fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ב.מ.וו R1200GS מקורר מים: חזרו בעיות ההילוכים של הבוקסר

ב.מ.וו R1200GS מקורר מים: חזרו בעיות ההילוכים של הבוקסר

גיא בן ברק

הב.מ.וו R1200GS החדש ל-2013 עם מנוע מקורר מים הוא אופנוע מצוין, בכך אין ספק, מבחנים השוואתיים שנערכו במהלך השנה מאז החל שיווקו בכול העולם הוכיחו שוב ושוב כי גם מול המוני כבישדורו גדולים חדשים – עדיין הנוסחא המוכחת של ב.מ.וו מנצחת את כולם גם בגרסה המתקדמת יותר שלה. אז הכול מושלם? ממש לא, מסתבר שיש (גם) לב.מ.וו. הזה בעיות איכות ואמינות לא מעטות ומבאסות.

מגזין האופנועים הגדול בעולם, "מוטוראד" הגרמני, ערך סקרים בקרב בעלים רבים של ה-R1200GS החדש, בכול זאת עשרות אלפי היחידות של ה"בוקסר-וואסר" (בוקסר קירור מים בסלנג הגרמני) אפשרו צבירת ניסיון של תפעול, חלקות פעולה ואמינות – וזה רחוק מלהיות מושלם. עיקר הבעיה כפי שעולה שוב ושוב מסקרים, פורומים ומוסכים היא הגיר. קשה להעביר הילוכים, ההחלפה מלווה ברעש לא נעים, כאשר מכניסים לראשון עולה רעש והאופנוע אף זז קדימה. בכלל פעולת שרשרת הכוח כולה באופנוע הזה אינה חלקה כלל, מגלי הזיזים ועד גלגלי השיניים בהילוכים. תלונות מעין אלה נשמעו הרבה בעבר הלא רחוק של ב.מ.וו, ליתר דיוק בין 1999 ל-2005, השנים בהן יוצר הבוקסר 1,150 סמ"ק, עם הולדתו ב-2004 של ה-1200 ותיבת ההילוכים החדשה עם שש מהירויות חשבנו שהבעיות בהילוכים של ב.מ.וו נפתרו לתמיד – מסתבר שרוכשי התירן היקרן הבווארי רק קיבלו פסק זמן של כעשור ודווקא עם ייצורו של הבוקסר GS המתקדם מאז ומעולם החל ב-2013 חזרו בעיות התפעול. מהבדיקות שערך מוטוראד עולה שבמקרים רבים התקלות בהילוכים נגרמות באשמת טיפול לא מקצועי במוסכים, למשל נתגלו מקרים בהם הותקן פין לחץ לא מתאים בקלאץ', זה פגם בלחץ השמן ומנע הפרדה טובה של הקלאץ' מה שכמובן פוגם בהעברת ההילוכים.

בעיות נוספות שעלו אצל לקוחות הג'יאס החדש: רפידות בלם אחורי נשחקות במהירות לא הגיונית; המתגים שעל הכידון פגומים לעיתים קרובות כמו גם מכסה מיכל הדלק.

גלריה

14 תגובות ל ב.מ.וו R1200GS מקורר מים: חזרו בעיות ההילוכים של הבוקסר

  1. מתי תבינו שאין על היפנים. גם עוד עשר דורות BMW לא יגיעו לשם.

  2. אם לוקחים אופנוע גרמני ב.מ.וו. ו"מזיינים" אותו כמו שמזיינים לדוגמא R …הגיר ישבר לו בחצי הזמן אים לא מהר יותר.

  3. כבעל אופנוע כזה , עם 12000 קילומטר , בלי שום תקלה .
    30,000 לקוחות בעולם בפחות משנה . גם אם התלוננו 100 אנשים , המספר זניח.

  4. תגיד..הכל עובר חלק אבל שכחת דבר אחד שלא עובר חלק.להזיז את האופנוע הזה ששוקל 270 קילו בחנייה צריך שאופנוגרר או זברה יבואו לעזר לך…

  5. א.הקרוס טורר משקל 270 רטוב
    אז בהשוואה הטווח מצטמצם
    ב.האופנוע נהדר וכבעליו של קרוס טורר אני נהנה מכל דקה שאני רוכב

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל