fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר

פאטון – לא גנרל או טנק אלא אופנוע – חדש

פאטון – לא גנרל או טנק אלא אופנוע – חדש

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

ההיסטוריה של יצרן האופנועים האיטלקי הקטן פאטון מתחילה כבר בשנת 1958 כאשר מייק היילווד פחות או יותר במירוץ הראשון שלו בחיים שם את ה-125 במקום השביעי בסבב של האי-מאן, שהיה היחיד בו השתתף עם האופנוע הזה באותה שנה. בהמשך עבר פאטון, מפעל שקם על חורבות מונדיאל, לייצר אופנועי 500 שני צילינדר שהגיעו להשגים לא רעים בגרנד-פרי 500, השיא בעונת 1969 עם מקום רביעי לבריטי בילי נלסון. אולם לאחר ההישג הנאה דנן הלך מותג פאטון ונגוז. הקאמבק נרשם במירוצי הקלאסים עם ניצחונות מרשימים באי-מאן החל מ-2007, כולל ניצחון ל-S1 של פאטון ב-2013.

וכעת מופיע גלגול חדש ומפתיע לאותו S1 של פאטון, כאשר המותג חוזר תחת בעלות צעירה ואיטלקית כמובן, ומחזיר את אותו 500 בצבעי הירוק/צהוב הייחודיים של היצרן – אולם במהדורה מודרנית לגמרי. במקום לנסות לייצר מנוע ושילדה מקוריים ויקרים הולך מפעל פאטון המודרני הקטן על עיצוב זהה לזה של ה-500 המיתולוגי – אך על בסיס מכאני של קאוואסאקי ER6F, מנוע שני צילינדרים 649 סמ"ק סופר מודרני עם 70 כוח סוס, שלדת צינורות פלדה – אבל מסביב עטיפה בול של הפאטון מלפני 50 שנה, המשקל עומד על 158 קילו נחמדים ביותר, קל בעשרות קילוגרמים יחסית ל-ER6F.

גלריה

2 תגובות ל פאטון – לא גנרל או טנק אלא אופנוע – חדש

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל