה במקביל בתערוכת טוקיו ובלוס אנג'לס את הקרוזר הענק החדש לשושלת וולקירי מבוססת מנוע הגולדווינג. אם הוולקירי המקורי מ-1996 עשה שימוש במנוע הגולדווינג דאז, 1,520 סמ"ק, בוולקירי החדש זה כמובן ה-1,832 שש בוכנות "בוקסר", הוולקירי החדש אף קיבל שלדת קורות אלומיניום, והמשקל נמוך יחסית, "רק" 340 קילו, עדיין 68 קילו פחות מגולדווינג, בעוד ביצועי המנוע עומדים על 104 כ"ס ו-16 קג"מ כמו הגולדווינג כלומר הוולקירי החדש יאיץ טוב בהרבה.
הוולקירי החדש עם זרוע אחורית חד-צידית, צמיג קדמי "19, הדיסקים מלפנים 310 מ"מ אך הבודד מאחור ענק בקוטר 316 מ"מ, המושב נמוך מאוד ולנוסעים מאחור ידיות אחיזה ניתנות להסרה לטובת המראה הנקי. העיצוב מודרני שלא לומר עתידני "באטמאן מוביל", אי אפשר שלא להיזכר ב"רון", אותה גרסה מוזרה של הוולקירי שהופיעה ב-2004 ונמכרה מעט מאוד ואין פלא, העיצוב היה אז בוטה בלי קשר – והנה חלפו עשר שנים והעיצוב הפסיכי של הרון קרוב למדי לזה של הוולקירי החדש.
האבזור המקורי לא עשיר מדי, אפילו ABS לא כלול במחיר, אך כרגיל האופציונאלי דווקא כן. תחילת השיווק כבר באפריל השנה, 17,000 דולר בארה"ב.
יגיע לישראל?
בטח מאוד קשה לרכיבה וכבד.
בטח בארץ עלה כ200 אלף חבל
תנוחת הישיבה בסרטון לא מתאימה לקרוזר כזה. לא הבנתי מה הקונספט של האופנוע.