fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

ק.ט.מ 690 קפה רייסר של רולנד סנדס

ק.ט.מ 690 קפה רייסר של רולנד סנדס

גיא בן ברק

צילום: iec

יוצר האופנועים האמריקני רולנד סנדס מתמחה בלהפוך דגמים סדרתיים למשהו אחר לגמרי ומיוחד, עכשיו הוא מציג את אחת מיצירותיו היותר מקוריות – אופנוע הבסיס הוא הק.ט.מ 690 אנדורו, אשר תחת אנשי סנדס השתנה ב-180 מעלות לקפה רייסר.

בניגוד לפרויקטים אחרים המסתפקים בשינויי עיצוב וקוסמטיקה כאן נעשו שינויים הנדסיים מהותיים. מעט נותר מהאופנוע המקורי, כך למשל נבנה מחדש המתלה האחורי כולו והותקנה זרוע אחורית חד-צידית מצינורות פלדה כדי להתאים לשילדה, הגלגלים כמובן הוחלפו, מחישוקי השפיצים עברו לג'נטים יצוקים ועליהם צמיגי כביש ענקיים, לא כול כך קפה רייסר אבל מילא. במקום מיכל הדלק והזנב המקוריים הותקנו יחידות מינימליסטיות היושבות בול על השילדה ללא שומן מיותר, המושב מצופה עור תפור עבודת יד, הפנס הראשי עגול כמצוות הז'אנר כך גם הכידון השטוח והאגזוז מפלדת אל חלד שנראה מצוין גם אם מעמעם מעט מאוד ולא יעמוד בשום תקינה. מרשימה במיוחד הצנעת הרדיאטור באופן שאינו פוגע בעיצוב, אופנועי עירום עם מנועים מקוררי מים נתקלים תדיר בבעיית הרדיאטור שהורס את העיצוב וכאן נראה שפתרו את זה אלגנטי, הרדיאטור הוא המקורי של ק.ט.מ אבל מסובב 90 מעלות. חלקים נוספים נלקחו מקטלוג ק.ט.מ ואחרים כורסמו כמו הרגליות. המתלים הם ווייט-פאוור מקוריים אך מותאמים במהלך קצר בהרבה ומכוילים בהתאם.

גלריה

2 תגובות ל ק.ט.מ 690 קפה רייסר של רולנד סנדס

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל